معرفی ۵ کشور پر بازدید اروپایی

جاذبه‌های گردشگری اروپا
معرفی ۵ کشور پر بازدید اروپایی

تعدادی از پر بازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا در اروپا قرار دارد. اگر قصد رفتن به این قاره متفاوت و دیدنی را دارید بهتر است برنامه سفرتان را طوری بریزید که از کشورهای هم‌مرز و نزدیک به هم که جاذبه‌های بی‌نظیری را در خود جای داده‌اند، دیدن کنید. شما می‌توانید با تور اروپا به طور مثال از چندین کشور از نیمه جنوبی آن مانند سوییس فرانسه، بلژیک، اسپانیا و ایتالیا بازدید کنید.

 

سوییس

یکی از دیدنی‌ترین کشورهای جهان که به برقراری آرامش و صلح مشهور است، سوییس است. بیش از نیمی از طولانی‌ترین رشته کوه‌های جهان که آلپ نام دارد نیز در این کشور واقع شده است. امروزه طبیعت دوستان و ماجراجویان زیادی برای طبیعت گردی، اسکی و پاراگلایدر به سوییس می‌روند. این کشور زیبا و کوچک هم در تابستان مناظر زیادی دارد و هم در زمستان پر از تفریحاتی است که شما را سرگرم می‌کند. همچون پاتیناژ که می‌توانید در پیست‌های مصنوعی بزرگی تجربه کنید. در سفرتان به سوییس خرید و خوردن شکلات‌های خوشمزه آنجا را فراموش نکنید.

 

 انواع وسایل نقلیه برای سفری راحت در اروپا

 سوییس

 

فرانسه

گردشگران، کشور فرانسه را بیشتر به شهر پاریس و سواحل جنوبی آن می‌شناسند. اگر قدم به شهر رویایی پاریس بگذارید، عمارت‌های مشهور، رنگ‌های زنده و مجسمه‌های زیبای آن چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. این شهر پر از اماکن تاریخی و موزه‌های بسیار است. هنردوستان از قدم زدن در تک تک خیابان‌های و محله‌های شهر لذت می‌برند. چرا که شهر پر از نماها، مجسمه‌ها و سازه‌های بی‌نظیر است. کافه‌های نوستالژیک یا مدرن. بیشتر مردم شهر عصرها در پیاده‌روها و بر روی صندلی‌های کافه‌ها در حال نوشیدن و خوردن شیرینی‌های خوشمزه فرانسوی مثل کروسان‌ها و کیک هستند. تئاترهای شهر منتظر علاقه‌مندان تماشای نمایش هستند. رود سن نیز در میان خیابان‌های شهر، زیبایی فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد. مشهورترین جاذبه‌های دیدنی این شهر، برج ایفل، موزه لوور، مولن رژ، کلیسای نوتردام، خیابان شانزلیزه، کاخ ورسای و دیدنی‌های بسیار دیگر است.

 

 پاریس‌گردی در شب سال نو

 فرانسه

 

ایتالیا

در هر فصل از سال گردشگرهای زیادی هستند که به کشور ایتالیا سفر می‌کنند. ایتالیا برعکس فرانسه، شهرهای بسیاری برای بازدید دارد و پر از سواحل بکر با هتل‌های لوکس است که هر گردشگری را برای دیدن وسوسه می‌کند.
رم پایتخت ایتالیا آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای دارد که بسیاری از مردم دنیا را به خود جذب می‌کند. کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری در این شهر وجود دارد که از نشستن، غذا خوردن، نوشیدن و حتی عکاسی در آنجا نیز لذت می‌برید. اماکن باستانی، کلیساها، برج پیزا و نقاشی‌ها و مجسمه‌های هنرمندان ارزشمند باعث خواهد شد تا زمانی طولانی را در آن سپری کنید. شما می‌توانید یک روز به موزه بروید، به رستوران و از جاهای تاریخی دیدن کنید و خاطرات زیبایی را ثبت کنید. بزرگ ترین آمفی تئاتر باستانی جهان، کلوزیوم در رم واقع شده است که از سبک معماری زیبایی چون ایونیک و گوتیک استفاده شده است.

 

ایتالیا


فلورانس به شهر هنری در جهان مشهور است. شهری که هنرمندانی همانند لئوناردو داوینچی در آنجا بوده‌اند. همچنین مرکز بازرگانی ایتالیاست.
شهرت ونیز هم که زبانزد هر گردشگری است که قصد سفر به این کشور اروپایی دارد. شهری که گردش و دیدن قایق‌های شناور بین کانال‌های آب برای هر فردی که به ونیز می‌رود جذاب است. فکر کنید برای عبور و مرور در شهر به جای ماشین و اتوبوس، سوار قایق شوید. این شهر نیز پر از گالری‌های هنری و موزه است. فستیوال‌های بی‌نظیری هم در شهر برگزار می‌شود که در صورتی که به تاریخ سفرتان بخورد، نباید آنها را از دست دهید.

 

بلژیک

بروکسل پایتخت بلژیک جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد. این شهر نیز پر از خوراکی‌های خوشمزه از جمله غذاهایی است که با سیب‌زمینی درست می‌شوند. گاهی هم باید یک قهوه با شیرینی در کافه‌های آن میل کنید و برای سوغاتی با خود شکلات ببرید. پارچه‌های این کشور نیز در نوع خود مشهور است.

 

 بلژیک

 

اسپانیا

اسپانیا نیز برای خود دنیایی است. از مادرید و بارسلون گرفته تا جزایر قناری که از سرتاسر دنیا برای تعطیلات به آنجا بلیط می‌خرند. بارسلون دومین شهر بزرگ و مهم‌ترین بندر اسپانیا، پس از مادرید به شمار می‌رود. این شهر پر از ساختمان‌هایی با معماری گوتیک است. انواع کلیساها و موزه‌ها منتظرند تا از آنها بازدید کنید. رستوران‌های فوق‌العاده‌ای برای امتحان کردن غذاهای اسپانیایی در سطح شهر وجود داد. بجز هنر که در جای جای شهر مشهود است، ورزش نیز جایگاه خاصی در این کشور دارد. مخصوصا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا برای فوتبال که کمتر رقیبی در جهان دارند، برای همه شناخته شده هستند.

 

 برگزاری جشن کریسمس در اسپانیا

اسپانیا

۳۰ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران