۸ مکان شگفت‌انگیز صربستان برای تماشای موسیقی زنده و کنسرت‌های خیابانی

جاذبه‌های گردشگری صربستان
۸ مکان شگفت‌انگیز صربستان برای تماشای موسیقی زنده و کنسرت‌های خیابانی

صربستان کشور سربلند دوران‌ها، کشور سرخوشی‌ها و رقص‌ها از دل غم‌ها و مصیبت‌ها، کشور اتحاد و پیوستگی‌ها از دل جدایی‌ها یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفرهای دورهمی و مجردی است. کشوری که سفر کردن به آن چندان گران نیست و هرساله می‌تواند مسافران زیادی را به خودش بکشاند. در سفرتان با تور صربستان به این کشور اگر به دنبال مکان‌هایی برای دورهمی و شنیدن موسیقی زنده هستید. همراه ما باشید تا ۸ نقطه‌ی شگفت‌انگیز این کشور که در آن کنسرت‌ها برگزار می‌شوند را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Kalemegdan fortress


رود ساوا و دانوب دو تا از بهترین و خاطره‌انگیزترین رودهای قاره اروپا، جایی است که در دور و اطراف آن می‌شود بهترین دورهمی‌ها و بودن‌ها در حضور یکدیگرها را تجربه کرد. قلعه کالمگدان یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین قلعه‌های کشور صربستان جایی است که در نزدیکی این دو رود قرار دارد و دور و اطرافش هرشب نوازندگان زیادی می‌نوازند. اگر اهل شنیدن هستید و می‌خواهید این شهر را با صداهایش تجربه کنید و به یاد بیاورید باید به این قلعه بروید. جاییکه مطمئنا خاطره‌ای ماندگار از این شهر برای شما می‌سازد.

 

 برترین فستیوال‌های محلی صربستان؛ کشور جشن‌ها و رنگ‌ها و موسیقی 

 

 

 Kalemegdan

 


۲- Usce park


در یک فضای عمومی شهر بلگراد، در یک جاییکه می‌شود تعداد زیادی آدم بدون دغدغه دور هم جمع شوند یک فضای آزاد وجود دارد که فستیوال‌های بزرگ موسیقی این شهر در آن برگزار می‌شود. فستیوالی‌هایی که بعضی از آنها شهرت جهانی پیدا کرده‌اند و خوانندگان بزرگ دنیا را به صربستان کشانده‌اند. شب‌های تابستان این نقطه از بلگراد یکی از نقاط شلوغ و پرطرفدار بلگراد است.

 

 

 Usce park

 


۳- Kc grad


مرکز تبادل فرهنگی شهر بلگراد جایی است که همه روزه گردشگران زیادی را به خودش می‌کشاند. مرکزی که بیشتر شب‌هایش با کنسرت‌های موسیقی همراه است و اگر علاقه‌مند به موسیقی‌هایی همچون جاز و راک هستید می‌توانید به تماشای هنرنمایی بندهای جوان این شهر بروید. بودن در این مرکز حال و هوایی خوش برای شما می‌سازد. بنابراین اگر در شهر بلگراد اقامت داشتید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک شب به این مرکز سری بزنید و خاطره‌ای ماندگار و خوش برای خودتان بسازید.

 

 بهترین محله‌های بلگراد؛ شهر شب‌های بیدار صربستان

 

 

Kc grad

 


۴- Dom b-612


یک مرکز فرهنگی دیگر در شهر بلگراد، در نزدیکی میدان آزادی این شهر، جاییکه شباهنگام می‌توانید به آن بروید و از شنیدن موسیقی زنده‌ی جوانان این شهر لذت ببرید. مرکزی که هر شب میزبان گروه‌های مختلف است. گروه‌هایی که وقتی شروع به نواختن می‌کنند، از دور و یا نزدیک تماشاگران زیادی را به خودشان می‌کشانند. تصور کنید در خیابان‌های این شهر قدم می‌زنید و صداهایی از دور شما را فرامی‌خوانند که بیایید. می‌روید و می‌بینید عده‌ای جوان با شور و حال در حال نواختن هستند. بدون شک اگر در این شهر شبگردی کنید با چنین موقعیتی مواجه می‌شوید.

 

 

 Dom b-612

 


۵- Petrovaradin fortress


در نزدیکی رود دانوب، در یک فضای آزاد و باز، در شب‌های تابستانی این شهر هرشب دورهمی‌ها و کنسرت‌هایی برگزار می‌شود که علاوه بر مردمان صربستان، گردشگران زیادی را نیز به خودش می‌کشاند. در این مکان همچنین فستیوال‌های زیادی هرساله برگزار می‌شود. فستیوال‌های شلوغی که خاطره‌هایی عالی برای شرکت‌کنندگانش می‌سازد. اگر تابستان به صربستان سفر کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک شب به این مکان سری بزنید. چرا که هم می‌توانید از خنکای اطراف رود دانوب لذت ببرید، هم از شنیدن موسیقی زنده و هم از دورهمی‌های شلوغ و پرهیجان.

 

 

 Petrovaradin

 


۶- Nis fortress


یک قلعه‌ای که از قرن هجدهم میلادی صداهای زیادی را در خود شنیده و بر در و دیوارش ذخیره کرده است. قلعه‌ای که سال‌ها شکنجه‌گاه زنان و مردان بوده است و امروزه صدای رنج و درد را از خود منعکس نمی‌کند بلکه این صدای شور و عشق است که از آن بیرون می‌زند. جاییکه هم فستیوال‌های موسیقی در آن برگزار می‌شود و هم کنسرت‌های محلی. جاییکه در سفر به صربستان هم برای گشت و گذار و بازدید مناسب است و هم برای دورهمی‌ها.

 

 ۹ کافه‌ی جذاب و خیابانی شهر بلگراد، برای لذت بردن از فضای آزاد 

 

 

 Nis fortress

 


۷- Bitefa art cafe


در پایتخت صربستان و در محله دورکل این شهر، مرکزی واقع شده است که در آن می‌توانید هم بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید و هم بهترین موسیقی‌ها را از جوانان پست و مدرن این شهر بشنوید. رفتن به این مکان برای کسانیکه می‌خواهند هزینه‌های سفرشان را کنترل کنند و کاهش بدهند در حالیکه دوست دارند بیشتر تفریحات را نیز انجام بدهند پیشنهاد می‎شود.

 

 

 Bitefa art cafe

 


۸- Dom omladine


در همه‌ی شب‌های پرستاره و یا مهتابی شهر بلگراد مرکزی وجود دارد برای گردهمایی جوانان این شهر. برای اینکه جوانان این شهر با هم بودن را درک کنند و لذت ببرند. در این مرکز می‌توانید به تماشای هنرنمایی‌های خودجوش جوانان بروید و خودتان نیز به بخشی از پرفورمنس‌های موزیکال آنها تبدیل شوید.

 

 

 Dom omladine

 

۱۲ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران