نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

شکی نیست که صنایع الکترونیک چین، حالا جزو پیشگامان این حوضه در جهان به حساب می‌آید و وقتی همایشی بزرگ در کشوری یک و نیم میلیاردی در رابطه با چنین صنایعی شکل می‌گیرد، از نظر اهمیت در درجات بالایی خواهد بود. نمایشگاه الکترونیک چین بیش از ۲۵ کشور دنیا به عنوان تولید کننده در آن شرکت خواهند کرد و از سخت افزار تا نرم افزار، تمامی مشتقات صنایع الکترونیک را در بر می‌گیرد. از همین رو اهمیت زیادی دارد تا کسانی که در این کسب و کار فعالیت دارند حتما در این همایش شرکت نمایند و ما هم به همین منظور، راهنمایی کوچک از کلیات نمایشگاه الکترونیک و همچنین نحوه شرکت در آن برایتان گردآوری کرده‌ایم.

 

زمان و مکان برگزار نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

این نمایشگاه هر ساله در شانگهای برگزار می‌شود و تاریخ آن در ماه مارس بوده و ممکن است در سال‌های متفاوت چند روزی جا به جا شود. سال ۲۰۲۰ این نمایشگاه بزرگ در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) برگزار شده و اختتامیه آن روز ۲۰ مارس خواهد بود. محل نمایشگاه نیز Shanghai New International Expo Center بوده که ۹۰ هزار متر مربع در مجموع مساحت داشته و آدرس آن به شرح زیر می‌باشد:

 

 همه چیز درباره سفر تجاری به چین 

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

 

2345 Longyang Rd, Shi Ji Gong Yuan, Pudong, Shanghai

 

گذشته‌ای از نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

این نمایشگاه از سال ۲۰۰۲ آغاز به کار کرد و از همان ابتدای کار از جمله نمایشگاه‌های مهم و پیشرو در صنعت الکترونیک در چین به حساب می‌آمد. آمار و ارقام نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۹، ۱۵۸۶ غرفه از ۲۴ کشور دنیا در آن همایش شرکت کردند و در مجموع ۹۲۶۹۵ نفر افراد حرفه‌ای از این غرفه‌ها بازدید به عمل آوردند.

 

 نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

 

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

یکی از مهم‌ترین نکات مثبت در مورد نمایشگاه الکترونیک، جامع بودن محصولاتی است که به شرکت کنندگان در سراسر دنیا این امکان را می‌دهد تا بتوانند محصولات بسیار متنوع در صنعت الکترونیک را به عموم معرفی نمایند. طی بیش از یک دهه فعالیت این نمایشگاه، حالا می‌توان انتظار داشت تا شرکت کنندگان مهمی از سراسر دنیا، به روزترین تکنولوژی‌های ساخته و توسعه داده خود را به نمایش در بیاورند.

تنوع محصولات آنقدر زیاد است که از سیستم‌های صوتی تصویری و بخش سرگرمی، تا ارتباطات، سخت‌افزار، قطعات مربوط به ماشین، تکنولوژی‌های کنترلی، نمایشگرها و ... را شامل می‌شود. به همین دلیل شرکت در چنین همایشی می‌تواند جایگاهی والا برای اطلاع از تکنولوژی‌های روز و همچنین ایجاد ارتباط با شرکت‌ها و افراد مهم در این کسب و کار داشته باشد. چیزی که هر مدیری صد در صد به دنبال آن خواهد بود و فرصت بودن در جایی تا این حد مهم را از دست نخواهد داد.

 

 ۵ تفریح متفاوت در سفر به شانگهای چین 

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

 

از دلایل مهم دیگر شرکت در نمایشگاه الکترونیک، خود بازار بزرگ چین و حتی بازارهای شرق و جنوب شرق آسیا است که با شرکت در آن و ایجاد ارتباط، می‌توان به آن‌ها راه پیدا کرد. بسیاری از شرکت‌های نوپا از این کشورها در نمایشگاه شرکت می‌کنند و می‌توان هم به عنوان فرصت‌های شغلی و هم فرصت‌های همکاری به آن‌ها نگاه کرد.  در مجموع از هر نظر که حساب کنید، چه به عنوان یکی از غرفه داران و چه به عنوان یک بازدید کننده، الکترونیک امسال در شانگهای، محلی بسیار مهم خواهد بود و مثل هر سال جایگاهی مهم در صنعت الکترونیک -مخصوصا در منطقه- خواهد داشت.

 

سفر به شانگهای و شرکت در نمایشگاه الکترونیک

شانگهای شهری توریستی در چین است که بعد از پکن پر مخاطب‌ترین شهر نزد گردشگرانی خواهد بود که به سفر چین می‌روند. از این رو تورهای گردشگری زیادی می‌توانید پیدا کنید که به مقصد این شهر برگزار می‌شوند. شرکت مقتدرسیر نیز با ارائه تورهای منظم می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای شرکت در این نمایشگاه بزرگ باشد. به طور کلی سفر با تور چین ، مخصوصا به شهری همچون شانگهای باعث خواهد شد که همه چیز در بهترین شکل برایتان مهیا باشد و شما بتوانید تمام تمرکز خود را بر روی شرکت در نمایشگاه گذاشته و خود را درگیر رزور هتل و بلیط و ... نکنید.

 

 راهنمای استفاده از مترو در شهر شانگهای

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک چین

 

برای خود نمایشگاه هم می‌توانید روز همایش در صف بمانید که البته ریسک پر شدن جایگاه‌ها برایتان خواهد بود، اما غیر از این، می‌توانید با مراجعه به سایت نمایشگاه ، از قبل بلیط خود را رزرو کنید. در نظر داشته باشید که بازدید از این نمایشگاه رایگان است.

۲۴ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران