۱۱ مکان عالی در تفلیس برای تماشای تئاتر و انواع کنسرت‌های موسیقی

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۱۱ مکان عالی در تفلیس برای تماشای تئاتر و انواع کنسرت‌های موسیقی

تفلیس پایتخت کشور گرجستان یکی از بهترین شهرهای منطقه است که با رفتن به آن می‌توانید انواع تفریحات فرهنگی را انجام بدهید. شهری که با بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند و شبانه‌روزی پرهیجان برای آنها می‌سازد. شهری با دنج‌ترین کافه‌ها برای انواع دورهمی‌های ارزان و گران قیمت. در سفرتان با تور گرجستان به تفلیس اگر به دنبال جاذبه‌ها و تفریحات فرهنگی هستید همراه ما باشید تا ۱۱ نقطه‌ی عالی این شهر برای تماشای انواع تئاترها، پرفورمنس‌ها و کنسرت‌های موسیقی را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Rezo Gabriadze Marionette Theater


رزو گابریادزه یکی از معروف‌ترین هنرمندان تجسمی کشور گرجستان است که شهرت بین‌المللی دارد. فردی که مجسمه‎ی ساعت شهر تفلیس را ساخته است. رزو در این شهر کافه‌ای دارد دنج و درجه یک که تنها یک کافه نیست بلکه مکانی برای انواع گردهمایی‌های هنری نیز به حساب می‌آید. در این کافه و بخش‌های مختلفش می‌توانید شاهد انواع گالری‌های نقاشی باشید و همچنین در بعضی از روزهای سال تئاترها و پرفورمنس‌های رادیکال را به نظاره بنشینید.

 

 معرفی بهترین مراکز خانوادگی تفلیس که به همراه کودکان خود می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید 

 

 

Rezo Gabriadze

 


۲- Movement Theatre


در دل پارک موشتایدی سالنی قرار دارد که در سال ۲۰۰۱ توسط یکی از بازیگر-نویسنده‌های گرجستانی راه‌اندازی شده است و تا به امروز یکی از مهمترین سالن‌های انواع رویدادهای فرهنگی و هنری به حساب می‌آید. مکانی که در بیشتر شب‌های سال در آن انواع تئاترها، پرفورمنس‌ها، رقص‌ها و باله‌ها برگزار می‌شود و همواره مردم هنر دوست شهر تفلیس در آن حضور دارند. سالنی که بعضی از برنامه‌هایش برای کودکان مناسب است و اگر در یک سفر خانودگی به تفلیس رفته‌اید می‌توانید به برای داشتن یک تفریح خاص و منحصر به فرد به این سالن مراجعه کنید.

 

 

Movement Theatre

 


۳- Griboyedov Russian drama theatre


یک سالن قاب عکسی که در خیابان روستاولی؛ مهمترین و توریستی‌ترین خیابان شهر تفلیس قرار دارد. سالنی که میزبان افتتاحیه‌ها و اختتامیه‌های برخی از فستیوال‌های فرهنگی و هنری شهر تفلیس است. سالنی که انواع کنسرت‌ها و موسیقی پرفورمنس‌ها در آن برگزار می‌شود و بیشتر شب‌های سال میزبان علاقه‌مندان به هنر گرجستان است. سالنی که شمایل و رویدادهایش زیاد دور از سالن‌های خودمان نیست و با رفتن به آن احساس غریبگی نمی‌کنید.

 

 

Griboyedov Russian

 


۴- Drama Theatre of Shota Rustaveli


یک سالن مجلل مخصوص آنهایی که می‌خواهند تئاترهای گرجستانی را تماشا کنند. سالنی که در آن تئاترهای تجاری شهر تفلیس به نمایش درمی‌آید و رفتن به آن آداب عرفی خاص خودش را دارد. از جمله آنکه تماشاگران این سالن غالبا لباس‌های رسمی می‌پوشند. با رفتن به این سالن می‌توانید مشغول تماشای تئاترهای موزیکال، باله، اپراها و رقص‌های مدرن و بزرگ بشوید.

 

 کافه‌های هنری تفلیس؛ با نوای موسیقی در فضای کافه غرق شوید

 

 

Drama Theatre of Shota

 


۵- Kote Marjanishvili state drama theatre


یک سالن تئاتر برای آنهایی که می‌خواهند تئاتر و پرفورمنس‌های موسیقایی را نگاه کنند و لذت ببرند. سالنی مجهز به امکانات درجه یک که همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب در آن برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود و بسیاری از توریست‌های شهر تفلیس همراه با شهروندان این شهر به دیدن رویدادهای آن می‌روند.

 

 

Kote Marjanishvili

 


۶- Rhike park – Music Theatre and exhibition Hall


پارک رایک یکی از معروف‌ترین و توریستی‌ترین پارک‌های کشور گرجستان است که محال ممکن است کسی به تفلیس برای گشت و گذار برود و سری به این پارک برای بازدید نزند. در بازدیدتان از این پارک اما می‌توانید به سالن کنسرت و تئاترش نیز بروید و برنامه‌هایش را اگر علاقه‌مند به بازدیدهای فرهنگی و هنری هستید دنبال کنید.

 

 

 Rhike park

 


۷- Kakhidze music center


در سفرتان به گرجستان اگر می‌خواهید به کنسرت‌های درجه یک بروید و شهر تفلیس را با صداها و موسیقی در خاطر بسپارید به شما توصیه می‌کنیم یک شب از حضورتان در تفلیس را به این سالن و کنسرتی که در آن برگزار می‌شود اختصاص بدهید. مکانی که گاهی موزیسین‌های مشهور دنیا در آن برنامه اجرا می‌کنند و دنبال کردن برنامه‌های آن می‌توانید از اخبار مختلفش مطلع شوید.

 

 

 Kakhidze music

 


۸- Tbilisi concert hall


سالن کنسرت تفلیس یکی از مهمترین سالن‌های کنسرت این شهر به حساب می‌آید که در آن هم کنسرت‌های مربوط به موسیقی پاپ برگزار می‌شود و هم ارکسترهای بزرگ و کوچک موسیقی کلاسیک اجرا می‌کنند. سالنی مدرن و مجلل که شرکت در رویدادهایش اندکی هزینه‌ بر است و اگر با یک بودجه‌ی محدود به تفلیس سفر کرده باشید شاید نتوانید بلیت کنسرت‌هایش را خریداری کنید.

 

۱۱ مکان فوق‌العاده در تفلیس که شب‌ها تا دیرهنگام می‌توانید در آنها بمانید و تفریح کنید

 

 

Tbilisi concert hall

 


۹- Tbilisi opera and ballet state theatre


هرکسی عاشق باله و رقص باشد محال است به تفلیس برود و پیگیر برنامه‌های این سالن نشود. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید مفهوم نوینی از رقص و باله را متوجه شوید و یک شب باشکوه از حضور در تفلیس را پشت سر بگذارید. جایی متفاوت که اگر با بودجه‌ی کم به تفلیس سفر کرده‌اید اما عاشق هنر هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما بلیت برنامه‌های این سالن را خریداری کنید و اجراهایش را ببینید.

 

 

Tbilisi opera

 


۱۰- Shalikashvili theatre


آنها که عاشق تئاترهای بی‌چیز و هنرهای رادیکال هستند این سالن در تفلیس یکی از بهترین نقاط این شهر است که با رفتن به آن می‌توانند شاهد پرفورمنس‌های تجربی و آزمایشگاهی باشند.

 

 

Shalikashvili theatre

 


۱۱- Music & Drama Theatre


یک سالن معروف برای آنهایی که می‌خواهند تئاترهای موزیکال تماشا کنند. تئاترهای موزیکال با متن‌های معروف و آشنا جهانی. برخی از اجراهای این سالن به زبان انگلیسی هستند و این امر برای گردشگران بسیار خوشایند است.

 

۸ دلیل قانع‌کننده برای دیدن تفلیس؛ شهر تاریخ و هنر

 

 

Drama Theatre

۱۷ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران