دریاچه‌ی کایانگان فیلیپین، زیباترین نقطه جزیره کورن

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
دریاچه‌ی کایانگان فیلیپین، زیباترین نقطه جزیره کورن

جزیره کورن یکی از پربازدیدترین نقاط فیلیپین است. جزیره‌‌ای بسیار زیبا که می‌توانید روزها در آن به تفریح مشغول شوید و از بودن در جایی دیدنی لذت ببرید. با این حال آیا می‌دانید بیشترین عکس‌ها از طبیعت فیلیپین در کجا گرفته می‌شود؟ دریاچه‌ی کایانگان. نقطه منحصر به فرد و فوق‌العاده در این جزیره که در سفر با تور فیلیپین حتما باید یک بار هم که شده از آن دیدن کنید.

 

دریاچه‌ی کایانگان

دریاچه‌ی کایانگان به خودی خود زیباست، اما چیزی که آن را زیباتر می‌کند، نمایی است که برای مسافران به تصویر می‌کشد. نمایی بسیار زیبا از خلیج کورن، صخره‌های از آب بیرون آمده و ترکیبی زیبا از رنگ سبز و آبی است که در نقاط کمی از دنیا به این جذابیت می‌درخشد. آب این دریاچه شفاف کریستالی است و همین رنگ خاصی به آن بخشیده که با دیدنش، خاطره‌ای همیشه ماندگار در ذهنتان ثبت می‌شود. البته که کورن نقاط دیدنی شگفت انگیز زیادی در خود دارد، اما دریاچه‌ی کایانگان از آن جاهایی است که نمی‌توان در مقابل دیدنش از خود مقاومت نشان دهید.

 

 تپه‌های شکلاتی، جاذبه طبیعی فیلیپین 

دریاچه‌ی کایانگان

 

کایانگان دقیقا کجاست و چطور می‌توانید به دیدنش بروید

جزیره‌ی کورن یکی از محبوب‌ترین و زیباترین جزایر فیلیپین نزد گردشگران است و بسیاری از سفرها به این کشور، به این محل انجام می‌شود. دریاچه فاصله‌ی زیادی با محیط شهری ندارد و به راحتی می‌توانید با یک ماشین به آن‌جا بروید. اما برای این که بخواهید خیلی راحت تجربه حضور در دریاچه را داشته باشید، می‌توانید از تورهای مختلفی استفاده کنید که با ۲۰ دلار همه چیز را برایتان فراهم می‌کنند.

 

دریاچه‌ی کایانگان

 

فعالیات‌هایی که در دریاچه کایانگان می‌توانید انجام دهید

دیدن منظره‌ی خلیج اولین چیزی است که بسیاری از گردشگران برای دیدن آن به این بخش از جزیره می‌آیند. درست بالای تپه بخش وجود دارد که بهترین نمای ممکن را برایتان به نمایش می‌گذارد. جایی که می‌توانید عکاسی کنید، لحظاتی را محو تماشا شوید و در نهایت به فعالیت‌های دیگر بپردازید. آن‌هایی که به فیلم‌برداری با درون علاقه دارند، می‌توانند بهترین مکان ممکن برای پرواز درون خود را تپه‌ی کنار دریاچه در نظر بگیرند.

 

 ۶ جاذبه‌ی زیبا و شگفت انگیز فیلیپین 

دریاچه‌ی کایانگان

 

شنا در دریاچه کایانگان

تمام تورها به این دریاچه، زمانی را برای شنا در آب کریستالی دریاچه کایانگان اختصاص می‌دهند. بخش زیادی از جزیره کورن دارای آب شفاف است، اما شفاف‌ترین و جذاب‌ترین جایی که می‌توانید در آن شنا کنید، دریاچه‌ی کایانگان خواهد بود.

 

دریاچه‌ی کایانگان

 

قایق سواری در دریاچه

قایق‌سواری دراین دریاچه بر روی قایق‌های تک نفره معمولی انجام نمی‌شود، بلکه به شما قایق‌های بامبوی خیلی جذابی داده می‌شود تا بتوانید در این نقطه‌ی جذاب در جزیره قایق سواری کنید. برای این کار به صورت دسته‌ای حرکت خواهید کرد و یک راهنمای محلی نیز شما را راهنمایی می‌کند.

 

 گشت و گذار در شهر ویگان فیلیپین؛ اسپانیای کوچک 

دریاچه‌ی کایانگان

 

غار آوویوک کایانگان

ورودی این غار کمی باریک است، اما اگر ترس از جاهای تنگ و تاریک نداشته باشید، بعد از ورود به آن، یک مکان زیبای دیگر را در نزدیکی دریاچه مشاهده خواهید نمود. زیر این غار دریاچه ادامه پیدا کرده و دیوار و سقف نیز به واسطه‌ی فرسایش، اشکال زیبایی به خود گرفته‌اند.

 

دریاچه‌ی کایانگان

 

غواصی در دریاچه کایانگان

غواصی در دریاچه جدا از این که بسیار لذت‌بخش است، برای کسانی که نمی‌توانند در دریا به این فعالیت بپردازند غواصی در این دریاچه فرصت مناسبی خواهد بود. ماهی‌ها و موجودات آبی زیادی در این مکان وجود دارند و شما در آن تجربه‌ای بسیار شبیه به محل‌های معروف برای غواصی همچون سنتو در مکزیک خواهید داشت.

 

 نکات جالبی که برای سفر به فیلیپین باید بدانید

دریاچه‌ی کایانگان

 

نکاتی که قبل از رفتن به دریاچه کایانگان باید در نظر بگیرید

  • این دریاچه ممکن است در روزهای پیک گردشگری بسیار شلوغ باشد. برای این که بتوانید به محل‌های خلوت‌تر بروید بهتر است از تورهای خصوصی و کمی گران‌تر استفاده کرده یا این که ساعات اولیه روز را برای رفتن به دریاچه در نظر بگیرید
  • بهترین زمان برای بازدید از دریاچه زمان‌هایی به غیر از تاریخ‌های محبوب برای سفر است. اگر چه ممکن است برای سفر در زمان بارندگی منع شوید، اما این بخش از فیلیپین خارج از ماه‌های نوامبر تا آوریل که فصل بارندگی به حساب می‌آید هم خیلی بارندگی نخواهد داشت، اما شما با جمعیت بسیار کم‌تری مواجه خواهید شد

 

۲۲ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران