معرفی مرکزخرید الغریر دیره دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی مرکزخرید الغریر دیره دبی

دبی شهر سفرهای لاکچری است. شهری که می‌شود در آن تفریحات سرخوشانه‌ی مختلفی انجام داد. شهری گرم که مجلل‌ترین هتل‌های دنیا را در خود دارد. شهری که بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های جهان را در خود جای داده است و با بهترین غذاهای بین‌المللی، عربی و مدیترانه‌ای از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری صحرایی و دریایی. شهری رویایی. شهری در اوج شکوفایی. شهری با بزرگترین و باشکوه‌ترین مرکزخریدهای دنیا که می‌شود خریدهای عالی در آنها انجام داد. مرکزخریدهایی که برترین برندهای دنیا در آنها شعبه دارند. مرکزخریدهایی که انواع جشنواره‌های حراج و تخفیف در آنها برگزار می‌شوند. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال آشنایی با یکی از مرکزخریدهای معروف و قدیمی این شهر هستید همراه ما باشید تا مرکزخرید الغریر این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


مرکزخرید الغدیر، مرکزی قدیمی و قابل اعتماد

در زمینی به مساحت ۸۵۰ هزار متر مربع، در مرکز ناحیه قدیمی دیره، در سال ۱۹۸۰ میلادی مرکزخرید الغریر تاسیس شد و تا مدت‌ها بزرگترین و مهمترین مرکزخرید این شهر بود. مرکزخریدی که در سال ۲۰۱۳ مورد بازسازی قرار گرفته است. مرکز خریدی که در حدود ۳۰۰ فروشگاه مختلف در خود دارد. مرکزخریدی که تنها یک مکان برای خرید نیست بلکه به نوعی یک مکان تفریحی نیز به حساب می‌آید. مرکزخریدی که برندهای معتبری در آن شعبه دارند. اگر می‌خواهید بیشتر با بخش‌های مختلف این مرکزخرید آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی

 مرکزخرید الغدیر


فروشگاه‌های مرکزخرید الغریر

در این مرکزخرید می‌توانید خریدهای خوبی انجام بدهید. چرا که برندهای نسبتا معتبری در آن شعبه دارند. برندهایی که خیلی گرانقیمت نیستند و همین امر باعث می‌شود بتوانید خریدهای متنوعی از آنها انجام بدهید. سان و سند اسپورتز، جاشانمال، مارکس و اسپنسر، آی کونیک، مکس، ایمکس، اسپورتس وان، کاره فور، سنترپوینت و ماتالان از فروشگاه‌های معروف و دارای اعتبار این مرکزخرید هستند که می‌توانید با خیال راحت از آنها کنید.

 

  مکان‌هایی جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز 

 مرکزخرید الغدیر

 

مراکز تفریحی مرکزخرید الغریر

الغریر محدود به فروشگاه‌هایش نمی‌شود و بخش‌های مختلفی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید تفریح کنید. این مرکزخرید در خود سالن‌های سینما دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید فیلم‌های روز دنیا را تماشا کنید. سینماهایی که بهترین امکانات پخش فیلم را دارند و صندلی‌هایشان در اوج راحتی قرار دارند. سینماهایی که امکان مشاهده فیلم‌های تاریخ سینما نیز بر پرده‌ی آنها فراهم است.
جدای از سالن‌های نمایش فیلم، این مرکزخرید در خود یک سینمای ۵ بعدی نیز دارد که می‌توانید با رفتن به آن یک تجربه متفاوت برای خودتان رقم بزنید. از دیگر امکانات تفریحی این مرکزخرید می‌توان به سرزمین بازی کودکان اشاره کرد که در آن می‌توانید فرزندان خود را سرگرم نگه دارید و از غر زدن آنها خلاص شوید. سرزمینی که بازی‌هایش کاملا امن هستند و استفاده از امکاناتش هزینه‌ی چندانی روی دست شما نمی‌گذارند.

 

 مواردی که بانوان برای سفر به دبی باید به آن‌ها توجه کنند 

مرکزخرید الغدیر


این مرکزخرید همچنین دیواری برای صخره‌نوردی دارد. البته این دیوار آنچنان که باید حرفه‌ای نیست و تنها برای افراد آماتور اما علاقه‌مند به این ورزش است.


کافه‌ها و رستوران‌های مرکزخرید الغریر

الغریر در خود کافه‌ها و رستوران‌های عالی و متنوعی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرها و غذاها را نوش جان کنید. در این مرکزخرید اگر علاقه‌مند به غداهای چینی هستید رستوران چینی موجود است، اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه‌مند هستید رستوران ایتالیایی موجود است، اگر به غذاهای ترکی، عربی، فرانسوی علاقه‌مند هستید همه‌ی این رستوران‌ها در آن موجود است. یکی از رستوران‌های معروف این مرکزخرید رستوران مانوشه استریت است که در آن می‌توانید غذاهای لبنانی سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

مرکزخرید الغدیر

 

رستورانی که هم فضای سرپوشیده دارد و هم فضای داخلی. همچنین در این مرکزخرید چندین کافه وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم عالی را سفارش بدهید. نوشیدنی‌هایی که در کنارشان بهترین دسرها نیز سرو می‌شوند. همچنین اگر علاقه‌مند به بستنی‌ها هستید باید بدانید برترین بستنی‌های ایتالیایی در برخی از کافه‌های این مرکزخرید عرضه می‌شوند. اگر اهل فست‌فودها نیز هستید رستوران‌های این مرکزخرید بهترین برگرها و پیتزاها را برای شما سرو می‌کنند.


ساعات مراجعه به مرکزخرید الغریر

درهای این مرکزخرید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است اما در روزهای آخر هفته تا بامداد درهایش به روی مشتریانش باز می‌ماند. مرکزخریدی که برای رفتن به آن می‌توانید به ایستگاه مترو یونیون بروید و از آنجا برای رسیدن به الغریر اندکی پیاده‌روی کنید. لازم به ذکر است این مرکزخرید در خود هم دستگاه‌های خودپرداز دارد و هم صرافی. بنابراین برای گرفتن پول نقد کار شما بسیار راحت است.

۱۰ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران