بهترین فعالیت‌های خانوادگی در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
بهترین فعالیت‌های خانوادگی در بدروم

شبه جزیره‌ی بسیار زیبای بدروم، یکی از جاهای خاص در ترکیه است که برای سفر در ایام گرم سال عالی به نظر می‌رسد. مقصدی ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی که کودکان و نوجوانان، می‌توانند انواع فعالیت‌های تفریحی و هیجان انگیز را در آن‌جا، انجام دهند. پس اگر همراه فرزندان خود به تور بدروم خواهید رفت، پیشنهاد می‌کنیم، قبل از سفر گزینه‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم را نگاهی بندازید و حداقل چند مورد از این فعالیت‌های جذاب را با خانواده به انجام برسانید.

 

۱- تفریح در ساحل گومبت

 یک کیلومتر ساحل شنی طلایی رنگ که دریای پیش روی آن برای آبتنی کاملا امن است و امکانات زیادی در آن‌جا وجود دارد که باعث می‌شود خانواده‌های زیادی را ببینید که در حال شنا و انجام انواع تفریحات آبی و ساحلی هستند. اگر اهل بازی‌ها و ورزش‌های آبی باشید، خیلی چیزها از جمله اسکی روی آب، قایق‌های بادی، پدالو و ... برایتان فراهم بوده، می‌توانید به صورت جمعی به ماهیگیری بروید و یا با یکی از فرزندان خود، تجربه‌ پاراسیلینگ را به صورت دو نفره داشته باشید. همانطور که گفتیم، امکانات رفاهی خوبی در این ساحل تدارک دیده شده که باعث می‌شود، خانواده‌ها خیلی راحت بتوانند، ساعاتی طولانی را در گومبت سر کنند.

 

غذا خوری‌های ارزان در بدروم

آدرس: Gümbet, 48400 Bodrum, Muğla

 

۲- پارک آبی بدروم

این پارک آبی جذاب در اوتاکنت‌ واقع شده است و با محیط خیلی خوب و بازی‌های متنوعی که در خود دارد، بدون شک از انتخاب‌های برتر شما در سفر به بدروم با تور ترکیه است، اگر همراه خانواده به این شهر رفته‌اید. البته این پارک آبی، حدود ۹ کیلومتری از مرکز شهر دور است، اما سرویس رفت و آمد برایش در نظر گرفته شده تا سختی کم‌تری برای رفتن به آن‌جا داشته باشید. مساحت کلی پارک آبی ۴۰ هزار متر مربع بوده و علاوه بر انواع سرسره‌ها و تونل‌های آبی، یک استخر بزرگ موج مصنوعی، استخرها و بازی‌های مخصوص خردسالان، بیبی بانجی، بازی‌های نوجوانان و خیلی چیزهای دیگر در آن فراهم شده است.

آدرس: Ortakentyahşi, Bekiroğlu Cd. 6 A, 48420 Bodrum/Muğla

 

۳- پارک Fun Town Yahsi‌

این پارک بازی نیز در اوتاکنت واقع شده و برای انجام فعالیت‌های بدنی، بازی‌های فضای باز و فعالیت‌هایی از این دست فوق‌العاده عالی است. در Fun Town Yahsi‌ شما می‌توانید از پیست کارتینگ استفاده کرده، پینت بال بازی کنید، به سراغ سالن تنیس روی میز بروید و یا حتی اسب سواری را تجربه کنید. کودکان نیز فضای مخصوص به خود برای بازی‌های جمعی را نیز دارند. این مکان هم البته حدود ۱۲ کیلومتر از مرکز شهر دور بوده و کمی رفت و آمد به آن‌جا ساخت است و حتما باید با تاکسی به این منطقه بروید.

 

۷ نقطه تاریخی جذاب در تور بدروم

آدرس: Yahşi, no, Hortma Cd. No. 9, 48400 Muğla

 

۴- اسب سواری

اسب سواری در طبیعت زیبای بدروم یک تجربه‌ی فراموش نشدنی است، حالا تصیر کنید برای نوجوانان این اتفاق چقدر می‌تواند لذت بخش باشد. مسیری که شما در طول اسب سواری طی می‌کنید، از بین جنگل‌های کاج می‌گذرد، به کنار رودخانه می‌رود و مناظری زیبا را در پیش دارد. این فعالیت برای بچه‌های بزرگ‌تر از ۶ سال نیز مناسب بوده و به صورت تور چند نفره همراه با مربی انجام خواهد شد.

۵- سافاری آفرود

تورهای سافاری آفرود از پرطرفدارترین فعالیت‌هایی هستند که گردشگران تور بدروم به دور از سواحل زیبای این منطقه، انتخاب می‌کنند. در این تور چندین ساعته که می‌توانید به صورت خانوادگی هم در آن‌ها شرکت کنید، به طبیعت کوهستانی بدروم می‌روید، سواحلی خاص و دور از دسترس را می‌بینید و در مکان‌هایی خاص نیز می‌توانید استراحت کرده و آبتنی کنید. البته فراموش نکنید که ضدآفتاب با خودتان همراه داشته باشید، مخصوصا اگر تابستان در چنین تورهایی شرکت می‌کنید.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغاتی در بدروم

۶- تور قایق سواری خانوادگی

شاید تورهای قایق سواری جمعی خیلی برای سنین پایین فضای مناسبی نداشته باشد، اما شما می‌توانید قایق‌های کوچک‌تر را انتخاب کرده و به صورت خصوصی به گردش‌های آبی بروید. محل‌های مختلفی برای این گردش‌های آبی وجود دارد که بسته به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید، اما شنا در مکان‌های خاص و خلوت با آب کریستالی، رفتن به نقاطی که تنها از طریق قایق می‌توان به آن‌ها دست پیدا کرد و البته صرف غذا در آب، بخشی از تمامی این فعالیت‌ خواهد بود.

۷- رفتن به جزیره‌ی خرگوش

یکی از فعالیت‌های کم هزینه و بسیار عالی در تور بدروم که همه‌ی اعضای خانواده از آن لذت خواهند برد، رفتن به جزیره‌ی خرگوش است. این جزیره‌ی کوچک با مسیری باریک به شهر متصل است و شما از طریق گوموسلوک که در ۲۲ کیلومتری غرب بدروم واقع شده، می‌توانید به آن‌جا بروید. این جزیره جدا از منظره‌ای شگفت انگیز، آبی کریستالی و فضایی فوق‌العاده را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

۸ مرکز ماساژ بدروم که آرامش را به شما هدیه می‌دهند

۰۴ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران