مقرون به صرفه ترین هتل‌های هوشی مین

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
مقرون به صرفه ترین هتل‌های هوشی مین

بهترین هتل‌های هوشی مین به دلیل موقعیت قرارگیری و بازدید بالا از رقابت تنگاتنگی برخوردارند. البته این خبر بسیار خوبی برای گردشگران تور ویتنام است زیرا بدان معناست که آن‌ها می‌توانند هتلی بی‌نظیر را بدون مخارج آنچنانی پیدا کنند.معدود شهرهای دیگری در دنیا وجود دارند که هتل‌های چهار و پنج ستاره را با چنین قیمت‌های پایین ارائه دهند. چه به دنبال کمی جذابیت استعماری باشید و چه امکانات پیشگام و مدرن را بخواهید، لیست ما از مقرون به صرفه‌ترین هتل‌های هوشی مین موردی برای شما خواهد داشت.

 

The Nguyens Café NHC

با اقامت در کافه نگوین NHC در شهر هوشی مین، شما با ۵ دقیقه رانندگی در میدان سایگون و بازار بن تان خواهید بود. امکانات رفاهی شامل پذیرش سریع، پشتیبانی ۲۴ ساعته و کارمندان چند زبانه است. شما در اینجا اتاق‌هایی راحت با تخت‌های بزرگ، تلویزیون صفحه تخت، حمام و سرویس بهداشتی مدرن و همچنین سیستم تهویه هوا را در دسترس خواهید داشت. اینترنت رایگان نیز در سراسر هتل جاریست.

 

گشتی در کافه آپارتمان سایگون در هوشی‌مین

 The Nguyens Café NHC

 

آدرس: 81/14 Nguyễn Hữu Cầu, Tân Định, Quận 1, Hồ Chí Minh, Vietnam

تلفن: +84 345 760 401

 

بوتیک هتل چز میموسا

واقع در شهر هوشی مین (ساحل Bach Dang) در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از منطقه Pham Ngu Lao Backpacker و خیابان بوی وینا واقع شده است. امکانات ویژه شامل این هتل پذیرش سریع، خشکشویی و لباسشویی، پشتیبانی ۲۴ ساعته است. سرویس از فرودگاه به هتل با هزینه اضافی (۲۴ ساعته) هم ارائه می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید از قبل درخواست کرده و برنامه‌تان را با آن‌ها هماهنگ کنید. اتاق‌های این هتل با طراحی سفید و جذابشان سبکی مدرن با نشانه‌های کلاسیک را ارائه می‌دهند. به علاوه اتاق‌ها دارای امکاناتی مثل تخت، تلویزیون، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه هوا، تلفن و اینترنت هستند.

 

 بوتیک هتل چز میموسا

 

آدرس: 71 Cô Giang, Phường Cầu Ông Lãnh, Quận 1, Hồ Chí Minh, Vietnam

تلفن: +84 28 3838 9883

 

سیلا اوربان لیوینگ

با اقامت در SILA Urban Living، شما در مرکز شهر هوشی مین قرار خواهید گرفت و تنها با ۴ دقیقه پیاده‌روی به موزه بقایای جنگ و ۳ دقیقه‌ رانندگی به موزه هنرهای زیبای شهر هوشی مین خواهید رسید امکانات رفاهی شامل دسترسی رایگان به اینترنت، خشکشویی و لباسشویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته است. پارکینگ اختصاصی در محل شما امکان پذیر است و این یعنی می‌توانید برای رفاه بیشتر ماشین اجاره کنید و همراه خودتان در پارکینگ هتل نگه دارید. به علاوه با امکاناتی متنوع‌تر می‌توانید از استخر، مرکز بدن‌سازی، اتاق بخار، و جکوزی استفاده کنید.

 

  زیباترین شهرهای ویتنام را بشناسید

 سیلا اوربان لیوینگ

 

آدرس: 21 Ngô Thời Nhiệm, Phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh 700000, Vietnam

تلفن: +84 28 3930 0800

 

لیف پولو سایگون

با اقامت در Lief Pulo Saigon در شهر هوشی در مین هانگ ژان، شما با ۵ دقیقه رانندگی از میدان سایگون و بازار بن تان فاصله دارید. به علاوه می‌توانید از انبار چمدان، خشکشویی و لباسشویی، و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید و از اینترنت رایگان هتل استفاده کنید.

 

 لیف پولو سایگون

 

آدرس: 30/57B Nguyễn Cửu Vân, Phường 17, Bình Thạnh, Hồ Chí Minh, Vietnam

تلفن: +84 28 6296 4466

 

آپارتمان‌های سایگون

وقتی در آپارتمان سایگون در شهر هوشی مین اقامت دارید، می توانید با ۵ دقیقه رانندگی خودتان را به کاخ استقلال و موزه بقایای جنگ در منطقه تاریخی برسانید. امکانات آن شامل خشکشویی و لباسشویی، و آسانسور است. سرویس فرودگاه رفت و برگشت با هزینه اضافی (۲۴ ساعته) ارائه هم می‌شود و پارکینگی با ظرفیت محدود در محل نیز موجود است.

 

  ویتنام کشوری امن و شگفت‌انگیز برای سفرهای مجردی 

 آپارتمان‌های سایگون

 

آدرس: 2K Hồ Xuân Hương, Phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh, Vietnam

تلفن: +84 28 3930 0313

 

هتل و اسپای Alagon D'antique

اقامت در Alagon D'antique Hotel & Spa  شما را در قلب شهر هوشی مین قرار می‌دهد. از اینجا در طی ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به فام نگو لائو بکپکر و بازار بن تان می‌رسید. امکانات شامل یک مرکز تجاری، روزنامه‌های رایگان در لابی خدمات لباسشویی و خشکشویی است. امکانات مناسبتی موجود در این هتل نیز شامل یک مرکز کنفرانس و یک اتاق جلسات است. یک سرویس فرودگاه رفت و برگشت با هزینه اضافی (۲۴ ساعته موجود) ارائه هم می‌شود که میتوانید در صورت تمایل استفاده کنید. امکانات برجسته این هتل شامل استخر، وان آب داغ و جکوزی، ماساژهای موضعی، سالن تناسب اندام، زمین بازی بچه‌ها، و سونا می‌باشد.

 

 Alagon D'antique

 

آدرس:  303 Lý Tự Trọng, Phường Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh, Vietnam

تلفن: +84 28 3823 6888

 

هتل L Odeon Phu My Hung

هتل L Odeon Phu My Hung در شهر هوشی مین و در فو مای هونگ واقع شده است. از هتل ۵ دقیقه با ماشین با SC VivoCity و The Cresent Mall فاصله دارید. امکانات این هتل شامل یک مرکز تجاری، پذیرش سریع، خشکشویی و لباسشویی است. یک سرویس فرودگاه رفت و برگشت با هزینه اضافی (در صورت درخواست) و پارکینگ شخصی (مشمول هزینه) در محل موجود است.

 

 ۹ فعالیت برتری که نباید در سفر به ویتنام از دست بدهید 

 L Odeon Phu My Hung

 

آدرس: 63-65 Lê Văn Thiêm, Tân Phong, Quận 7, Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh 756604, Vietnam

تلفن: +84 28 5410 7118

۰۵ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران