بهترین کارهایی که می‌توانید در Ninh Binh ویتنام انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین کارهایی که می‌توانید در Ninh Binh ویتنام انجام دهید

بیشتر مسافرانی که با تور ویتنام سفر می‌کنند با شهرهای هانوی و هوشی مین آشنایی دارند. در حالی که نین بین نیز از گزینه‌های بسیار جذاب و زیبایی است که این روزها توجهات مردم دنیا را به خودش جلب کرده است. این شهر شمالی دارای مناظر روستایی زیبا، نقاط تاریخی و مناظر طبیعی چشمگیر است. اگر خیال سفر به ویتنام را دارید از این شهر غافل نشوید.

 

 

غارهای ترانگ آن

یکی از محبوب‌ترین نقاط نین بین ترانگ آن است که از مجموعه‌ای دره‌ها و غارهای آبی تشکیل شده است. از بهترین کارهایی که می‌توانید در اینجا انجام دهید این است که سوار قایق شوید و از تماشای مناظر زیبای طبیعی لذت ببرید و از انواع غارهای پنهان و معابد رودخانه‌ای دیدن کنید.

 

 ۱۳ دلیل برای اینکه از Ninh Binh در ویتنام بازدید نمایید

 

 

غارهای ترانگ آن

 

 

مجتمع روحانی و فرهنگی معبد بای دین

این مجموعه معبد بزرگ‌ترین معبد در کل ویتنام محسوب می‌شود. این مجموعه یکی از مهم‌ترین مقاصد افراد مذهبی و روحانی در ویتنام است. به علاوه علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ بودا نیز از این معبد دیدن می‌کنند. شما با بازدید از این معماری برجسته و عظیم نه تنها می‌توانید سازه‌ای منحصر به فرد را از نظر بگذرانید بلکه با فرهنگ و اعتقادات مردم منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 

معبد بای دین

 

 

هوآ لو

پایتخت باستانی Hoa Lu که بین دو کوه سنگی بزرگ واقع شده، یکی از نقاط تاریخی برجسته در نین بین محسوب می‌شود. امروزه این شهر باستانی به مرکزی فرهنگی پر از بت و بتکده تبدیل شده است. اکثر این‌ها به افتخار دوره سلطنتی سلسله دین ساخته شده‌اند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این مرک پل قوسی آنست.

 

 معرفی بناهای تاریخی و میراث باستانی ویتنام 

 

 

هوآ لو

 

 

غار موآ

از برجسته‌ترین ویژگی‌های غارهای موآ مناظر پانورامای شگفت‌انگیزی است که از زمین‌های برنج و کوه‌ها ارائه می‌دهد. این صعود سرگرم کننده تنها با یک ربع پیاده‌روی از بالا رفتن از ۵۰۰ پله انجام شده و بعد شما با رسیدن به مناظر شگفت‌انگیز روبرو از تلاش خود برای بالا آمدن راضی خواهید بود.

 

 

غار موآ

 

 

قایق سواری در تام کوک

اگر دوست دارید از محیط شهر دور شوید و در طبیعت بسیار زیبای اطراف بگردید و از طبیعت لذت ببرید حتما در کروز رودخانه تام کوک شرکت کنید. همانطور که از امتداد رودخانه رد می‌شوید فرصت تماشای مناظر زیبای الهام‌بخش و معابد و روستاهای پنهانی را خواهید داشت. این سفر کوتاه شما را از شلوغی شهر دور کرده و باعث می‌شود تا درک بهتری از زیبایی‌های نین بین داشته باشید.

 

 ۹ تجربه شگفت‌انگیز و متفاوت که در ویتنام نباید از دست بدهید

 

 

قایق سواری در تام کوک

 

 

بتکده بیچ دونگ

بتکده بیچ دونگ از معابد غاری کوهستانی است که در دل طبیعت واقع شده و زیبایی‌های منحصر به فرد و خیره‌ کننده‌ای را از خودش به نمایش می‌گذارد. این عبادتگاه که به صورت خوشه‌ای در دامنه کوهستان پراکنده شده به مرور زمان و در طی قرون مختلف ساخته و زیاد شده است به طوری که برخی از قسمت‌های آن را متعلق به قرن ۱۵ام میلادی می‌دانند. برای بازدید از این معبد باید پیاده‌روی و صعود کنید. جدا از بحث معماری و تاریخ، مسیر عبوری شما با زیبایی‌های طبیعی دیدنی پر شده است.

 

 

بتکده بیچ دونگ

 

 

ذخایر طبیعی ون لانگ

ذخایر طبیعی ون لانگ بزرگ‌ترین ذخیره طبیعی تالابی در شمال ویتنام است. با وجود زمین‌های وسیع و صخره‌های آهکی این منطقه جایی عالی برای بازدید و کاوش شناخته می‌شود. به علاوه این زمین‌های طبیعی ارزشمند از برخی گونه‌های نادر و در خطر گیاهی نیز میزبانی می‌کنند. به علاوه در این منطقه حفاظت شده حیوانات ضعیف و آسیب دیده تیمار شده و پس از دوره درمان به طبیعت باز گردانده می‌شوند.

 

 جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

ذخایر طبیعی ون لانگ

 

 

روستای شناور کن گا

شاید برای‌تان سوال باشد به غیر از بخش شهری نین بین که دیدید مردم محلی حومه چطور زندگی می‌کنند. شما می‌توانید با گردشی فرهنگی در تالاب کن گا از روزمره مردم روستایی دیدن کرده و با آداب و رسوم و سبک زندگی‌شان بیشتر آشنا شوید. به علاوه این تالاب به کانال جوجه نیز شناخته می‌شود. زیرا تعداد پرنده‌ها در آن زیاد بوده و شما می‌توانید به راحتی دنبالش بدوید و سعی کنید یکی از آن‌ها را بگیرید و نوازش کنید.

 

 

روستای شناور کن گا

 

 

پارک ملی کوک فونگ

پارک ملی کوک فونگ یکی از متنوع‌ترین و مهم‌ترین پارک‌ها به خاطر تنوع زیستی در ویتنام محسوب می‌شود. این پارک بزرگ‌ترین ذخیره طبیعی کل کشور است که در آن جنگل‌های بارانی انبوه میزبان بیش از ۳۰۰ گونه از پرندگان نادر و ۲۰۰۰ گونه از گیاهان محافظت هستند. در این پارک ملی وسیع شما شاهد طبیعت دست نخورده و محافظت شده نین بین خواهد بود و شانس این را دارید که از گونه‌های حیوانی و گیاهی نادری دیدن کنید. به علاوه شما می‌توانید یکی دو شب را در زمین‌های پارک و با مردم محلی قبیله مونگ سپری کنید.

 

 ۱۵ آبشار شگفت‌انگیز که در سفر به ویتنام می‌توانید از آنها دیدن کنید

 

 

پارک ملی کوک فونگ

۲۰ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران