۶ فعالیتی که می‌توانید در Alleppey هند انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری هند
۶ فعالیتی که می‌توانید در Alleppey هند انجام دهید

برخی از گردشگران به دلیل گشت و گذار سالانه در شهرها و کشورهای مختلف، به دنبال مکان های دیدنی جدیدی هستند که توریست کمتری به خود می‌بیند و بکرتر و یا محلی‌تر است، در حالی که زیبایی‌های منحصر به فردی دارند و برای کشف یک منطقه جدید و ماجراجویی یک طبیعت‌گرد عالی هستند. اگر شما نیز با تور هند به این کشور پهناور با جاذبه‌های شگفت‌انگیز سفر می‌کنید و جزو عده‌ای هستید که می‌خواهید جاهای جدید را ببینید حتما سری به آلپی بزنید و از طبیعت آن لذت ببرید.


آلپی Alleppey

آلپی به دلیل زیبایی طبیعی منحصر به فردی که به آن عطا شده است بسیار مشهور است. آبشارهای آن به عنوان محبوب‌ترین جاذبه این منطقه، بیشترین تعداد گردشگر را به این شهرک جنوبی جذب کرده است. آبشارهای آرام و قایق های کابین دار دو جاذبه فوق‌العاده هستند که به شدت دیگر جاذبه‌های آلپی را تحت الشعاع قرار می‌دهند. اگرچه این تجربه برای همه افرادی که به کرالا سفر می‌کنند، جالب است، اما آلپی جاذبه‌های جالب دیگری نیز دارد که تعدادی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید را برایتان می‌شماریم.

 

خانه‌های قایقی ماه عسل در منطقه آلپی هند

 Alleppey

 

۱-یک شب در کوتاناد Kuttanad بمانید و زندگی روستای جنوبی هند را تجربه کنید

شما می‌توانید در کوتاناد، مزارع متراکم برنج، آبراه‌ها، درختان نارگیل، ماهیگیری، کشاورزی اردک و پرورش ادویه را ببینید. این منطقه پایین‌ترین نقطه هند است و شما قادر خواهید بود هر آنچه را که در حدود ۴ تا ۱۰ فوت در ارتفاع زیر سطح دریا کشاورزی می‌شود را کشف کنید.

  • کارهایی که می‌توانید در کوتاناد انجام دهید: در طبیعت کاوش کنید، با بومیان ارتباط برقرار کنید، غذاهای محلی را امتحان کنید و با آرامش در اطراف آنجا بچرخید.

 

Alleppey


۲- در حال قایقرانی یا کایاک سواری، پرندگان را تماشا کنید

آبراه‌هاب آلپی، خانه نادرترین و نفیس‌ترین پرندگان مهاجر بر روی زمین است. Stork Biled ، White Thingated Kingfishers، White Breasted Waterhen ، Black Drongo ، Palm Swift و Jungle Myna سوژه‌های بسیار زیبایی هستند تا هر زمان که بخواهید از آنها عکاسی کنید. همچنین تورهایی وجود دارد که شما را توسط قایق به این منطقه می‌برند تا پرندگان را تماشا کنید.
هزینه کایاک سواری در این منطقه نیز از ۴۰۰۰ روپیه هندی به بالاست.

 

 ۴ مقصد برای تعطیلات خانوادگی در هند 


۳- سواحل را کاوش کنید و غروب خورشید را از یک فانوس دریایی ببینید

خط ساحلی در Alleppey به نام Alappuzha نقطه عطفی در تاریخ دریایی هند است که دارای یک فانوس دریایی زیبایی است که شما می‌توانید از بالای آن شگفت‌انگیزترین مناظر را تماشا کنید. همچنین این ساحل دارای وسایل دریایی ، تولید کوآر و اسکله‌ای ۱۳۷ ساله است که به دریا امتداد می‌رسد.

  • کارهایی که می‌توانید در این سواحل انجام دهید: مسابقه قایق‌سواری، آرامش گرفتن در محیطی آرامش بخش.

 

Alleppey


۴- جوان سازی با آیورودا و اسپا

آیورودا و استراحتگاه‌های آبگرم و اسپای زیادی هستند که به قدری مشهورند که در کرالا نیازی به معرفی ندارند. در آلپی استراحتگاه‌های مختلفی وجود دارد که نوید بخش درمان‌های آیورودا (Ayurveda) برای بیماری‌های مزمن و نادر هستند. شما می‌توانید در بهترین شرایط در این استراحتگاه‌ها ماساژ بگیرید، ریلکس کنید و از نظر ذهنی خودتان را آرام کنید.
هزینه اسپا در این منطقه از ۱۰۰۰ روپیه هندی به بالاست.

 

 گشت و گذار در طبیعت زیبای کورگ در هند 

Alleppey


۵- معنوی‌گرایی در معابد و کلیساها

زادگاه آیورودا را با گذراندن چند دقیقه یا ساعت در معابد و کلیساهای پر زرق و برق در آلپی هرگز نمی‌توان به طور کامل بازدید کرد. در این شهر معابد و کلیساهای زیادی وجود دارند که میراث و ارزش‌های سنتی منطقه را حفظ کرده‌اند. کلیسای سنت مری، معبد ناگارا ، معبد Cttikulangara Bhagavathy ، کلیسای سنت اندرو فلورانس Forance ، معبد Ambalapuzha Krishna ، کلیسای کاتولیک لاتین از جمله اماکن مذهبی محبوب برای بازدید در Alleppey هستند.

 

 معرفی دو معبد زیبای میناکشی و خاجوراهو در هند 

Alleppey


۶-از بازارهای معروف Alleppey خرید کنید

حتی فکر نکنید که بدون اینکه مقداری جواهرات عجیب و غریب هند جنوبی، صنایع دستی و مصنوعات آنجا بخرید، از Alleppey خارج شوید. در این شهر ادویه و ترشیجات را به بهترین قیمت خواهید خرید. چون در اینجا پایین‌ترین قیمت‌ها در جنوب هند را دارند، به شرط آنکه در چانه زنی خوب باشید. محصولات دریایی نیز یکی از کالاهای پر طرفدار در منطقه است.
شما می‌توانید ازمغازه‌های Alappuzha Zakariya Market چیزهایی مانند ادویه‌جات، صنایع دستی و ماهی تازه بخرید.

 

Alleppey

۱۱ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران