سوان فوئنگ، محلی رمانتیک در نزدیکی بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
سوان فوئنگ، محلی رمانتیک در نزدیکی بانکوک

اگر سفری دو نفره به بانکوک را تجربه می‌کنید، مسلما پیشنهادات زیادی در رابطه با فعالیت‌های دو نفره به شما شده است که قصد دارید آن‌ها را به انجام برسانید. رستوران‌های رمانتیک، پارک‌های بازی نقاطی هستند که بازدید از آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای عالی در سفر برایتان باشد. اما جدا از همه‌ی آن‌ها، ما گردشی یک روزه را به شما معرفی می‌کنیم به سوان فوئنگ (Suan Phueng)، جایی در فاصله‌ی ۲ ساعته از بانکوک که زیبایی خیره کننده‌ای دارد و فعالیت‌های زیادی در آن هستند که می‌توانید ازشان لذت ببرید. در ادامه ما ۵ فعالیت برتری که می‌توانید همراه همسرتان در سفر با تور تایلند به این بخش از بانکوک  تجربه کنید، ذکر خواهیم کرد.

از دیگر گردش‌های یک روزه به اطراف بانکوک می‌توان به کائو یای هم اشاره کرد که قبلا در این پست به صورت مفصل آن را توضیح داده‌ایم

 

قایق سواری در اطراف پارک سنگی کائو نگو

اگر از آن دست زوج‌هایی هستید که از بودن در طبیعت لذت می‌برید، حتما این گردش جذاب را امتحان کنید. مناظر بسیار زیبایی در این پارک سنگی وجود دارد که شامل صخره‌هایی به شکل مار و اشکال دیگر است و شما می‌توانید به وسیله قایق از کنار آن‌ها عبور کنید، عکس بگیرید و از یک فضای آرام و دلچسب لذت ببرید. اگر در سفر ماه عسل به سر می‌برید، استخدام یک عکاس و گرفتن عکس‌های جذاب در این منطقه به شدت به شما پیشنهاد می‌شود، چون مناظری را این جا پیدا خواهید کرد که در هیچ کجای دیگر نمی‌بینید. از جمله دیگر جاهای دیدنی که در این گردش آبی مشاهده خواهید کرد، تندیس بزرگ بودا و همچنین پل جذابی است که روی بخشی از پارک بنا شده.

 

تور بانکوک ، از کشف هنر تایلند تا بازارگردی

پارک سنگی کائو نگو

 

بازدید از مزرعه The Scenery Vintage Farm

فضای آرام، وجود حیوانات بامزه و تجربه‌هایی متفاوت که می‌توانید در این مزرعه کسب کنید، حتی می‌تواند یکی از دلایل سفر شما به سوان فوئنگ باشد. در این مکان حیوانات زیادی زندگی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به گوسفند، اردک، خرگوش و اسب‌های مینیاتوری اشاره کرد که امکان غذا دادن به آن‌ها را نیز خواهید داشت. اما این مزرعه تنها به این موضوع ختم نشده و کارگاه‌های آموزشی چند ساعته برای ساختن اسباب بازی یا پخت غذا نیز در این محل برگزار می‌شود و حتی بازی‌هایی هم هستند که شرکت کنندگان به صورت گروهی آن‌ها را انجام می‌دهند. فراموش نکنید که این محل دارای رستوران و کافه نیز هست و بستنی‌هایش که از شیر تازه‌ی گوسفندها به صورت کاملا اورگانیک به دست می‌آیند نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند.

 

The Scenery Vintage Farm

 

ساخت و خرید شمع‌های زیبا در Baan Hom Tien

قرارهای عاشقانه فقط نشستن در رستوران‌های لوکس نیست، گاهی می‌توانید با هم به یک کارگاه جذاب برید و به یادگیری در کنار هم بپردازید. Baan Hom Tien جایی خاص است که در آن می‌توانید با هم در کارگاه ساخت شمع شرکت کنید و شمع‌هایی با رایحه‌های مختلف بسازید. البته این مکان دارای یک فروشگاه اختصاصی نیز هست و هم می‌توان از آن شمع تهیه کرد و هم این که چیزهایی برای درست کردن شمع خرید. همچنین سوغاتی‌هایی زیبای تایلندی از جمله کیف، تزیینات تولد و ولنتاین و خیلی چیزهای جالب دیگر در این فروشگاه به فروش می‌رسند.

 

راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک

Baan Hom Tien

 

 کافه زرافه

Giraffe Cafe یکی دیگر از جاهای خاصی است که می‌توانید دست همسرتان را گرفته و در سوان فوئنگ به دیدنش بروید. در این مکان که همه‌ی دکور آن به شکل زرافه است، شما می‌توانید در کنار خوردن غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه، می‌توانید زرافه‌ها را ببینید و به آن‌ها غذا دهید. البته غیر از زرافه، در این مکان بزهای خاص این منطقه، قو و اسب‌های کوچک نیز هستند که امکان بازدید و غذا دادن به آن‌ها را نیز خواهید داشت.

 

جدیدترین مراکز خرید بانکوک که باید از آن‌ها دیدن کنید

کافه زرافه

 

غذایی خوشمزه در Inlaya

برای غذا هم حتما به سراغ Inlaya بروید، که یک رستوران عالی برای قراری عاشقانه است. این مکان منظره‌ای بسیار زیبا در مقابل دارد و اسکله‌ی اختصاصی‌اش باعث می‌شود میزهای غذا درست بالای آب باشند تا همه چیز به بهترین شکل برای یک وعده‌ غذای دو نفره‌ی شما فراهم باشد. غذاهای غربی در کنار انواع غذاهای دریایی بسیار خوشمزه به همراه انواع نوشیدنی‌ها، انتخاب‌هایی هستند که در Inlaya خواهید داشت.

 

بهترین مکان‌ها برای خوردن یک صبحانه خوشمزه در بانکوک

Inlaya

۱۶ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران