۷ مکان فوق‌العاده‌ در پکن برای تماشای موسیقی جاز در دل شب‌های نورانی شهر

جاذبه‌های گردشگری پکن
۷ مکان فوق‌العاده‌ در پکن برای تماشای موسیقی جاز در دل شب‌های نورانی شهر

پکن یکی از زیباترین پایتخت‌ها در جهان است. شهری پرجمعیت و باورنکردنی. شهری پر از معماری‌های چشم‌نواز و هیجان‌انگیز. شهری با مردمان منظم و فعال. شهری با غذاهای پیچیده و خاص. در سفرتان  با تور چین به این شهر ویژه اگر به دنبال مکان‌هایی متفاوت با بافت کلی شهر هستید. همراه ما باشید تا در یک گشت و گذار متفاوت به کافه‌ها و مکان‌هایی در این شهر قدم بگذاریم که در آنها می‌شود یک شب متفاوت را سپری کرد. شبی با موسیقی زنده و جاز در دل نورپردازی‌های زرد و سیاه.

 


۱- Modernista


یک کافه‌ی شبانه‌ی عالی برای آنهایی که اهل شلوغی و هیجان هستند. برای آنهایی که می‌خواهند شب‌های این شهر را نه در سکوت و آرامش که در هیجان و شلوغی سپری کنند. برای آنهایی که عاشق رقص هستند. یکشنبه‌ها از صبح در این کافه می‌توانید به نوشیدن بهترین نوشیدنی‌ها و شنیدن بهترین موسیقی‌های زنده بنشینید. شب‌های یکشنبه نیز می‌توانید برای دیدن موسیقی جاز توسط یکی از بندهای معتبر و جوان این شهر به این کافه بروید. حضور در این کافه یک تصویر جدید و متفاوت از چین و پکن به شما ارائه می‌دهد.

 

مهم‌ترین جشن‌ها و فستیوال‌هایی که در پکن برگزار می‌گردد

 

 

Modernista

 


نشانی: بائوچائو هوتونگ ۴۴

 


۲- Blue note bejing


یکی از مهترین واحدهایی که در چین متولی موسیقی جاز است همین سالن است. جایی رویایی و هیجان‌انگیز، پوشیده شده از میزها و صندلی‌های چوبی که نور زرد رنگ روی آنها تابانده شده است تا در سیاهی‌های یکدست زیبا گم نشوند. جایی شگفت‌انگیز که بهترین بندهای موسیقی جاز چین در آن برنامه اجرا می‌کنند و در میان طرفداران موسیقی جاز در شرق آسیا معروف است. با رفتن به این مکان در یکی از شب‌های حضورتان در پکن می‌توانید این شهر را برای خود از نو معنا کنید و تصاویر به یادماندنی‌اش را به خاطر بسپارید.

 

 

Blue note bejing

 


نشانی: خیابان گوآیمن شرقی ۲۰

 


۳- Dusk dawn club


یک کافه معروف و عالی در میان مردمان پکن که معمولا در آخر هفته‌ها مملو از جوانان این شهر می‌شود. سالنی که یک استیج ویژه برای برپایی انواع موسیقی پرفورمنس‌ها را دارد و جدای از جاز، راک و انواع موسیقی‌های دیگر نیز در آن اجرا شده‌اند و می‌شوند. در سفرتان به چین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید به مکانی بروید که در سیاهی و روشنایی آن با مردمان این کشور نشست و برخاست کنید و توریست‌ها نیز حضور داشته باشند به شما پیشنهاد می‌کنیم این کلاب را انتخاب کنید.

 

 

Dusk dawn club

 


نشانی: شانلائو هوتونگ ۱۴

 


۴- East shore live jazz cafe


در نزدیکی دریاچه‌ی هوهای و در یک فضای گرم و دلنشین، در یک جای دنج و خودمانی یکی از بهترین کافه‌های پکن واقع شده است که در بیشتر شب‌های سال بندی معروف موسیقی جاز می‌نوازند و علاقه‌مندان به جاز را به این کافه می‌کشاند. علاقه‌مندانی که شب را معنای دیگر می‎بخشند و ترجیح می‌دهند زیر آسمان روشن این شهر بیدار بمانند تا بخوابند. درهای این کافه همه روزه از حوالی ظهر تا دم صبح روز بعدش به روی مشتریانش باز است و از آنها استقبال و پذیرایی می‌کند.

 

معرفی ۸ رستوران با تم‌های عجیب در پکن

 

 

East shore live jazz

 


نشانی: گوآن‌های نانیانلو ۲

 


۵- China bar at the park hyatt


در طبقه شصت پنجم مرکز تجاری پکن، در جایی فراز این شهر و مردمانش کافه‌ای شبانه قرار دارد تا چشم‌انداز زیبای این شهر را به مشتریانش ارائه دهد. چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از بناها و سازه‌ها و مردمان. از غروب خورشید و رنگ باختن اشیا. با رفتن به این کافه‌ی شبانه جدای از آنکه می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های این شهر را نوش جان کنید، می‌توانید به تماشای موسیقی زنده جاز نیز بنشینید. البته این نکته را هم باید خدمت شما عرض کنیم که این کافه یکی از لاکچری‌ترین کافه‌های پکن به حساب می‌آید. بنابراین قیمت نوشیدنی‌هایش چندان ارزان نیست.

 

 

China bar at the park hyatt

 


نشانی: خیابان جاینگومن اوتر‌

 


۶- Parlor


یک فضای جادویی و همینطور رمانتیک برای آنهایی که می‌خواهند در یک فضای تاریک روشن، در یک فضای سیاه و سفید، بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنند و موسیقی جاز بشنوند. اگر در یک سفر رمانتیک به پکن رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از شب‌هایتان را به این کافه اختصاص بدهید.

 

 

Parlor

 


نشانی: جاده ژینگ دونگ، زینگ‌فو اِرکون

 


۷- Frank by ala house


میزها و صندلی‌های چوبی زیر نورهای زرد موضعی و یک استیج باشکوه از حضور نوازندگان در روبه‌روی شما فضایی را می‌سازند بی‌تاب کننده برای آنهایی که علاقه‎مند موسیقی جاز و شب هستند. این کافه کلاب در یکی از برج‌های پکن واقع شده است و یکی از بهترین مکان‌های این شهر برای شنیدن موسیقی جاز به حساب می‌آید.

 

۷ کافه‌ی زیبا و دنج چائویانگ پکن، شهر شب‌های رنگارنگ

 

 

Frank by ala house

 


نشانی: خیابان چائووای ۶، برج شماره ۳ سنترال پارک

۱۹ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران