هتل‌های تاریخی و نمادین در مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
هتل‌های تاریخی و نمادین در مسکو

پایتخت روسیه از لحاظ تاریخی، مکانی خاص است که دوره‌های متفاوت و مهمی را به خود دیده. از طرفی، از نظر معماری و همچنین گردشگری، مسکو یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین شهرهای اروپایی محسوب می‌شود. در نوشته‌ای که امروز برای شما تهیه کرده‌ایم، به هتل‌هایی در این شهر پرداخته‌ایم که هر کدام به دلیلی از اهمیت تاریخی و فرهنگی بالایی برخوردار بوده و هر کدام تاثیری نمادین در مسکو گذاشته است.

 

Hotel National Moscow

هتل ملی مسکو را بسیاری جوهره‌ی یک هتل روسی می‌نامند. بنای این ساختمان را تنها یک اقامتگاه نمی‌توان نامید، چون این بنا یک محل تاریخی و فرهنگی مهم است که از نظر معماری بسیار زیبا بوده و مناسبت‌های زیادی در محیط آن انجام می‌شود. تغییراتی که در این هتل داده شده، آن را به مجموعه‌ای جذاب و ترکیبی از مدرنیته و تریخ بدل کرده است.

 

معرفی ارزان‌ترین هتل‌های مسکو برای اقامتی مقرون به صرفه

 Hotel National Moscow

 

Golden Apple Boutique Hotel

بوتیک هتل "سیب طلایی" یکی از معروف‌ترین هتل‌های مسکو است. پیشینه‌ی ساختمانی که هتل در آن بنا شده به قرن ۱۹ بر می‌گردد، اما معماری بزرگ به نام رافائل شفیر در مرمت آن المان‌های مینیمالیستی خاصی استفاده کرده که هم به گذشته‌ی بنا آسیبی وارد نشود و هم به زیبایی آن اضافه شود. این هتل ۵ ستاره دارای ۷ طبقه بوده و از نظر امکانات و تجربه‌ی عالی اقامت، از بهترین‌ها در مسکو به حساب می‌آید.

 

 Golden Apple Boutique Hotel

 

Hotel Metropole

هتل متروپول در سال ۱۹۰۱ ساخته و پذیرای مهمانان شد و بعدها به برج بابل قرن بیستم معروف شد. هتلی که در سال ۱۹۱۷، تنها هتل بزرگ منطقه بود که آب گرم، یخچال و آسانسور برای مشتریانش در نظر می‌گرفت و در دوره‌های مختلف همیشه بازسازی و بهینه‌سازی شد تا پیشرو در تمام سال‌های عمر خود باشد. تا این که در سال ۱۹۸۶ بسته و دوباره در سال ۱۹۹۱ بازگشایی شد. با ورود به این هتل و تماشای ستون‌های مرمرین و همچنین رستوران‌ها و اتاق‌های مجللش، متوجه خواهید شد که چرا به آن لقب برج بابل داده‌اند.

 

۶ جاذبه‌ی طبیعی گردشگری که در سفر به مسکو باید ببینید

 Hotel Metropole

 

Barvikha Hotel and SPA

این هتل یکی از هتل‌های نوآورانه‌ای که همین حالا هم در نوع خودش بی‌نظیر است. هتلی که از متریال‌های طبیعی ساخته شده و تمام سازه‌ی آن از سنگ و چوب است و در بخش‌هایی از آن به جای استفاده از سیستم گرمایش نوین، از شومینه برای گرم کردن استفاده می‌شود. محیط گرم و متفاوت این هتل مدرن، کاملا با چیزی که تا زمان ساخت  Barvikha در مسکو دیده بودیم، متفاوت بده است.

 

 ۷ رستوران خیابانی مسکو برای نوش‌جان کردن خاص‌ترین غذاها 

 Barvikha Hotel and SPA

 

Petroff Palace Hotel

قصر پتروف یکی از نمونه‌های بسیار جذاب از معماری روسی در قرن ۱۸ میلادی است. البته این بنا در سال‌های مختلف دستخوش تغییراتی شده است و بارها کاربری آن تغییر کرد و حتی زمانی مقر فرماندهی نیروهای ارتش بود. قصر پتروف در ابتدا برای ملکه کاترین بزرگ ساخته شده بود، اما حالا به هتلی بی‌نظیر بدل شده که تجربه‌ی اقامتی شاهانه را برای مسافران مسکو و روسیه پدید می‌آورد.

 

 Petroff Palace Hotel

 

Hotel Savoy

یکی دیگر از هتل‌های نمادین روسیه که در بنایی مربوط به اواسط قرن ۱۹ قرار دارد. یک مکان لاکپری و فوق‌العاده که از سال ۱۹۱۳ به عنوان یک هتل شناخته شد و آن را مظهری برای مهمان‌نوازی روس‌ها از مهمانانشان به شمار می‌بردند. هتل Savoy در طول عمر خود شاهد حضور اشخاص معروف بسیار زیادی بوده و این امر به واسطه‌ی مجلل بودن و در عین حال نزدیک بودن به مراکز مهم و بخش‌های گردشگرپذیر به وقوع پیوسته است.

 

۷ مرکز خرید بزرگ و مجلل مسکو؛ شهر تفریح‌های هیجان‌انگیز و خوش‌گذرانی‌ها

 Hotel Savoy

 

The Sovietsky Historical Hotel

برای کسانی که به هر دلیلی از دوره‌ی کمونیستی روسیه خوششان می‌آید، این هتل خاص و مجلل می‌تواند تجربه‌ای خاص و ایده‌آل برایشان باشد. این هتل در ابتدا سال ۱۹۵۲ بازگشایی شد و خود استالین بعد از حضور در آن، دستور داد تا یک رستوران به آن اضافه گردد. بسیاری از نشست‌های مهم در زمان استالین در این هتل برگزار می‌شد و حالا بعد از بازسازی گسترده در سال ۱۹۹۸ و بازسازی‌های کوچک در سال‌های بعد، این هتل به عنوان مکانی خاص و نمادین، میزبان طیف متفاوتی از مسافران به مسکو است.

 

 The Sovietsky Historical Hotel

 

Chenonceau Hotel

هتل Chenonceau مکانی فوق‌العاده در Patriarchy Ponds مسکو است که با داشتن یک حیاط زیبا، بنایی شاهانه، چهلچراغ‌های کریستالی بزرگ و تزیینات طلا، یکی از مجلل‌ترین جاهایی است که در مسکو می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید. مکانی که نه تنها از نظر تجمل کم‌نظیر است، بلکه با قرار گیری تابلوهای نقاشی معروف، گل‌های طبیعی و مبلمان و تخت‌هایی هنرمندانه یکی از خاص‌ترین هتل‌ها در تمامی روسیه است.

 

 ۱۰ تفریح و فعالیت عاشقانه که در یک سفر رمانتیک به مسکو می‌توانید انجام بدهید

Chenonceau Hotel

۳۰ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران