۵ تفریح متفاوت در سفر به شانگهای چین

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
۵ تفریح متفاوت در سفر به شانگهای چین

شانگهای یکی از معروف‌ترین شهرهای گردشگری چین به حساب می‌آید که سالانه بی‌شمار مسافر را به خودش می‌کشاند. شهری که با رفتن به آن می‌توانید به دنیای هیجان‌انگیز به روزترین تکنولوژی‌های دنیا پا بگذارید. شهری که امکانات اقامتی فوق‌العاد‌ه‌ای دارد و تمامش را هتل‌های لاکچری و هاستل‌های تمیز پر کرده‌اند. شهری که امکانات تفریحی متنوعی دارد و همین امر سبب شده است سرگرم کنندگی ویژگی اصلی آن باشد. شهری که لوکس‌ترین رستوران‌های چین را در خودش جای داده است تا بهترین غذاهای سنتی چینی و همینطور لذیذترین غذاهای بین‌المللی را برای مهمانانش سرو کند. در سفرتان به شانگهای با تور چین اگر به دنبال تفریحات متفاوت هستید همراه ما باشید تا ۵ تفریح خاص و ویژه که در این شهر می‌توانید انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- به بازار چای این شهر بروید (Tianshan)

بازار چای یا شهر چای جایی در شانگهای است که با مراجعه به آن می‌توانید در عطر و طعم چای‌های مختلف غرق شوید و این شهر را با بوی چای‌هایش به خاطر بسپارید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در سرتاسر کشور چین چای کشت می‌شود و مزه چای هر منطقه با مناطق دیگر متفاوت است. بنابراین چین کشور انواع چای‌ها و تنوع مزه‌ها و بوهای چای به حساب می‌آید. یکی از نقاط این کشور که شما می‌توانید در آن انواع چای‌های چینی را ببینید و مزه کنید بازار چای شانگهای است. جاییکه صدها فروشگاه چای را در خود جای داده است و جدای از این مسئله بی‌شمار چایخانه دارد که شما می‌توانید به آنها مراجعه کنید و چای‌های مختلف برای نوش جان کردن سفارش بدهید. بنابراین اگر اهل چای هستید و در روز چندین لیوان چای و دمنوش نوش جان می‌کنید در سفرتان به شانگهای حتما به این بازار سر بزنید و چندین نوع چای مختلف خریداری کنید.

 

۸ دلیل که چرا باید به شانگهای سفر کنید


۲- از معبد کنفسیوس دیدن کنید

شانگهای به مانند دیگر شهرهای چین یک شهر شلوغ و پر رفت‌وآمد است. شهری که جمعیت زیادی دارد و به این جمعیت همه روزه تعداد زیادی گردشگر نیز اضافه می‌شود. در سفرتان به این شهر اگر هوس کردید از شلوغی دور شوید و به یک مکان خلوت‌تر و آرام‌تر پناه ببرید به شما توصیه می‌کنیم به معبد کنفسیوس بروید. جاییکه در آخر هفته‌ها بازدید کنندگان زیادی دارد اما در وسط هفته‌ها خلوت است و یک مکان دنج در شهر شانگهای به حساب می‌آید. معبدی که ۱۲۰۰ سال قدمت دارد و در میان یک باغ قرار گرفته است. معبدی که بسیار آرامش‌بخش است و می‌تواند فضایی برای اندیشیدن یا غرق شدن در خاطرات خوش زندگی برای‌تان فراهم آورد. اگر اهل عرفان و شناخت ادیان هستید در سفرتان به شانگهای به شما توصیه می‌کنیم از این معبد دیدن کنید.

 


۳- بازدید از خانه قدیمی ۱۹۳۳

یک قرن قبل انگلیسی‌ها در شهر شانگهای اولین کشتارگاه این شهر را بنا گذاشتند. کشتارگاهی که امروزه یک مکان فرهنگی و هنری در شهر شانگهای به حساب می‌آید و بازدیدکنندگان زیادی دارد. البته بازدیدکنندگانی که اهل فرهنگ و هنر هستند و متوجه امر زیبا می‌شوند. بازدید از معماری جذاب این کشتارگاه خودش یک تفریح گردشگرانه به حساب می‌آید اما جدای از این بنای جذاب باید بدانید داخل آن چندین فروشگاه تخصصی فروش آثار هنری، کافه و رستوران وجود دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید. در سفرتان به شانگهای اگر اهل عکاسی هستید و می‌خواهید عکس‌های خاص و جذاب از این سفرتان بیندازید به شما توصیه می‌کنیم به این ساختمان تشریف ببرید و یک نصف روز خود را در آن سپری کنید.

 

بهترین همبرگرهایی که می‌توانید در مرکز شهر شانگهای پیدا کنید


۴- بازدید از پارک فوژینگ در یک صبح دل‌انگیز

پارک فوژینگ در محله فرانسوی‌های شانگهای قرار گرفته است و یکی از جاذبه‌های شهر شانگهای به حساب می‌آید. پارکی که هر صبح تعداد زیادی از شهروندان این محله برای انجام نرمش‌های صبحگاهی گروهی به آن مراجعه می‌کنند و فضایی خاص در آن پدید می‌آورند. بنابراین اگر علاقه‌مند به نرمش صبحگاهی هستید و یا می‌خواهید کارهای گروهی چینی‌ها را ببینید و از آنها عکس بیندازید به شما توصیه می‌کنیم صبح زود به این پارک بروید و جدای از تفریح، یا ورزش کنید و یا عکس بیندازدید.

 

 راهنمای گردش ۴۸ ساعته در شانگهای


۵- بازدید از موزه پروپاگاندا پوستر

این موزه یکی از جذاب‌ترین موزه‌های چین به حساب می‌آید. موزه‌ای که در زیرزمین یک واحد آپارتمانی در شانگهای واقع و در آن بیش از ۵ هزار پوستر مختلف از زمان به قدرت رسیدن مائو در ۱۹۴۹ تا کنون به نمایش گذاشته شده است. پوسترهایی که همگی مواردی تبلیغاتی درباره حزب کمونیست و اندیشه‌های مارکسیستی هستند.

 

بهترین بازارهای محلی شانگهای برای خریدی آسان

۰۷ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران