کریسمس و سال نوی میلادی ۲۰۲۰ در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
کریسمس و سال نوی میلادی ۲۰۲۰ در بالی

خیلی از مردم کریسمس را سفید، برفی و سرد تصور می‌کنند. اگر ایده‌آل شما از کریسمس چنین آب و هوایی است، بالی مقصد مناسبی برای شما نیست، اما اگر می‌خواهید از تعطیلات خود در یک جزیره‌ی گرم و زیبا لذت ببرید و توامان در جشن‌های سال نو شرکت کنید، آتش بازی تماشا نمایید و تجربه‌ای متفاوت از کریسمس داشته باشید، تور بالی می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما و خانواده‌تان باشد. پس با ما همراه باشید تا به شما بگوییم کریسمس و سال نوی میلادی در بالی را چطور سر کنید.

 

غذاهای کریسمسی بخورید

بودن در یک رستوران خوب و دیدن منوی کریسمسی، یکی از لذت‌هایی است که نباید در چنین سفری به راحتی از دست برود. خوشبختانه رستوران‌های زیادی در بالی هستند که چنین منویی برای شما آماده کرده‌اند. Finns Rec Club معروف‌ترین آن‌هاست که هر ساله با جذاب‌ترین دکور و منو به سراغ این شب می‌رود. ۲۵ دسامبر از ساعت ۱۱ تا پاسی از شب این منو ارائه می‌شود که بوجه کامل آن ۷۰۰ هزار روپیه مالزی برای بزرگسالان و ۳۰۰ هزار روپیه برای کوچک‌ترها قیمت خواهد داشت.

Hippie Fish نیز یک منوی به خصوص با نام  Feast of the Seven Fishes دارد که یک انتخاب متفاوت اما عالی در ۲۵ دسامبر خواهد بود. سفره‌ی بی‌نظیر و لوکسی که با قیمت ۴۹۹ هزار روپیه ارائه می‌شود. اما در مجموع بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌های بزرگ در این روز منوی مخصوص کریسمس دارند و می‌توانید هر جایی که مد نظر دارید را برای خود انتخاب کنید.

 

 بهترین رستوران های بالی با نمای چشمگیر ساحلی 

Hippie Fish

 

جشن‌های مختلف

جشن‌های شلوغ و فوق‌العاده‌ای در این ایام در بالی برگزار می‌شود که در ادامه چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. جشن‌های فوق‌العاده‌ای که شب‌های سفر شما در ایام کریسمس و سال نو به بالی را هیجان انگیز می‌کند.

  • OMNIA Dayclub:  برنامه‌ای که در این مکان برگزار می‌شود از ۴ بعد از ظهر روز آخر سال شروع شده و با نیمه شب سال نو ادامه پیدا کرده در ساعت ۲ شب به چایان می‌رسد. MaRLo، DJ معروف در این مراسم اجرا دارد و شما در یک مکان روباز زیبا یکی از بهترین جشن‌های سال نو را در بالی تجربه خواهید کرد. همچنین یک آتش بازی خصوصی و نسبتا خوب نیز در آخر برایتان به نمایش گذاشته می‌شود. ورودی این برنامه ۷۵۰ هزار روپیه است و برای پکیج کامل باید ۱ میلیون روپیه بپردازید.
  • Dimitri from Paris: دومین برنامه‌ای که به شما معرفی می‌کنیم را نیز یک هنرمند فوق‌العاده به نام دیوید مورالز اجرا می‌کند. برنامه شب سال نوی این محل بسیار زیبا با استخر بدون لبه، فضای سبز و نمای دریا نیز از بعد از ظهر آغاز شده و تا نیمه شب ادامه پیدا می‌کند. شرکت در این برنامه ۶۰۰ هزار روپیه برایتان هزینه خواهد داشت.

 

 آشنایی با مهمترین فستیوال‌های مذهبی در اندونزی 

Dimitri from Paris

 

  • Finns Beach Club: با توجه به گنجایش مکانی که این کلاب برای جشن سال نو در نظر گرفته، احمتمالا یکی از شلوغ‌ترین جشن‌های خصوصی بالی در سال نو را شاهد خواهید بود. با گنجایش ۱۲ هزار نفر تصور بودن در آن  تماشای برنامه‌های متنوع و در نهایت آتش بازی فوق‌العاده خواهد بود. پکیج شرکت در این مراسم ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار روپیه خواهد بود که شامل غذا نیز می‌شود و شما می‌توانید از میان ۵ رستوران این مکان یکی را به دلخواه انتخاب کنید. امکان استفاده از ۴ استخر، ۹ مرکز نوشیدنی و ساحل اختصاصی نیز برایتان فراهم خواهد بود.
  • Sundays Beach Club: جشن سال نوی میلادی در Sundays Beach Club در ساحل این مجموعه برگزار شده و در نهایت با یک آتش بازی نسبتا بزرگ به پایان می‌رسد. مراسم سراسر صدای موسیقی و شادی خواهد بود و حدود ۸ ساعت از ۶ بعد از ظهر به طول می‌انجامد. ورودی این جشن ۸۰۰ هزار روپیه به ازای هر نفر است.

 

Sundays Beach Club

 

آتش بازی شب سال نو

اگر در کریسمس آتش بازی‌های بزرگ دیدید، تعجب نکنید. در بالی همه عاشق آتش بازی هستند و این مراسم تنها مختص به شب سال نو نیست وآن‌ها هر فرصتی که پیدا کنند بساط آتش بازی را به پا می‌کنند. از کریسمس و شب سال نو گرفته تا عید فطر و دیگر مراسمات کوچک و بزرگ. به همین خاطر شما می‌توانید دو شب آتش بازی را در بالی تجربه کنید که مسلما آتش بازی اصلی در شب سال نو و در نیمه شب خواهد بود. بهترین مکان برای دیدن بهترین آتش بازی‌ها، ساحل Canggu در کوتا خواهد بود. هم می‌توانید در ساحل باشید و هم این که یکی از اسپاها را انتخاب کرده و در مکانی آرامش بخش و همراه با نوشیدنی به تماشای آتش بازی بنشینید.

 

 ۶ اقامتگاه جادویی و رویایی در جنگل‌های بالی 

کریسمس

 

خرید در ایام کریسمس

خرید در بالی همیشه لذت بخش است و در کریسمس نیز شما می‌توانید در بازارها و مراکز خرید این جزیره‌ی زیبا به خرید مشغول شوید. از نکات خوب در مورد خرید در ایام کریسمس و سال نو این است که در این ایام تخفیف‌های نسبتا خوبی در بازارها و مراکز خرید مشاهده خواهید کرد که اغلب مربوط به اجناس خارجی هستند.

 

 معرفی برترین بازارها و مراکز خرید بالی

ایام کریسمس

 

بازدید از جاذبه‌های تمام نشیدنی جزیره

در نهایت فراموش نکنید که بالی جاذبه‌های بسیار زیادی دارد، پس می‌توانید روزهای خود را به تفریح در دریا و گشت و گذار در جزیره بگذرانید و شب‌ها در جشن‌های بزرگ و تماشای آتش بازی شرکت کنید. جدا از سواحل دیدنی بالی، بازدید از معابد زیبای بالی و همچنین دیدن طبیعت این جزیره به شدت به شما پیشنهاد می‌شود. به دیدن آبشارهای زیبای بالی بروید و در آبگیرها به شنا مشغول شوید.

۱۷ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران