معرفی سه نمایشگاه شهری ۲۰۱۹ در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی سه نمایشگاه شهری ۲۰۱۹ در دبی

در طول سال، نمایشگاه‌های مختلف و بسیاری در دبی برگزار می‌شود که افراد زیادی از سراسر دنیا برای شرکت در این نمایشگاه‌ها با تور دبی به این شهر سفر می‌کنند. نمایشگاه طراحی فضای شهری، نمایشگاه صنعت ساختمان و نمایشگاه سنگ نمایشگاه‌هایی که که برای علاقه‌مندان به این صنعت به شما معرفی می‌کنیم.


نمایشگاه سنگ دبی middle east stone

نمایشگاه middle east stone از معتبرترین رویدادهای پیش رو در دبی و در حوزه صنعت سنگ و سرامیک است که هر ساله با حضور متخصصان این صنعت برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تامین کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان حوزه سنگ شرکت می‌کنند و در این تاریخ معاملات تجاری زیادی انجام می‌شود.
برگزاری این نمایشگاه به مدت ۳ روز است که در آن جدیدترین محصولات حوزه صنعت سنگ و سرامیک معرفی می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود. در سال ۲۰۱۸ این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۶۰۰۰ مترمربع و با حضور بیش از ۹۰۰۰ بازدید کننده از ۷۰ کشور خارجی مختلف برگزار گردید. در سال ۲۰۱۹ نیز این نمایشگاه از ۲۵ الی ۲۸ نوامبر یعنی از تاریخ ۴ تا ۷ ام آذر ماه ۹۸ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

 

معرفی نمایشگاه دبی اکسپو 2020

middle east stone


موضوعات مطرح در نمایشگاه سنگ دبی، سنگ های طبیعی و مصنوعی، سنگ مرمر و سرامیک، ماشین آلات و ابزارهای صنعت سنگ، ساینده‌ها، چسب‌ها، روکش‌ها، آجرها، لوازم و مواد مصرفی، ابزارها و تجهیزات و خدماتی که هر شرکت ارایه می‌کند، می‌باشد و بازدید کنندگانی از جمله تولید کننده‌ها، توزیع کننده‌ها، صاحبان معدن سنگ، مهندسان و متخصصین دکوراسیون داخلی و سازندگان و پیمانکاران ساختمان در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.


زمان و محل برگزاری نمایشگاه سنگ خاورمیانه

این نمایشگاه در تاریخ ۴ تا ۷ آذر ماه ۹۸ از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ عصر در مرکز نمایشگاهی و همایش‌های بین المللی دبی برگزار می‌شود.
وب سایت رویداد: www.middleeaststone.com

 

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی

بزرگترین و معتبرترین رویداد در صنعت ساختمان در خاورمیانه، نمایشگاه بیگ فایو می‌باشد که هر سال در فصل پاییز در دبی برگزار می‌شود. نمایشگاه صنعت ساختمان بیگ فایو (Big5)، مهم‌ترین نمایشگاه خاورمیانه در حوزه سازمان و مسائل مرتبط به ساخت و ساز برای آشنایی با آخرین نوآوری‌ها شناخته می‌شود که در ۵ بخش اصلی برگزار می‌گردد.

  • بخش اول به عنوان سرویس‌های MPE شامل تکنولوژی‌های مربوط به آب، سیستم‌های برق و حفاظت از آتش می‌شود.
  • بخش دوم برای بخش‌های داخلی در نظر گرفته شده و شامل آشپزخانه، روشنایی، کف و دیوارها می‌شود.
  • بخش سوم جداکننده های فیزیکی قسمت داخلی و خارجی ساختمان هستند که شامل در و پنجره‌هاست.
  • بخش چهارم بخش مربوط به مصالح ساختمانی و تجهیزات ساخت و ساز می‌باشد.
  • بخش پنجم تکنولوژی و نوآوری‌های ساخت و ساز را معرفی می‌کند و شامل نرم افزارها و ساختمان هوشمند و اتوماسیون می‌شود.

 

جشنواره‌های هیجان‌انگیز دبی در ماه اکتبر

Big5


این نمایشگاه تقریبا بزرگترین گردهمایی برای سازندگان و مهندسین ساخت و ساز در خاورمیانه محسوب می‌شود. فرصتی ویژه برای برقراری ارتباط مستقیم با تولید کنندگان محصولات ساختمانی و اخذ نمایندگی محصولاتشان می باشد.


زمان و محل برگزاری نمایشگاه Big 5

نمایشگاه Big5 در سال ۲۰۱۹ از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ نوامبر یعنی ۴ تا ۷ ام آذر ماه ۹۸ از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۹ عصر در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برگزار می‌شود.

وب سایت رویداد: www.thebig5.ae

 

نمایشگاه طراحی فضای شهری و محوطه سازی دبی

نمایشگاه طراحی فضای شهری دبی، رویدادی ۴ روزه در زمینه فضاهای سبز و باز شهری است که به جهت طراحی بخش‌های محوطه‌سازی، فضاهای خصوصی و عمومی شهری و صنعت توسعه شهری برگزار می‌شود.
این نمایشگاه فرصت خوبی برای حضور معماران و طراحان فضای سبز، پیمانکاران و مسئولان فعال در زمینه‌های محوطه‌سازی و توسعه شهری است. همچنین موضوع‌هایی همچون طراحی باغچه و فضای سبز شهری، مجسمه‌ها و روشنایی فضای باز شهری، سطل‌های و ... در این نمایشگاه مطرح می‌شود.

 

۷ هتل دبی مناسب کسانیکه برای یک سفر تجاری به این شهر می‌روند

نمایشگاه طراحی فضای شهری


زمان و محل برگزاری نمایشگاه طراحی فضای شهری دبی
نمایشگاه طراحی فضای شهری دبی در تاریخ ۴ تا ۷ آذر ماه ۹۸ ، مطابق با ۲۵ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۱۹ از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ عصر در مرکز تجارت جهانی دبی (DUBAI WORLD TRADE CENTRE) برگزار می‌شود.
وب سایت رویداد: www.theoutdoorshow.ae

 

۱۴ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران