هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جزیره‌های ترکیه است که به همراه آنتالیا سالانه بی‌شمار مسافر را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای که هم می‌شود یک اقامت خانوادگی خاطره‌انگیز در آن داشت و هم یک اقامت مجردی رویایی. جزیره‌ای که با سفر به آن می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید و برای خودتان خاطره‌های ناب بسازید. جزیره‌ای که با سفر به آن می‌شود چند روزی را به دور از مشکلات زندگی روزمره بود. جزیره‌ای عالی برای ماه‌ عسل‌ها و سفرهای رمانتیک. در سفرتان با تور کوش آداسی به این جزیره اگر به دنبال یک هتل عالی و درجه یک هستید همراه ما باشید تا هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداله این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله (Alkoclar Adakule Hotel)

در فاصله‌ی ۳ کیلومتری از مرکز شهر کوش آداسی یکی از بهترین هتل‌های لوکس این شهر واقع شده است که خودش به نوعی یک جزیره پر از امکانات به حساب می‌آید. هتلی که اقامت در آن اندکی گران است اما بدون شک ارزش آن را دارد که برای بودن در آن هزینه کنید. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد. هتلی که کارمندانش جدای از زبان ترکی، به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. هتلی که برای افراد دارای معلولیت تمامی امکانات لازم را دارد. هتلی که مهمترین امکانات عمومی آن را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

 

  ۸ اقامتگاه برتر کوش آداسی برای گذراندن یک سفر خانوادگی 

هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله

 

  •  تجهیزات برای افراد دارای محدودیت‌های جسمانی
  •  سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب
  •  گاو صندوق امن در هر اتاق
  •  امکان کرایه خودرو برای گشت و گذار داخل جزیره
  •  سرویس ترانسفر فروگاه
  •  خدمات خشکشویی
  •  اتاق کنفرانس برای برگزاری سمینارها و جلسات کاری
  •  انبار چمدان
  •  آرایشگاه و خدمات زیبایی
  •  اتاق‌هایی مخصوص افراد سیگاری جدای از اتاق‌های دیگر هتل
  •  یک صرافی کوچک برای تبدیل ارز

 

  گشت و گذاری تاریخی در کوش آداسی؛ شهر باستانی ترکیه

هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله


انواع اتاق‌های هتل

این هتل ۵ ستاره در خود ۴ نوع اتاق مختلف به شرح زیر برای اجاره دارد:

  1.  سوئیت: اتاق‌هایی به مساحت ۴۲ متر مربع که یک تخت کینگ بزرگ در خود دارد و امکان اضافه کردن تخت نیز در آن وجود دارد. این سوئیت می‌تواند از ۵ نفر میزبانی کند. بنابراین یکی از بهترین اتاق‌های آلکوچلار آداکوله برای اقامت‌های خانوادگی به حساب می‌آید.
  2.  اتاق‌های بزرگ: اتاق‌هایی به مساحت ۳۵ متر مربع که در آن دو بزرگسال و یا یک زوج می‌توانند اقامت کنند. البته امکان اضافه کردن یک تخت دیگر را نیز در خود دارد.
  3.  اتاق‌های استاندارد: اتاق‌هایی که مساحت‌شان ۳۰ متر مربع است و برای اقامت دو بزرگسال مناسب است. اتاق‌هایی که در خود بالکن نیز دارند.
  4.  جونیور بلاک: اتاق‌هایی به وسعت ۳۵ متر مربع که برای اقامت خانواده‌های ۳ نفره بسیار مناسب هستند.

 ۵ مرکزخرید معروف کوش آداسی؛ جزیره‌ی تفریحات ناب 

هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله

 


لازم به ذکر است بدانید تمامی اتاق‌های نام برده شده دارای قفل الکترونیکی هستند و داخل اتاق‌ها نیز امکاناتی از قبیل فرش، مینی بار، تلوزیونی، تلفن، سشوار، حمام دارای وان، سیستم تهویه هوای مرکزی، گاو صندوق و اینترنت بی‌سیم هستند.


امکانات تفریحی هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله

این هتل به نوعی خودش یک جزیره تفریحی به حساب می‌آید. چرا که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. به گونه‌ای که اگر در آن اقامت کنید احتمال اینکه بخواهید به بیرون از آن بروید اندک است. مهمترین امکانات تفریحی این هتل به شرح زیر است:

  1. استخر سرپوشیده: در استخر سرپوشیده این هتل می‌توانید شناهای خاطره‌انگیز کنید.
  2. پارک آبی: پارک آبی این هتل چندین سرسره جذاب در خود دارد که می‌توانید از آنها برای به هیجان آمدن استفاده کنید.
  3. ساحل اختصاصی: ساحل اختصاصی این هتل از مهمترین امکانات تفریحی آن به حساب می‌آید که انواع تفریحات دریایی و ساحلی را در آن می‌توانید تجربه کنید.
  4. باغ: باغ این هتل جایی است که می‌توانید شب‌های شگفت‌انگیزی در آن پشت سر بگذارید.
  5. زمین تنیس
  6. اسپا و سونا
  7. استخر کودکان

 

 معرفی برترین سواحل کوش‌آداسی برای یک روز تفریح لذت‌بخش 

هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله


رستوران‌های هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله

این هتل در خود چندین رستوران و کافه دارد تا بتواند انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانانش سرو کند. رستوران‌هایی که هرکدام‌شان غذاهای گوناگون را از جای‌جای مختلف جهان به بهترین صورت سرو می‌کنند. موارد زیر رستوران‌های مختلف این هتل هستند.

  • رستوران لابریس: در سفرتان به کوش آداسی اگر می‌خواهید غذاهای دریایی درجه یک نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید.
  • کافی میلانیز:اگر عاشق غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های ایتالیایی هستید به هنگام اقامت‌تان در این هتل باید به این کافه مراجعه کنید تا در کنار پیتزاها و پاستاها بتوانید بستنی‌های درجه یک ایتالیایی نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید.
  • کافه سانست: کافه‌ای که درهایش به روی مهمانانش به صورت ۲۴ ساعته باز است و انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را برای آنها سرو می‌کند.
  • کافه مارین: یک کافه ساحلی عالی که فضای فوق‌العاده‌ای دارد و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی مهمانانش باز است.
  • کافه فانی: کافه‌ای در کنار استخر هتل که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۳ شب در کنار استخر انواع نوشیدنی‎ها را برای مهمانان هتل سرو می‌کند.
۰۴ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران