۶ مکان فوق‌العاده هند که در آنها می‌توانید به تماشای موسیقی زنده بنشینید

جاذبه‌های گردشگری هند
۶ مکان فوق‌العاده هند که در آنها می‌توانید به تماشای موسیقی زنده بنشینید

بمبئی شهر رقص‌ها و رنگ‌ها و آرزوها یکی از بهترین شهرهای هند برای گشت و گذارهاست. شهری رویایی و جادویی که روح سرخوشانه‌ی بالیوود در آن جریان دارد. شهری پر از رستوران‌ها و کافه‌ها و خیابان‌هایی که بهترین مکان‌ها برای بازدید هستند. در سفرتان با تور هند به بمبئی اگر به دنبال مکان‌هایی برای دیدن و شنیدن موسیقی زنده هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۶ مکان فوق‌العاده در این شهر را خدمتتان یک به یک معرفی کنیم.

 


۱- کافه Hard rock


یک کافه‌ی جالب توجه مانند آن کافه‌هایی که در کشور آمریکا موجود هستند. کافه‌ای فوق‌العاده که بهترین برگرهای بمبئی را می‌توانید در آن نوش جان کنید و بهترین نوشیدنی‌ها را نیز سفارش بدهید. کافه‌ای بی‌نظیر برای آنهایی که به صورت مجردی به هندوستان رفته‌اند. چرا که در این کافه می‌توانند یک دورهمی خوب را تجربه کنند. کافه‌ای که در آن بندی معروف از هنرمندان هندی می‌نوازند و شما را دعوت به شنیدن و دیدن می‌کنند. دعوتی که حس و حالی نو برای شما می‌سازد و هیجاناتتان را بالا می‌برد. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و همه روزه بندی معروف از ساعت ۷ شب تا آخر شب در آن می‌نوازند.

 

جذاب‌ترین محله‌های بمبئی که تصویرتان را از هند عوض می‌کند

 

 

Hard rock

 


نشانی: ماهاراشتارا، پونه، کورگائون پارک، شرق جاده اصلی، 82/81

 


۲- مرکز بین‌المللی هنرهای نمایشی


در سفرتان به بمبئی اگر می‌خواهید به مکانی بروید که در آن به تماشای پرفورمنس و موسیقی بنشینید باید به این مرکز تشریف ببرید. جاییکه بیش از ۸۰ سال قدمت دارد و مهمترین کنسرت‌های سنتی هندی در آن برگزار می‌شود. جایی مجلل که بهترین خواننده‌ها و موزیسین‌های هندی در آن برنامه برگزار می‌کنند. در این مرکز همچنین فستیوال‌های بزرگ موسیقی کشور هند نیز برگزار می‌شود. در سفرتان به بمبئی به شما پیشنهاد می‌کنیم سایت این مرکز را بررسی کنید و یک روز که کنسرت موسیقی پاپ در آن برگزار می‌شود به آن بروید تا غرق شور و نور و رقص شوید و خاطره‌ای ماندگار از این شهر و صداهایش در حافظه‌تان ثبت کنید.

 

 

مرکز بین‌المللی هنرهای نمایشی

 


نشانی: ماهاراشترا، نریمان پوینت

 


۳- کافه شبانه Humming tree


کافه‌ای نه چندان بزرگ اما پرشور و حال. پر از طراوت و انرژی که عصرها درهای آن به روی مشتریانش باز می‌شود و با بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها از آنها پذیرایی می‌کند. کافه‌ای بی‌نظیر برای جوانان گمنام اما با استعداد شهر بمبئی تا هنر خود را به معرض دید عموم بگذارند و لحظاتی خوش خلق کنند. با رفتن به این کافه می‌توانید انواع ژانرهای مختلف موسیقی را بشنوید و لذت ببرید.

 

 بهترین کافه‌های اینستاگرامی بمبئی برای گرفتن جذاب‌ترین سلفی‌های سفر 

 

 

Humming tree

 


نشانی: کارناتاکا، ایندیرا ناگار، دوپاناهالی، دوازدهمین جاده‌ی اصلی، شماره 949

 


۴- Kitty su


یک کلاب شبانه‌ی لاکچری در شهر دهلی که بهترین دی‌جی‌ها و نوازندگان بین‌المللی در آن برنامه اجرا می‌کنند و توریست‌های فراوانی را هرشب به خودش می‌کشاند. باشگاهی که بهترین خوراک‌ها و نوشیدنی‌ها را نیز به مهمانانش عرضه می‌کند و آنها را به شور و هیجان درمی‌آورد. با رفتن به این باشگاه می‌توانید هند و شب‌هایش را متفاوت از روزهایش بشناسید و لذت ببرید.

 

 

Kitty su

 


نشانی: دهلی، کوناقت، مدرسه مدرن opp، جاده باراخامبا، هتل لالیت

 


۵- استودیو Mehboob


استودیویی که در سال ۱۹۵۴ راه‌اندازی شده است و از سال ۲۰۱۰ یکی از اصلی‌ترین مکان‌های بمبئی برای برپایی پرفورمنس‌های موسیقایی به حساب می‌آید. مکانی که بندهای آوانگارد و به نوعی جوان شهر بمبئی و به طور کلی کشور هند در آن می‌نوازند و این شهر را با صداهایش در خاطر شما ثبت می‌کنند. اگر به موسیقی علاقه‌مندید در شب‌های که در بمبئی هستید حتما به این استودیو سری بزنید و در برنامه‌هایش شرکت کنید.

 

۸ رستوران‌ شیک بمبئی که در آنها می‌توانید قصه‌های عاشقانه‌ بسازید

 

 

استودیو Mehboob

 


نشانی: بمبئی، باندارا وست، رانوار، جاده هیل، شماره 100

 


۶- کافه Shisha jazz


یک کافه‌ی فوق‌العاده برای ما ایرانی‌ها. جاییکه در آن می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی را پیدا کنیم و درحالیکه به بهترین موسیقی‌های جاز دنیا گوش می‌دهیم خوراک‌های وطنی را نوش جان کنیم. کافه‌ای که از سراسر دنیا توریست‌های زیادی را به خودش می‌کشاند و با بهترین امکانات از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

کافه Shisha jazz

 


نشانی: ماهاراشترا‌، پونه، پارک کورگائون، جاده اصلی شمالی، زمین ABC

۰۳ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران

جی مهتا

هند جای عالی هست