۶ جاذبه گردشگری در نزدیکی ناینیتال هند

جاذبه‌های گردشگری هند
۶ جاذبه گردشگری در نزدیکی ناینیتال هند

هند یکی از محبوب‌ترین کشورها با جاذبه‌های گردشگری بسیار است. ناینیتال یک منطقه توریستی جذاب است که اگر می‌خواهید با تور هند به این کشور پهناور سفر کنید، می‌تواند مقصد خوبی برای گردش شما باشد. مناطق زیادی در اطراف آن هستند که مکان بسیار مناسبی برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده هستند. در این متن حدود ۶ منطقه زیبا را برای استراحت و گشت و گذار در طبیعت به شما معرفی می‌کنیم.


ناینیتال Nainital

یکی از محبوب‌ترین مناطق تفریحی و توریستی در هند، ناینیتال، پر از مناظر زیبا، دریاچه‌های بکر و آب و هوای دلپذیر است که گردشگران هندی و بین المللی را به خود جذب می کند. مکان‌هایی که در نزدیکی ناینیتال بازدید می‌شود، اماکنی برای فعالیت‌های ماجراجویانه، حیات وحش و استراحتگاهی عالی برای گذران تعطیلات آخر هفته با دوستان، خانواده و یا زوج‌های عاشق است.

 

 تور هند و بازدید از رازهایی مرموزتر از مثلث برمودا 

Nainital


۱-Bhimtal

منطقه Bhimtal یک مکان فوق‌العاده است که در هیمالیا واقع شده است ، ۱۳۷۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. جنگل‌های متراکم بلوط و دریاچه‌های بکر به همراه آب و هوای دلپذیر باعث می شود Bhimtal یک مکان جادویی باشد که برای همه مناسب است.
بهترین زمان برای بازدید: در ماه‌های مارس تا ژوئن و از سپتامبر تا دسامبر است.
مکان‌هایی که می‌توانید در نزدیکی این منطقه دیدن کنید، شامل آکواریوم دریاچه Bhimtal و سد ویکتوریا Victoria می باشد.

 

 ۹ مکان عالی برای بانوانی که تنها به هند سفر می‌کنند 

Bhimtal


۲- Ranikhet

کلمه Ranikhet به معنای مزرعه ملکه است و مکانی است که در اطراف معابد باستانی با فضاهای زیبایی طبیعی ایجاد شده است. Ranikhet یکی از بهترین مناطق اطراف Nainital و در حدود ۱۰۰ کیلومتری آن، ستاد مرکزی گروه کومان ارتش هند است. موزه مرکز هنگ کوما (The Kumaon Regiment Center Museum) نیز با مجموعه‌ای باشکوه از سلاح در این شهر واقع شده است. Nanda Devi Peak یکی دیگر از مکان‌های محبوب Ranikhet است و به کوهنوردی، زمین‌های عظیم گلف و معابد مختلفش معروف است.

 

Ranikhet


مکان‌هایی که می‌توانید در نزدیکی این منطقه دیدن کنید، شامل باغ‌های چوباتیا Chaubatia، سد بالو Bhalu ، و کالیکا Kalika می‌شود.


۳- Almora

آلمورا یک مقصد توریستی محبوب در بین کوه‌های هیمالیا است که دارای تاریخ غنی است. یکی از با شکوه‌ترین تپه‌ها در نزدیکی ناینیتال که به دلیل صنایع دستی بی‌نظیر و حیات وحش متنوع آن شناخته شده است. دو رودخانه بزرگ به نام‌های کوشی و سیال از دهکده عبور می‌کنند که زیبایی مسحور کننده‌ای به منطقه می‌بخشند. آلمورا آب و هوای مطبوعی دارد و می‌توان در تمام فصول سال از آن بازدید کرد. طی ۱ یا ۲ روز به راحتی می‌توان در دهکده گشت و گذار کرد. اینجا یک مقصد عالی برای دوستداران طبیعت است. مشهورترین جاذبه دیدنی منطقه نیز معبد خورشید Sun Temple است.

 

 ۴ مقصد برای تعطیلات خانوادگی در هند 

 Almora


۴- Mukteshwar

Mukteshwar یک مقصد مشهور برای ورزش‌های ماجراجویی در بین رشته کوه‌های هیمالیا به شمار می‌رود. این مکان در میان جنگل‌های مخروطی و باغ‌های میوه قرار گرفته و حدودا در ارتفاع ۷۵۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است و به گردشگران این امکان را می‌دهد تا با فعالیت‌های بی‌شماری مانند صخره‌نوردی و قدم زدن از سفر و گردش خود لذت ببرند. از این منطقه می‌توان منظره‌ای نفس گیر از ناندا دیوی و قله‌های مختلف دیگر را دید.
مکان‌هایی که می‌توانید در نزدیکی این منطقه دیدن کنید، پارک رنوابل The Renewable Park و آبشارهای Bhalu Gaad است.

 

 Mukteshwar


۵- Ramgarh

در ارتفاع ۱۷۸۹ متری از سطح دریا، آراسته به چمنزار با محیطی آرام و دارای مناظر بی‌عیب و نقصی از هیمالیا، رامگار برای همه نوع فردی جذاب است. به همین دلیل است که در لیست مکان‌هایی پر بازدید در نزدیکی ناینیتال درج کرده‌ایم. غالباً آن را Fruit Bowl of Kumaon می‌نامند زیرا با انواع میوه‌های عجیب و غریب، مانند هلو، سیب، آلو و گلابی غنی شده است. همچنین یکی از بهترین مکان‌های اطراف Nainital برای تماشای پرندگان، پیاده‌روی، کوهنوردی و صخره‌نوردی است و برای عکاسان بهشت محسوب می‌شود.
بهترین زمان برای بازدید از این منطقه از ماه اکتبر تا ماه می است.

 

 جشنواره جذاب فیل‌های جیپور هند

Ramgarh


بهترین مکان برای بازدید در این منطقه باغ‌های آن است.


۶- Sattal

Sattal یک گروه منحصر به فرد از دریاچه‌های آب شیرین است که دارای تعداد زیادی پرنده مهاجر است. اینجا یک مکان ایده‌آل برای تماشاگران پرنده و هر کسی است که مایل به دیدن چشم‌اندازهای پانوراما در آن مکان بوده و از آنها لذت می‌برد. این منطقه برای پیاده‌روی و ماهیگیری مناسب است.

 

 راهنمای اولین سفر به مثلث طلایی هند 

Sattal


بهترین زمان برای بازدید: از ماه‌های اپریل تا ژوئن و از ماه سپتامبر تا دسامبر است.

۲۴ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران