سفر به سوئیس برای طرفداران طبیعت ‌گردی

جاذبه‌های گردشگری سوئیس
سفر به سوئیس برای طرفداران طبیعت ‌گردی

طبیعت در سوییس یک شگفتی بزرگ خلق کرده است. در کم‌تر کشوری به کوچکی سوئیس شما می‌توانید بیش از ۴ هزار متر کوهستان، چندین آبشار بزرگ و دیدنی، یخچال‌های طبیعی، دشت‌های بزرگ و ... را پیدا کنید. پای پیاده یا با دوچرخه، روی قایق یا در حال پرواز با پاراگلایدر، سوئیس دیدنی‌های بسیاری دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. همین طبیعت بکر فوق‌العاده است که بسیاری گردشگران طبیعت دوست را به سوئیس می‌کشاند. اما در سفر با تور اروپا به این کشور شگفت‌انگیز برای دیدن طبیعت، به کجاها باید مراجعه کنیم؟ این همان سوالی است که در نوشته‌ی امروز به دنبال جوابش هستیم.

 

بلندی‌های سوئیس در والایس

هیچ بخشی از سوئیس نمی‌تواند مانند کوهستانهایش معرف این کشور باشد. وقتی با صدای قطار از Täsch به سمت اقامتگاه‌های Zermatt می‌روید، نمای کوهستان Matterhorn که از افق برایتان نمایان می‌شود،سورئال و شگفت انگیز خواهد بود. در این حوالی کوهستان همه چیز را برای کوه پیمایان، طبیعت‌گردان و حتی اسکی سوارها آماده کرده است. چندین قله‌ی بسیار جذاب وجود دارد که بخش زیادی از راه را می‌توان به کمک خط راه‌آهن Gornergratbahn -که به بالاترین نقطه‌ای که هر ریلی در اروپا رسیده- سفر می‌کند، سفر کرد.

 

 سفری زمستانه به سوئیس در اروپا 

سوئیس

 

مهم‌ترین چیز این است که هر کس می‌تواند از بودن در والایس لذت ببرد. چه آن‌هایی که می‌خواهند طبیعت را کنار اقامتگاه خود داشته باشند، چه آن‌ها که خود را برای پیاده‌روی در طبیعت آماده می‌کنند و حتی ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور در رشته‌های کوه‌نوردی و اسکی روی برف و چمن.

 

در میان غول‌های آلپ

اگر چه Matterhorn طرفداران بی‌شماری دارد، اما همان طور که از کنار رود Rhône پیش می‌روید، کم کم از والایس خارج شده و به دنیای جذاب دیگری ورود می‌کنید. جایی که در ابتدا نمای زیبای کلیسایی کوچک در افقی سبز و دیدنی شما را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید از Fiesch سوار بر تله کابین شده و با تماشای پاراگلایدرهایی که در آسمان به پرواز در آمده‌اند، نمایی بی‌نظیر از یکی از زیباترین‌ نقاط سوئیس ، یخچال طبیعی آلچ را تماشا کنید. این بزرگ‌ترین و پهناورترین یخچال طبیعی آلپ است و به همین رو گردشگران زیادی برای دیدنش به این گوشه از دنیا سفر می‌کنند.

 

سوئیس

 

همان حوالی جاهای بسیار زیادی برای دیدن وجود دارند. مسیر ۱۵.۹ کیلومتری Schynige Platte می‌تواند انتخابی عالی برای دیدن برکه‌‌های Thun و Brienz در این منطقه بوده و شما را به نقاط خاصی ببرد که بتوانید از آن‌جاها نمایی زیبا از سوئیس را تماشا کنید. در مجموع باید گفت، وقتی به این نقطه از سوئیس رسیدید، به هر سمت که حرکت کنید، یک شگفتی طبیعی انتظار شما را خواهد کشید.

 

رفتن به Engadin

در زمانه‌ی طلایی سفرهای گردشگری، خط ریلی که از این منطقه می‌گذشت یکی از معروف‌ترین و البته خاص‌ترین سفرها در اروپا به حساب می‌آمد. وقتی با خط ریلی Glacier Express از Furka، Oberalp و Bernina می‌گذرید، در تمام طول راه زیبایی‌هایی را می‌بینید که باور کردن آن‌ها دشوار است.

 

 معرفی ۵ کشور پر بازدید اروپایی 

سوئیس

 

این منطقه از سوئیس ، در زمستان بسیار محبوب می‌شود. این مهم از وقتی که المپیک زمستانی یک بار در این محل برگزار گشته بیشتر هم شده است. اقامتگاه‌های اسکی در Engadin فوق‌العاده هستند و در کلاس بالایی قرار می‌گیرند. البته مسیرهای پیاده روی نیز اصلا کم نیستند و همچنین در ارتفاع کم‌تر شما می‌توانید به دیدن پارک ملی سوئیس نیز بروید که از زیبایی‌های مهم این‌ منطقه به حساب می‌آید.

 

سرزمین برکه‌ها و افسانه‌ها

قدم زدن در دشت‌ها سبز، بودن بر روی قله‌های زیبا، دیدن برکه‌های کوچک وبزرگ و رفتن به دهکده‌ای قدیمی که از برای رسیدن به آن باید از پلی چوبی متعلق به قرون وسطی گذر کنید، چیزهایی نیستند که عاشقان طبیعت به راحتی بتوانند از کنار آن‌ها گذر کنند. برکه Lucerne‌ یک مکان معمولی نیست، یک جای شگفت انگیز است که افسانه‌های زیادی حول محور آن شکل گرفته است و سفر به سوئیس شاید با دیدن آن است که کامل شود.

 

سوئیس

 

همین مکان شگفت انگیز نیز به تنهایی می‌توانید دلیلی عالی برای سفر به این بخش از سوئیس باشد، اما در اطراف این برکه جاهای زیادی برای دیدن هستند. مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری که شما را با زیبایی‌های پنهان در دل طبیعت این خطه مواجه خواهند ساخت.

۰۷ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران