هشت هاستل برتر شهر هوشی مین

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
هشت هاستل برتر شهر هوشی مین

فرقی نمی‌کند با چه سبک و سلیقه‌ای هستید و برای چه هدفی به هوشی مین سفر می‌کنید. وقتی پای بودجه وسط بیاید باید الویت‌ها را در نظر گرفت و بهترین انتخاب را برای محل اقامت کرد. اگر در به صورت کوله‌گکردی سفر می‌کنید می‌توانید در بهترین هاستل‌های شهر که هم اقامتگاهی راحت دارند و هم قیمت پایین‌تری دارند بمانید. ما در اینجا بهترین هاستل‌های هوشی مین را بررسی می‌‌کنیم.

 

کامن روم پراجکت

بخش‌های مختلف این هتل با کانسپتی غریب اما به طرز عجیبی دلنشین در کنار یکدیگر نشسته‌اند. طرح اتاق مشترک مکانی است که در آن هتل با مسافرخانه تلاقی پیدا می کند که آسایش آن با حال و هوای جوانان می‌خواند و می‌توان در آنجا روابط اجتماعی برقرار کرد. در واقع چون محیط آن به سبک هاستل است احساسی شبیه انجمن دارد نه هتل. در واقع شما در اینجا حس می‌کنید در اتاق مشترک دوستانه‌‌ای هستید که در آن با اعضا درباره ایده‌های خلاقانه در زمان صرف شام صحبت می‌شود.

 

 مقرون به صرفه ترین هتل‌های هوشی مین 

 کامن روم پراجکت

 

آدرس: 80/8 Nguyễn Trãi, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

اقامتگاه لانگ

این هاستل با رتبه خوب تنها پیاده‌روی کوتاهی با  بوی وین، مرکز تفریحات شهر هوشی مین،‌ فاصله دارد. تمام امکانات مورد نیاز مسافرین نیز در اطراف آن پیدا می‌شود. کارکنان رفتاری دوستانه دارند، به ساکنین کمک می‌کنند و برای ایجاد محیطی شاد و سرزنده از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. بعلاوه، تورهای این اقامتگاه همگی قیمت مناسبی دارند. صبحانه سرو می‌شود و می‌توانید در خوابگاه آن تختی به قیمت کم‌تر از شبی ۶ دلار کرایه کنید.

 

 اقامتگاه لانگ

 

آدرس: 373/10 Phạm Ngũ Lão, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

تاون هاوس ۵۰، شهر هوشی مین

با ظاهری امروزی و کم هزینه،‌ این هاستل مایه حسادت بسیاری از بوتیک هتل‌ها شده است. تاون هاوس۵۰ با سرعت وارد صحنه بوتیک هتل‌های شهر شد و توانست خیلی زود از سد رقبای خود عبور کند. چوب‌های تیره، انواع شابلون‌های شیک، کاشی‌های قدیمی با رنگ‌های روشن و طراحی داخلی آبی رنگ بخش اعظم مسافرین را به خود جلب می‌کند. این هاستل در کوچه خلوتی واقع شده اما تنها پیاده‌روی کوتاهی با جاذبه‌های اصلی شهر فاصله دارد. اتاق‌های خانوادگی و خوابگاهی آن با آشپزخانه‌های کوچک از دیگر نکات خوب این هتل است.

 

 هانوی یا هوشی مین ؛ اول باید از کدام دیدن کرد؟ 

تاون هاوس ۵۰

 

آدرس: Hồ Chí Minh, Vietnam

 

اقامتگاه هایداوت آسیا –سایگون

اگر به دنبال خوش گذراندن و مکان مناسبی برای خوابیدن می‌گردید، جایی بهتر از هاستل هایداوت آسیا در سایگون پیدا نخواهید کرد. درست در خیابان فام نگو لائوس در کنار مکانی که اتوبوس‌ها توریست‌ها را در منطقه ۱ پیاده می‌کنند قرار دارد. در این اقامتگاه احساس خواهید کرد که در قلب فعالیت‌های شهر قرار دارید. به علاوه در اوقات فراغت می‌توانید به کافه مجاور هاستل بروید.

 

بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

 اقامتگاه هایداوت آسیا

 

آدرس: 275, 279 Phạm Ngũ Lão, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

هتل اسکای‌گن

اگر قصد فرار از کوله بدوش‌ها و توریست‌ها را دارید، باید به سراغ این هاستل در منطقه ۴ شهر هوشی مین بروید. اسکای‌گن بیشتر شبیه به آپارتمانی با آشپزخانه مشترک، کتابخانه و خشکشویی رایگان، در منطقه مسکونی است. این اقامتگاه منظره‌ای فوق‌العاده دارد و از آنجا می‌توان شهر و رودخانه سایگون را تماشا کرد، مکانی عالی برای استراحت کردن پس از گذراندن روزی پر از گشت و گذار.

 

 هتل اسکای‌گن

 

آدرس: Copac Square, 12 Đường Tôn Đản, Hồ Chí Minh, 700000, Vietnam

 

هاستل نیو سایگون

اقامتگاه نیوسایگون خانه مناسبی برای ماجراجویی‌های شما در سایگون است. در نزدیک‌ترین مکان به تفریحات شبانه آسیای جنوب شرق و درست در خیابان بوی وین واقع شده که امکان گشت و گذارهای شبانه را به شما و دوستان‌تان می‌دهد. در اینجا شما می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل درخواست شاتل فرودگاه نمایید. به علاوه هاستل رستوران هم ارائه می‌دهد.

 

گشتی در کافه آپارتمان سایگون در هوشی‌مین

 هاستل نیو سایگون

 

آدرس: 270 Bùi Viện, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

هاستل بکپکر فان آن

Phan Anh Backpackers Hostel، در کوچه باریکی در منطقه کوله‌گردهای شهر قرار دارد و انتخاب مناسبی برای مسافرین با بودجه محدود است. اتاق‌های تمیز، سرویس دهی خوب، صبحانه رایگان و نوشیدنی رایگان بین ساعت ۷ تا ۹ شب از ویژگی‌های این اقامتگاه هستند. آیا چیز بیشتری می‌خواهید؟

 

هاستل بکپکر فان آن

 

آدرس: 373/6 Phạm Ngũ Lão, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

اکو بکپکر هاستل

اقامتگاهی با اتاق‌های کپسولی مکانی عالی برای مسافرینی است که برای سفر کوتاه آمده‌اند و قصد دارند بیشتر شب را به جشن و خوش گذرانی بگذرانند. همچنین می‌توانید در پشت بام آن با منظره شب شهر هوشی مین اوقات خود را با دیگر مهمانان بگذرانید و از نوشیدنی رایگان بین ساعات ۷ تا ۸ شب لذت ببرید. روی پشت بام مهمانان با هم دوست می‌شوند و از تجارب و خاطرات سفرهایشان می‌گویند.

 

 اکو بکپکر هاستل

 

آدرس: 264 Đường Đề Thám, Hồ Chí Minh, Vietnam

۱۳ آبان ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 20 شهریور 1399)

نظرات کاربران