سفر به Seminyak، گوشه‌ای جذاب از بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
سفر به Seminyak، گوشه‌ای جذاب از بالی

بر خلاف کوتا که گردشگران برای جشن‌های بزرگ، جمع‌های شلوغ و مراکز خرید به آن‌جا می‌روند، Seminyak محله‌ای است که سال‌هاست به خاطر جو آرام، کافه‌ها و رستوران‌های خاص و بوتیک‌های متفاوتش معروف است. اما این بخش از بالی نیز دیگر خیلی پنهان نمانده و این روزها شلوغ‌تر از گذشته شده است، با این حال هنوز هم از خیلی جهات متفاوت‌تر از دیگر بخش‌های بالی است و اگر حتی نخواهید در سفر با تور بالی در آن اقامت داشته باشید، برای تفریح جای مناسبی‌ست. به همین خاطر بد نیست نگاهی بندازید به راهنمای جمع و جور ما برای حضور در Seminyak، گوشه‌ای جذاب از بالی.

 


ساحل Seminyak


بخش مهمی از سفر شما به بالی، در سواحل این جزیره‌ی زیبا رقم می‌خورد و Seminyak نیز از این قائده مستثنا نیست. این ساحل اگر چه خیلی خلوت نیست، اما به مراتب آرام‌تر از سواحل معروف بالی است و برای حضور خانواده‌ها نیز جایی بسیار عالی محسوب می‌شود. Seminyak درست در وسط دو ساحل کوتا و لگیان واقع شده و شکل خاصی دارد که باعث می‌شود خیلی در نظرها نبوده و نسبتا دنج باشد.

 

گشت‌ و گذاری سه روزه در اوبود؛ شهر هنر بالی

 

 

Seminyak

 


با این حال شما می‌توانید امکانات بسیار خوبی در اطرافش پیدا کنید. از نقاطی برای سفارش غذا و نوشیدنی تا اقامتگاه‌هایی با استخر و ... که برای یک بعد از ظهر نیز می‌توانید در اختیار داشته باشیدنشان. وسایل بازی‌های آبی نیز برایتان فراهم است و در ساحل نیز امکاناتی برای استراحت و تفریح در نظر گرفته شده.

 


Pura Petitenget


با توجه به جو غربی Seminyak، خیلی راحت می‌توانید فراموش کنید که در بالی هستید، پس برای اینکه به زیبایی‌های محلی جزیره نیز دسترسی داشته باشید، در فاصله‌ی بسیار کمی از ساحل می‌توانید به دیدن این معبد بسیار زیبا و تاریخی بروید. Pura Petitenget یکی از بخش‌های بسیار زیبای Seminyak است و برای کسانی که عاشق فرهنگ و تاریخ این جزیره هستند، جایی استثنایی برای بازدید محسوب می‌شود. مراسمات زیادی نیز در این مکان انجام می‌شود که اگر خوش شانس باشید می‌توانید یکی از آ‌ن‌ها را ببینید. در جریان باشید که چون ساحل نزدیک است، بعضی‌ها با لباس مناسب به این مکان نمی‌روند. کد لباس این معبد لباس‌های پوشیده‌ای است که باید پا و شانه‌های شما را پوشش دهد.

 

پربازدیدترین معابد بالی که دیدن آن‌ها نباید را از دست بدهید

 

 

Seminyak

 


اسپا


انتخاب‌های زیادی در این بخش ندارید، اما همان‌هایی که هستند واقعا عالی‌اند. Jari Menari یکی از این محل‌هاست که تمام خدمات دهندگانش مرد هستند و تخصص آن‌ها در رفع گرفتگی عضلات است و این کار را با روش خاص تبتی انجام می‌دهند. از طرفی در اسپای Spring، اداره کنندگان نیوزلندی آن از روش‌های دیگری استفاده کرده که آن‌ها نیز بسیار عالی و آرامش بخش هستند. در کنار این‌ها چند مرکز ماساژهای مخصوص بالی را نیز می‌توانید پیدا کنید که آن‌ها نیز خوب هستند.

 

۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ که در سفر به بالی باید به آنها سر بزنید

 

 

Seminyak

 


کافه و رستوران‌ها


یکی از چیزهایی که Seminyak به آن معروف است، کافه‌ها و رستوران‌های خاص و جالبی است که در این منطقه واقع شده‌اند. مثلا Grocer & Grind که برای صبحانه یکی از بهترین مکان‌ها در کل بالی است و با طراحی مدرن و آرامش‌بخشش، صبحی دل‌انگیز برایتان رقم می‌زند. اگر غروب‌دم هم بخواهید قهوه‌ای در این محل میل کنید، به هیچ وجه از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. Revolver نیز یکی از کافه‌های جذاب است که با محیط بازش همچون جایی برای گردهمایی به حساب می‌آید. در زمینه رستوران‌های مختلف از غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای اروپایی نیز به هیچ وجه انتخاب‌ها برایتان محدود نیست.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی ؛ غذا بخورید و تفریح کنید

 

 

Seminyak

 


خرید


اگر چه این منطقه دارای مرکز خرید بزرگ و مدرن نیست، اما از جمله محل‌های جذاب برای خرید در بالی محسوب می‌شود و خیابان‌های مملو از بوتیک‌هایی با برندهای معروف بوده و بازارهای متنوعی نیز در آن برپا می‌شود. در این بازارها شما می‌توانید اجناس مختلفی از پوشاک تا وسایل موج سواری و اسباب بازی تهیه کنید. اما بهترین راه خرید مناسب در بالی، سر زدن به خیابان‌های شهری و گشت زدن در مغازه‌های متنوع این بخش از بالی است.

 

معرفی برترین بازارها و مراکز خرید بالی

 

 

Seminyak

 


کجا بمانید


اگر قصد داشته باشید هتل خود را در Seminyak در نظر بگیرید، چندین بوتیک هتل لوکس در این منطقه است که هر کدامشان می‌توانند از بهترین گزینه‌های کل جزیره محسوب شوند. برای مثال از میان آن‌ها ما به شما Double-Six و Eleven Resort را معرفی می‌کنیم. بوتیک‌ هتل‌هایی که از جمله معروف‌ترین‌ها در بالی هستند.

 

 

Seminyak

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران