رستوران‌های ارزان‌قیمت آخرشبی در هوشی مین

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
رستوران‌های ارزان‌قیمت آخرشبی در هوشی مین

از بارزترین ویژگی‌های هوشی مین زندگی شبانه پرجنب و جوش آنست. هیچ چیز به اندازه این که شب را در کنار مردم محلی سپری کنید و از خوردن غذاهای محلی لذت ببرید در اینجا چشمگیر نیست. مخصوصا اینکه معمولا در طول سفر و به خاطر گردش‌های فشرده برنامه غذایی جا به جا شده و از زمان معمول خود خارج می‌شود پیش می‌آید که آخرشب گرسنه و خسته باشید و بخواهید غذایی خوشمزه و ارزان بخورید. ما در اینجا بهترین جاهایی که می‌توانید هنگام سفر با تور ویتنام برای آخرشب‌تان غذایی خوشمزه و ارزان پیدا کنید را معرفی می‌‌کنیم.

 

چائو ترانگ هانگ ژان

کُنجی یک نوع فرنی خوشمزه با برنج است که در آب جوش آنقدر می‌پزند تا یک‌دست شود. این فرنی خوشمزه شیرین که طعم و مزه‌ای ویتنامی را منتقل می‌کند با برگ‌های آناناس معطر شده و طعم‌دار شده است. در ظروف کوچک‌تر خوراکی‌های دیگری مثل تخم مرغ، گوشت و یا ترشی کلم برای همراهی با این غذا گذاشته می‌شود که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. منوی رستوران شامل گزینه‌های دیگری مثل غذاهای دریایی هم می‌شود.

 

فعالیت‌های جذابی که در سفر به هوشی مین باید انجام دهید

 

آدرس: 281 Xô Viết Nghệ Tĩnh, Hồ Chí Minh, Vietnam

تلفن: +84909610078

 

املت صدف در ۱۲۸ فونگ هونگ

وقتی شب فرا می‌رسد و دمای هوای هوشی مین کاهش می‌یابد وقت آن می‌رسد که از غذاهای محلی سرخ شده امتحان کنید. برای خوردن املت صدف حتما به رستوران 128 Phung Hung بروید. این رستوران از قبل از سال ۱۹۷۵ توسط صاحبان فعلی به صورت خانوادگی اداره می‌شده است. این غذا کاملا مقوی و غنی است و انرژی تحلیل رفته شما را بر می‌گرداند. این غذا با صدف تازه، تخم مرغ، نشاسته و گیاهان خرد شده مخلوط می‌شود و بعد با برگ‌های کلم و سس ماهی تند سرو می‌شود. در حالی که صدف در زمره خوراکی‌های معمول ما نیست این املت می‌تواند تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد برای شما باشد. البته این کاملا به ذائقه شما نیز بستگی دارد.

 

 

آدرس: 128 Phùng Hưng, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

۷ بون ریئِو

اگر می‌خواهید چیز دیگری به جز فو بخورید ورمیشل میگو را امتحان کنید. به 7 Bun Rieu بروید و خودتان در بخار غذای داغ و بوی گوشت پخت شده غرق کنید. شما در اینجا کاسه‌ای داغ و پر از نودل، توفوی سرخ شده، ژامبون ویتنامی و گوشت را در اختیار خواهید داشت که با فلفل دلمه‌ای، لیموترش، و سبزیجات و گیاهان خام دیگر سرو می‌شود. این غذا در عین مزه عالی مقوی و سیرکننده هم هست. شاید اولش فکرش را نکنید که قرار است با چنین نودلی سیر شوید.

 

۹ هتل برتر هوشی مین را بشناسید

 

آدرس: 122 Đường Hậu Giang, Hồ Chí Minh, Vietnam

تلفن: +84772718376

 

ژوی بین تین

Xoi به معنی برنج شفته است و Xoi Binh Tien چهار خوراکی لازم را برای یک وعده غذایی کامل در اواخر شب فراهم می‌کند. حالا می‌توانید جشنی با خوراکی‌های خوشمزه را به مبلغ کم‌تر از ۱ دلار تصور کنید؟ مقرون به صرفه بودن، سرعت، مزه‌های خوشمزه و مواد غذایی مقوی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینجا برای توقفی شبانه است. اگر به دنبال غذاهای خوشمزه ویتنامی می‌گردید می‌توانید برنج شفته با گوشت خشک شده، مرغ خرد شده، تخم مرغ، سوسیس چینی و گوشت کبابی چینی را امتحان کنید. اما اگر بخواهید غذای اصلی و محبوب اینجا را بخورید باید برنج شفته نارگیل را با کاستارد تخم مرغ برای دسر سفارش دهید. در ژوی بین تین غذا به صورت بیرون‌بر هم به فروش می‌رسد.

 

 

آدرس: 88 Minh Phụng, Hồ Chí Minh, Vietnam

تلفن: +84933400661

 

خیابان نو ترانگ لانگ

Hu tieu که نودل سوپ با گوشت است و ریشه آن به سایگون بر می‌گردد از بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین است که می‌توانید در خیابان نو ترانگ لانگ هوشی مین پیدا کنید. این نودل با کباب گاو و زبان گوشت گاو پخته شده کاگران، کارمندان و عاشقان غذا را شیفته خود می‌کند. بنابراین اگر در این خیابان یا فرعی‌های اطرافش هستید حتما خودتان به این نودل خوشمزه و ارزان دعوت کنید.

 

۴ فروشگاه لباس در هوشی مین ویتنام

 

آدرس: No Trang Long, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

۲۷۸ له کوآنگ دین

اگر به دنبال یک طعم ساده، سبک و ظریف هستید، سوپ خرچنگ را در 278 Le Quang Dinh امتحان کنید. این غذا از سوپ غلیظ شده با نشاسته ذرت، خرچنگ، ذرت، مرغ خرد شده، برش های قارچ و یک تخم بلدرچین و گیاهان خرد شده تهیه می‌شود. بوبیا نیز از دیگر غذاهای خیابانی فوق‌العاده خوشمزه است که به عنوان میان وعده سرو می‌شود و خوردنش بر هر گردشگری واجب است. در نگاه اول این غذا به نظر اسپرینگ رول می‌آید اما طعم آن با هویج خرد شده، ترب، سس چینی و میگوی خشک شده متفاوت است. نکته مهم هم سس فراوان آن است که دارای طعمی قوی از بادام زمینی مخلوط شده با صدف سرخ شده است.

 

 

آدرس: 278 Lê Quang Định, Hồ Chí Minh, Vietnam

۱۳ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران