۶ تفریح خانوادگی که در سفر به بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
۶ تفریح خانوادگی که در سفر به بدروم

بدروم یکی از زیباترین جزیره‌های کشور ترکیه است که لوکس‌ترین اقامتگاه‌های این کشور را در خود جای داده است. جزیره‌ای که نزدیک به ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و یکی از عجایب هفتگانه دنیا به نام هالیکارناسوس را در خود دارد. جزیره‌ای که در فصل‌های گرم سال مسافران زیادی از ترکیه را به خودش اختصاص می‌دهد و جدای از جاذبه‌های گردشگری تاریخی، با تفریحاتی هیجان‌انگیز و مفرحی که تدارک دیده است برای مسافرانش روزهای خاطره‌انگیزی می‌سازد. اگر قصد دارید به صورت خانوادگی با تور بدروم به این شهر سفر کنید همراه ما باشید تا ۶ تفریح خانوادگی که در این شهر می‌توانید انجام دهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- ساحل گردی

بدروم پر از ساحل است و اساسا بعد از جاذبه‌های تاریخی، این سواحل این جزیره هستند که بسیار جذاب‌اند و مسافران زیادی را به بدروم می‌کشانند. سواحلی تمیز و در عین حال پر رویداد و پر انرژی. سواحلی که در آنها می‌توانید انواع تفریحات را انجام بدهید و یا اینکه در کمال آرامش و آسایش آفتاب بگیرید. سواحلی که می‌توانید تن‌تان را بسپارید به آبش و شنا کنید. در یک سفر خانوادگی به بدروم همچنین می‌توانید برای انجام بازی‌های کودکان نیز روی سواحل این جزیره حساب ویژه باز کنید. چرا که امکاناتش فراهم آمده‌اند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم متناسب با روحیه‌تان و تفریحاتی که مد نظر دارید انجام بدهید سواحل این جزیره را برای داشتن تفریحات خانوادگی انتخاب کنید.

 

۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر

 سفر به بدروم


۲- بازدید از جاذبه‌های تاریخی

بدروم در خود جاذبه‌های تاریخی کم ندارد که محال ممکن است کسی به این جزیره پا بگذارد اما از این جاذبه‌ها دیدن نکند. جاذبه‌هایی مانند هالیکارناسوس یکی از عجایب هفتگانه دنیا، آمفی تئاتر هالیکارناسوس، دروازه میندوس و ... . یکی از تفریحات خانوادگی جذاب در این جزیره بازدید از همین اماکن تاریخی است. چرا که هم کودکان شما را با گذشته‌ها و گذشتگان آشنا می‌کند و همین اینکه آنها را نسبت به تاریخ کنجکاو می‌کند. بنابراین در سفر با تور بدروم حتما به دیدن جاذبه‌های تاریخی بروید و برای فرزندان‌تان هر اطلاعاتی که از این مکان‌ها دارید و یا پیدا می‌کنید را سر صبر و حوصله توضیح بدهید.

 

 سفر به بدروم


۳- در هتل ماندن و انجام تفریحات کودکانه

بدروم پر از هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره است که اگر در آنها اقامت کنید باید بدانید این هتل‌ها خودشان به نوعی یک جزیره تفریحی به حساب می‌آیند. چرا که امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای دارند. امکاناتی که فقط منحصر به بزرگسالان نمی‎شوند و کودکان نیز سهم ویژه‌ای در آنها دارند. در هتل‌های لوکس این جزیره حتما استخرهایی مربوط به کودکان و همینطور زمین‌های بازی وجود دارند که اگر بخشی از وقت سفر خود را در هتل بمانید و با آنها تفریح کنید برایشان خاطره‌های فراموش ناشدنی می‌سازید.

 

۷ رستوران درجه یک ساحلی در بدروم

 سفر به بدروم


۴- بازار گردی

بدروم در خود بازار کم ندارد و همچنین چندین فروشگاه و مرکزخرید نیز در خود جای داده است که می‌توانید برای خرید انواع سوغاتی‌ها به آنها مراجعه کنید. بنابراین همراه اعضای خانواده‌تان به این مراکز و بازارها بروید و برای فرزندان‌تان بهترین سوغاتی‌ها را بخرید. سوغاتی‌هایی که سفر به بدروم را در ذهن آنها جاودانه می‌داند. سوغاتی‌هایی که مطابق با سلیقه و علایق خودشان است. البته حواستان باشد آنها بنیه شما برای گشت و گذار را ندارند و زود خسته می‌شوند. بنابراین با زیاد گشتن در این مراکز آنها را خسته نکنید.

 

۷ نقطه‌ی گردشگری در بدروم برای خرید بهترین و متفاوت‌ترین سوغاتی‌های سفر

 سفر به بدروم


۵- در کافه‌ها و رستوران‌ها غذاهای لذیذ نوش جان کنید

بدروم پر از رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی است و همینطور هرکدام از هتل‌های لوکس این شهر چندین رستوران در خود دارند که برای نوش جان کردن انواع غذاهای لذیذ می‌توانید به آنها مراجعه کنید. دورهم بودن و نوش جان کردن غذا یکی ملزومات زندگی خانوادگی است که امروزه در خانه‌ها و خانواده‌ها کمتر رخ می‌دهد و حالا سفر به بدروم فرصت مناسبی است که در بهترین و جذاب‌ترین رستوران‌ها، لذیذترین غذاهای گوشتی و گیاهی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. پیشنهاد ما به شما این است که برای نوش جان کردن غذا رستوران‌های ساحلی خارج از هتل‌های این جزیره را انتخاب کنید که با این کار به فضاهای مختلف این جزیره نیز سرک کشیده باشید.

 

بهترین کافه رستوران‌های بدروم برای نوش جان کردن صبحانه ترکی

 سفر به بدروم


۶- قایق سواری

یک تفریح بی‌نظیر در این جزیره سوار کشتی و قایق شدن است که طی آن می‌توانید ماجراجویی دریایی کنید. در این تفریح جدای از آنکه می‌توانید به دیدن جاذبه‌های گردشگری این جزیره بروید، می‌توانید زیباترین تصاویر را از عرشه کشتی ببینید و عکس‌های زیبا از خودتان بیندازید. همچنین می‌توانید تفریحاتی مانند ماهی‌گیری را نیز تجربه کنید و یا غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را نوش جان کنید. این تفریح آنچه برای کودکان همراه خود دارد تقویت پرسشگری و حس ماجراجویی است.

 

سفر به بدروم

۳۰ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران