۷ مکان برای شنیدن موسیقی زنده در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۷ مکان برای شنیدن موسیقی زنده در دبی

در میان برنامه‌های مختلف شبانه، همیشه موسیقی زنده می‌تواند انتخابی عالی در طول سفر شما باشد. مخصوصا اگر به تور دبی می‌روید که مراکز مختلفی برای چنین برنامه‌هایی دارد. در میان مراکز تفریحی مختلف، کلاب‌های متعدد و حتی کافه‌ها و رستوران‌ها، ما چند جا از بهترین‌ها را برای شما جدا کرده و در مقاله‌ای معرفی می‌کنیم تا در سال ۲۰۲۰ برای تماشای یک اجرای زنده‌ی خوب، به آن‌جاها مراجعه نمایید.

 

Analog Room

این مکان قبلا یک کلاب شبانه بود، اما حالا به صورت تمام وقت در البرشا فعالیت می‌کند و یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای تماشای اجرای زنده در شهر محسوب می‌شود. سبک‌های متنوعی در شب‌های مختلف در Analog Room اجرا می‌شوند که از هیپ هاپ و جاز تا حتی EDM را شامل می‌شود. البته اجرای زنده مختص به شب بوده و اگر به دنبال جایی هستید که موسیقی زنده در یک فضای ایده‌آل در آن پخش می‌شود، به نظر Analog Room از جمله بهترین‌ انتخاب‌ها برای شما باشد.

 

معرفی تور گشت و گذار خصوصی در دبی

آدرس: Behind Ibis Al Barsha, Al Barsha

 

Barasti

سه‌شنبه‌ها و روزهای آخر هفته به این مکان عالی بروید تا در محیطی بسیار زیبا به تماشای اجرای زنده‌ی هنرمندان جوان بپردازید. البته در روزهایی خاص، Barasti که از جمله معروف‌ترین مکان‌های ساحلی برای جوانان محسوب می‌شود، نام‌های بزرگ را نیز برای اجرا به این مکان دعوت می‌کند. نمای زنده، موسیقی خوب و حال و هوای عالی چیزهایی هستند که باعث شده Barasti را در لیستمان بیاوریم.

آدرس: Le Méridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Al Sufouh

 

Club Se7en

این کلاب بسیار پرطرفدار، جایی گران به حساب نمی‌آید، اما یکی از مفرح‌ترین جاهایی است که در شب‌های دبی می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. Club Se7en هر روز هفته فعالیت دارد و با استیج مخصوصی که برای اجراهای زنده تدارک دیده، گروه‌های مختلف (مخصوصا گروه‌های راک) را برای اجرا به این مکان دعوت می‌نماید. این استیج و گروه‌ها را یک نورپردازی عالی نیز همراهی می‌کند و اگر آخر هفته‌ها به آن‌جا مراجعه کنید، تخفیف خوبی روی قیمت نوشیدنی‌ها نیز خواهید گرفت.

 

تجربه‌ی متفاوت تورهای قایق سواری دبی

آدرس: Park Regis Kris Kin, Bur Dubai

 

Hard Rock Café

کافه‌های زنجیره‌ای Hard Rock Cafe  در جهان معروفند و دلیل آن نیز کاملا معلوم است، نوشیدنی و دسر در کنار بهترین موسیقی راک ممکن در این سطح تا علاقه‌مندان برای ساعاتی فوق‌العاده به آن‌جا مراجعه کنند. جذابیت‌های زیادی در این کافه وجود دارد که شما را می‌توان برای آن‌ها به رفتن به Hard Rock Café دعوت کرد، اما خلاصه‌ی همه‌ی آن‌ها می‌شود: غذای خوب، نوشیدنی و دسرهای عالی و تماشای موسیقی زنده‌ی راک معرکه! همین‌ها هم کافی به نظر می‌رسد.

آدرس: Dubai Festival City Mall

 

Jazz@PizzaExpress

 این مکان انگار یک تکه‌ی کوچک از انگلستان است که در گوشه‌ای از یکی از معروف‌ترین برج‌های دبی جا خوش کرده است. جدا از کیفیت خوب غذاهایی که در PizzaExpress میل خواهید کرد، این کیفیت عالی موسیقی جاز است که شب‌ها شما را به این مکان می‌کشاند. یکی از بهترین جاهای برای گوش دادن به صدای موسیقی زنده و خوردن یک غذای خوشمزه.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغات در دبی

آدرس: Cluster A, JLT

 

Lock, Stock & Barrel JBR

این جا یکی از معروف‌ترین بارهای دبی است که چندین بار برنده‌ی جوایز مختلف در دنیا شده. گروه‌های مستقل و جوان روزهای دوشنبه تا جمعه شب‌ها در این مکان به خواندن مشغول می‌شوند. اگر چه استیج آن بزرگ نیست، اما کیفیت کارهایی که به گوش می‌رسد، واقعا عالی است و در مجموع جوی عالی را پدید می‌آورد. در میان بارهای متعدد دبی، این مکان فضایی ایده‌آل برای کسانی دارد که می‌خواهند صدای موسیقی خوب را شنیده و از شب خود لذت ببرند.

آدرس: Rixos Premium Dubai, JBR

 

The Irish Village

دهکده ایرلندی جایی معروف در دبی محسوب می‌شود که در جشن‌های مختلف میلادی همچون کریسمس، برنامه‌های متعددی در آن‌جا برپا خواهد شد. این مکان بیش از ۲۰ سال است که یک استیج بزرگ روباز داشته و هنرمندان متعددی در آن به اجرا می‌پردازند. گاهی گروهی محلی، گاهی گروهی از سمت دیگری از دنیا و برخی اوقات هنرمندان بزرگی همچون مندز یا بویزون برای اجرا به روی این استیج می‌روند. The Irish Village جو خاص و جذابی دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن سری بزنید.

 

۵ رستوران در دبی برای صرف بهترین غذاهای خاورمیانه

۰۴ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران