معرفی هتل ۵ ستاره آمارا در قبرس

جاذبه‌های گردشگری اروپا
معرفی هتل ۵ ستاره آمارا در قبرس

لیماسول با جمعیت نزدیک به ۱۰۰ هزار نفری خود، دومین شهر بزرگ قبرس و از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور به حساب می‌آید. شهری با سواحل زیبا و مناظر دریایی فوق‌العاده که البته به خاطر داشتن جاذبه‌های تاریخی متعدد نیز معروف است. لیماسول چندین هتل خوب دارد که برای اقامت در تور قبرس می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. هتل ۵ ستاره‌ای که امروز قصد معرفی آن را داریم نیز یکی از این اقامتگاه‌های مجلل و البته فوق‌العاده است. همراه ما باشید تا هتل ۵ ستاره آمارا را به شما معرفی کنیم.

 

درباره هتل آمارا

هتل آمارا (Amara) تنها ۱۰ دقیقه از مرکز شهر لیماسول در قبرس فاصله دارد. هتلی که با فضای بسیار بزرگ و امکانات عالی که از جمله برترین هتل‌های قبرس بوده و کار خود را از سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است. طراحی منحصر به فرد و مدرن این مکان را می‌توان در نقاط مختلف هتل مشاهده کرد. از باغ‌ زیبا و بزرگی که رو به دریا واقع شده تا محیط‌های عمومی که طراحی انتزاعی دارند و اتاق‌هایی که لاکچری و مجلل بوده و روزهایی معرکه را در سفر با تور قبرس برایتان می‌سازند.

ویژگی‌های متعددی درباره این هتل وجود دارد که می‌توانیم در موردشان صحبت کنیم، اما در مجموع هتل آمارا را باید یک اقامتگاه لاکچری و خاص در نظر گرفت که در کنار امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای مهمانانش تدارک دیده است، امکاناتی نظیر رستوران‌های مجلل، مرکز اسپا و سلامت بزرگ و شیک و استراحت‌گاه‌هایی رو به دریا را نیز در نظر گرفته. این مکان شبیه به هتل‌های بزرگ دیگر در قبرس که با پارک‌های آبی و سالن‌های ورزشی و زمین‌های بازی قصد جلب توجه دارند، فرق می‌کند و بیشتر جایی آرام برای اقامت به حساب می‌آید. در ادامه به مرور جزییات هتل می‌پردازیم.

 

حقیقت‌های جالب در مورد قبرس که شما را مشتاق به سفر می‌کند

اقامتگاه‌های هتل آمارا

اقامتگاه‌های این هتل به سه دسته تقسیم می‌شوند:

 

  • اتاق‌

در این هتل یک نوع اتاق وجود دارد که می‌توانید آن‌را برای خود انتخاب کنید. اتاق‌های دلوکس ارزان‌ترین انتخاب در هتل هستند و فضایی به بزرگی ۴۵ متر مربع دارند. طراحی داخلی این اتاق‌ها شیک و زیبا و دارای بالکن‌هایی با فضای بزرگ هستند. هم در اتاق و هم در بالکن مبل‌هایی برای نشستن در نظر گرفته شده و تلوزیون هوشمند بزرگ نیز در آن وجود دارد. این واحدها دارای سرویس بهداشتی و حمام مرمر و شیک هستند.

 

  • سوییت‌ها

در عوض در بخش سوییت‌ها دست شما بازتر خواهد بود. سوییت‌های جونیور، سوییت‌های دو خوابه دلوکس و سوییت‌های یک خوابه دلوکس از جمله انتخاب‌های شما در این هتل هستند. سوییت‌های دلوکس بزرگ و در متراژهای بالا ارائه شده و دارای بالکن بزرگ، سرویس مبلمان و امکانات رفاهی کامل هستند و از نظر ظاهر نیز به اتاق‌های هتل شباهت دارند. اما سوییت‌های جونیور در ظاهر نیز متفاوت بوده و با توجه به این که در طبقات بالاتر قرار گرفته‌اند با تراس بزرگی که دارند، جایی عالی برای اقامت خواهند بود. مخصوصا این که یک میز نهارخوری بر روی تراس و میزهایی برای آفتاب گرفتن و استراحت نیز فراهم شده است. همچنین سرویس حمام این واحدها نیز مجلل‌تر هستند.

 

۱۰ ساحل برتر و زیبای قبرس برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن

سوییت‌های روفتاپ و سوییت‌های آمارا اما بهترین و گران‌ترین گزینه‌ها در هتل به شمار می‌آیند. سوییت روفتاپ بزرگ و زیبا هستند و یک استخر بدون لبه اختصاصی برای خود دارند که رو به دریا قرار داده شده و جلوه‌ای فوق‌العاده دارد. سوییت‌های آمارا نیز تقریبا شبیه به همان سوییت‌های روفتاپ هستند با این تفاوت که دو خوابه بوده، فضای بزرگ‌تری دارند و تراس آن‌ها بزرگ‌تر است. مبلمان کامل، فضایی بزرگ، دکور و طراحی داخلی لاکچری، سرویس بهداشتی و حمام لوکس با سنگ مرمر زیبا و خیلی نکات ریز و درشت این چنینی هستند که این دو سوییت را به بهترین انتخاب‌ها در هتل بدل می‌کنند.

 

  • کابانا

کابانا‌ها ویلاهای کوچکی هستند که با استخر اختصاصی و جدا از ساختمان اصلی خود، رو به دریا قرار گرفته و یکی دیگر از گزینه‌های جالب برای اقامت در هتل آمارا به حساب می‌آیند. این واحدهای ۱۷۰ متری برای خانواده‌ها مناسب بوده و با توجه به وجود استخر، بچه‌ها هم می‌توانند در محیط رو باز جلوی کابانا، خوش بگذرانند. فضای داخلی این اقامتگاه‌ها بسیار شیک و زیباست، یک باغ کوچک اختصاصی برای خودشان دارند و در تراس نیز تخت‌ها و مبلمان برای استراحت کردن در نظر گرفته شده است.

 

مراکز خرید قبرس را بشناسیم

 

استخرها

در کنار باغ بزرگ و سرسبزی که رو به دریا قرار گرفته، هتل آمارا دارای چند استخر بزرگ و عالی نیز هست. یک استخر روباز بزرگ و بدون لبه با آب دریا در این هتل وجود دارد که مختص به افراد بزرگسال است. فضای این استخر آرام بوده و برای استراحت و شنا کردن در نظر گرفته شده است. البته دو استخر دیگر هم در مجموعه وجود دارد که خانواده‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

امکاناتی که برای خانواده‌ها در هتل آمارا در نظر گرفته شده

برای این که والدین بتوانند در طول سفر با تور قبرس به راحتی خوش بگذرانند، این مجموعه یک مهد کودک برای نگهداری بچه‌ها در سنین مختلف با مربیان مجرب در نظر گرفته است. در این سالن‌ها، بازی‌های مختلف گروهی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده، برایشان انیمیشن پخش می‌شود و به اجرای نمایش و استراحت می‌پردازند. همچنین یک سری امکانات برای پدر و مادرها وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها نیز استفاده کنند. امکاناتی مثل صندلی بچه برای مسافرانی که ماشین اجاره می‌کنند، صندلی غذا برای بچه، گرم کننده شیشه شیر، حمام خردسالان و ... که در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شود.

 

معرفی پارک‌های بازی قبرس

خوراکی و نوشیدنی

۵ رستوران در هتل آمارا وجود دارد که همگی با فضای مجلل و بسیار لوکس به سرو غذا می‌پردازند. رستوران اصلی این مجموعه با نام Dining Room که صبحانه هتل در آن سرو می‌شود، دارای یک فضای داخلی و یک تراس چوبی رو به دریا بوده و به سرو غذاهای محلی قبرس اختصاص دارد. از جذاب‌ترین رستوران‌های این محل، Matsuhisa است که یک رستوران ژاپنی معرکه و درجه یک است و در آن‌جا می‌توانید غذاهای ژاپنی مختلف از جمله غذاهای دریایی میل کنید.

اگر اهل غذاهای دریایی هستید، می‌توانید در طبقات بالایی هتل و بر روی تراس بزرگ رستوران Ristorante Locatelli غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. این رستوران دسرهای بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند که اگر در سفر با تور قبرس در این هتل اقامت داشتید، نباید این دسرها را از دست بدهید. Armyra By Papaioannou رستوران دیگری است که کل این محل در یک محیط تقریبا روباز قرار گرفته و تمامی منوی آن به غذاهای دریایی بسیار خوشمزه اختصاص دارد. در نهایت به All Day Dining هم اشاره‌ای کنیم که در واقع یک کافه رستوران است و در آن‌جا انواع اسنک‌ها، ساندویچ‌ها، غذاهای سریع و نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود.

۴ بار نیز در جاهای مختلف مجموعه قرار گرفته که شامل بار اصلی با دکور بسیار زیبا، یک بار چسبیده به استخر اصلی، یک بار شیک و بزرگ در لابی و از همه‌ی این‌ها جذاب‌تر، بار روفتاپ می‌شود. نوشیدنی‌های بسیار متنوعی در هتل سرو می‌شود که مسلما سلایق مختلف را پوشش می‌دهد.

 

سفر به زیباترین نقاط قبرس

مرکز اسپا و سلامتی

این بخش از هتل هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۸:۳۰ شب فعال خواهد بود و شامل چند بخش می‌شود. یک استخر استاندارد و در سایز المپیک، یک سالن ورزشی مجهز و یک مرکز اسپا که در کنار هم یک مجموعه بسیار مجهز را پدید می‌آورد. همچنین در کنار این‌ها یک سالن تنیس سر پوشیده نیز وجود دارد که می‌‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این مجموعه تنها برای افراد بالای ۱۶ سال در دسترس است.

در مورد اسپا بگوییم که مجموعه اسپا آراما یکی از لوکس‌ترین‌ها در منطقه به حساب آمده و بنای آن به بزرگی ۳ هزار متر مربع خواهد بود. این مکان شامل یک سالن گرمایی، استخر آب گرم، سونا، ۹ اتاق مجزای ماساژ و یک بار آبمیوه می‌شود و پکیج‌های مختلف به صورت انفرادی و برای زوج‌ها در آن‌جا ارائه می‌شود. در محل غیر از ماساژ، پکیج‌های مراقبت از پوست و درمانی نیز وجود داشته و یک منوی بسیار متنوع دارد که احتمالا شما را معتاد خود کرده و در تمام طول سفر هر روز به آن‌جا مراجعه کنید.

 دیگر امکانات هتل آمارا

مجموعه آمارا یک سالن کنفرانس بسیار بزرگ و همچنین یک سالن مجلس هم دارد و شما می‌توانید جلسات بزرگ کاری و حتی مراسمات مختلف از جمله مراسم عروسی را در آن‌جا برگزار کنید. البته برای برگزاری هر کدام از آن‌ها باید از مدتی قبل هماهنگ کرده و از میان امکاناتی که به شما پیشنهاد می‌شود، مواردی که می‌خواهید را انتخاب کنید.

 

اقامتی رویایی در بهترین هتل‌های ساحلی پافوس قبرس

نکات پایانی درباره هتل آمارا قبرس

  • این هتل دارای اینترنت رایگان بی‌سیم و پر سرعت در تمامی بخش‌های مجموعه است
  • امکاناتی برای آفتاب گرفتن، استراحت و تفریح در ساحل هتل در نظر گرفته شده
  • هتل دارای پارکینگ رایگان بوده که یک روز قبل از اجاره‌ی ماشین باید خالی بودن فضا در پارکینگ را با هتل هماهنگ کنید
  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را ندارید
  • تمامی امکانات به جز پکیج‌های اسپا رایگان هستند
  • یک سری برنامه‌های تفریحی و تورهای مختلف از جمله اسب سواری، اسنورکلینگ، غواصی، دوچرخه سواری و ... در هتل برگزار می‌شود که با پرداخت هزینه می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید
  • تمامی اتاق‌ها دارای گاو صندوق اختصاصی هستند
  • امکانات لازم برای افراد با معلولیت جسمی در هتل وجود دارد و در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را در اتاق تحویل بگیرید
  • این هتل را بیشتر برای افراد بزرگسال توصیه می‌کنیم و برای جمع‌های خانوادگی به همراه بچه‌ها، جاهای مفرح‌تری هم وجود دارند

۱۷ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران