شرکت در معروف‌ترین فستیوال‌های سوئیس

جاذبه‌های گردشگری سوئیس
شرکت در معروف‌ترین فستیوال‌های سوئیس

سوئیس یکی از زیباترین کشورهای جهان است که پناهگاه اروپا برای سفرهای لاکچری و دنج به شمار می‌آید. کشوری که خوشمزه‌ترین شکلات‌های جهان را می‌سازد و مردمانش مانند ساعت‌هایی که تولید می‌کنند دقیق و نکته بین هستند. کشوری که طبیعت بکری دارد و یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر به این کشور از سوی گردشگران طبیعت آن است. در سفرتان با تور اروپا به سوئیس اگر به دنبال تفریحات گروهی و خاص هستید همراه ما باشید تا ۷ فستیوال معروف این کشور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. فستیوال‌هایی که می‌توانید در آنها شرکت کنید و در میان گردشگران مشهور هستند.


۱- جشنواره بین‌المللی بالن

هرساله در ماه ژانویه، فستیوالی در سوئیس برگزار می‌شود که بسیار مورد علاقه‌ی عکاسان است. فستیوالی که تعداد زیادی از گردشگران دنیا را به سوئیس می‌کشاند و در شهر شاتو دو برگزار می‌شود. فستیوالی که طی آن بالون داران اروپا با بالون‌های‌شان به سوئیس می‌آیند تا در طول ۹ روز در منطقه‌ای رویایی و جادویی به آسمان بروند و تصاویری بی‌نظیر از زیبایی خلق کنند. تصاویری که طی آن آسمان را رنگی رنگی می‌کند و جلوه‌ای دیگر به آن می‌بخشد. اگر عکاس هستید و یا می‌خواهید زیبایی‌های بی‌اندازه در آسمان را مشاهده کنید به شما توصیه می‌کنیم در ماه ژانویه به سوئیس سفر کنید و به منطقه‌ی شاتو دو بروید.

 

 ۷ سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس 

جشنواره بین‌المللی بالن


۲- کارناوال بازل

اولین دوشنبه بعد از چهارشنبه‌ی خاکستر، در شهر بازل سوئیس که یکی از معروف‌ترین و مهمترین شهرهای این کشور است کارناوالی برگزار می‌شود که بسیار مشهور است. کارناوالی که ۳ روز به درازا می‌انجامد و در آن مردمان به رقص و ساز و آواز می‌پردازند. برای شروع این کارناوال طبل زن‌ها ساعت ۴ صبح در خیابان رژه‌ی خود را شروع می‌کنند و رفته رفته مردم به آنها می‌پیوندند. اگر علاقه‌مند به خیابان‌گردی و معاشرت با مردم هستید، همچنین می‌خواهید با آیین‌های این منطقه بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم در این کارناوال شرکت کنید.

 

کارناوال بازل


۳- فستیوال پالئو

پالئو یکی از مشهورترین فستیوال‌های موسیقی در سوئیس است که هرساله در حدوده ۲۵۰ هزار نفر در آن شرکت می‌کنند. فستیوالی که در فضای باز برگزار می‌شود و همین امر سبب می‌شود شرکت‌کنندگان زیادی داشته باشد. فستیوالی که یکی از معروف‌ترین‌ها در حوزه‌ی اروپاست. فستیوالی که در سومین هفته‌ی ماه جولای در منطقه‌ی نیون برگزار می‌شود. مدت برگزاری این فستیوال ۶ روز است که طی آن علاقه‌مندان به موسیقی راک دور هم جمع می‌شوند تا ستارگان بزرگ این سبک از موسیقی برایشان بنوازند. در این فستیوال افراد مشهوری مانند تریسی چپمن، جیمز براون و ... شرکت کرده‌اند و همین باعث شده است این فستیوال در میان علاقه‌مندان به موسیقی راک بسیار معروف شود.

 

   سفر به سوئیس برای طرفداران طبیعت ‌گردی

 فستیوال پالئو


۴- نمایشگاه بین‌المللی خودرو

این نمایشگاه یک فستیوال نیست اما یکی از مهمترین رویدادهای جشنواره گونه در سوئیس است. نمایشگاهی که هرساله در اواسط ماه مارچ در شهر ژنو برگزار می‌شود که یکی از مهمترین نمایشگاه‌های خودرو در سراسر جهان است. نمایشگاهی که طی آن بزرگترین تولیدکنندگان خودرو آخرین ماشین‌های خود را برای نمایش می‌آورند. نمایشگاهی که صنعتگران بزرگی در آن شرکت می‌کنند. اگر علاقه‌مند به خودروها هستید شرکت در این نمایشگاه‌ها یکی از بهترین خاطرات شما در سفر به سوئیس خواهد بود.

 

نمایشگاه بین‌المللی خودرو


۵- فستیوال جاز مونترو

همه ساله در اوایل ماه جولای در سوئیس فستیوالی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به موسیقی جاز و بلوز این کشور را به خودش جذب می‌کند. فستیوالی مشهور که هنرمندان بزرگی در آن شرکت می‌کنند. فستیوالی که در کنار برنامه‌های اصلی، برنامه‌های جانبی زیادی نیز برگزار می‌کند که برای شرکت در آنها نیازی نیست بلیت تهیه کنید. چرا که این برنامه‌ها رایگان هستند و شما می‌توانید به راحتی در آنها شرکت کنید. اگر علاقه‌مند به موسیقی جاز و بلوز هستید برای سفر به سوئیس طوری برنامه‌ریزی کنید که در اوایل ماه جولای در این کشور باشید.

 

فستیوال جاز مونترو


۶- فستیوال شکلات

در اواخر ماه مارچ و اوایل ماه آوریل، هرساله در شهر ورسوآ فستیوالی برگزار می‌شود که در آن شکلات سازهای بزرگ سوئیس و برخی دیگر از برندهای مطرح دنیا شکلات‌های خود را برای ارائه به این فستیوال می‌آورند. این فستیوال یکی از خوشمزه‌ترین فستیوال‌های جهان است که با شرکت در آن می‌توانید باورنکردنی‌ترین شکلات‌های عمرتان را نوش جان کنید.

 

 فستیوال شکلات


۷- فستیوال گوکلرفست

اگر به پرفورمنس‌ها و نمایش‌های خیابانی علاقه‌مند هستید باید بدانید هرساله در ماه جولای فستیوالی در سوئیس برگزار می‌شود که طی آن شما با رفتن به خیابان اینترلاکن به مدت سه روز می‌توانید انواع نمایش‌های خیابانی را مشاهده کنید. فستیوالی که برای توریست‌ها بسیار جذاب است و مسافران زیادی را از ساسر جهان به خودش جذب می‌کند.

 

فستیوال گوکلرفست

۱۷ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران