شرکت در کارناوال Genting Starlight، کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
شرکت در کارناوال Genting Starlight، کوالالامپور

اکتبر از راه رسیده و برنامه‌های پاییزه کم کم سر و کله‌شان در شهرهای مختلف دنیا پیدا می‌شود. اگر قبلا به کوالالامپور سفر کرده باشید، احتمالا با مکان زیبای Genting Highlands آشنایی دارید و اگر نرفته‌اید، در سفر دوباره با تور مالزی به این شهر حتما باید بودن در آن را امتحان کنید. اما اگر در ماه اکتبر و اوایل ماه نوامبر قصد سفر به کوالالامپور را داشتید، به هیچ وجه نباید فرصت حضور در بزرگ‌ترین فستیوال فضای باز این شهر را از دست بدهید. می‌پرسید Genting Starlight چجوری کارناوالی است و چطور می‌توان در آن شرکت کرد؟ در این مقاله همه چیز را کامل به شما خواهیم گفت.


کارناوال Genting Starlight

این کارناوال از روز ۱۰ اکتبر آغاز می‌شود و تا ۲ نوامبر ادامه پیدا می‌کند، درست یک ماه قبل از شروع برنامه‌های سال نوی میلادی که در کوالالامپور با زرق و برق زیادی برگزار می‌شود. این برنامه‌ی ۴ هفته‌ای بسیار جذاب در محیط روباز برگزار می‌شود و شامل انواع برنامه‌های تفریحی، پخش فیلم در سینمای فضای باز و البته جشنواره‌ای از غذاهای متنوع مالزیایی خواهد بود. در واقع عناصر مهمی در این کارناوال لحاظ شده تا همه را جذب خود کند؛ فیلم، موسیقی، رقص، غذا و بازی و تفریح.

 

کارناوال Genting Starlight


سینمای روباز

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این کارناوال بخش سینمای روباز است که هر شب دو فیلم را به صورت رایگان پخش می‌کند و همه می‌توانند به راحتی از آن بازدید کنند. چند نکته‌ی بسیار جذاب در مورد پخش فیلم در کارناوال Genting Starlight وجود دارد، اول این که فیلم‌هایی که در نظر گرفته شده هم بسیار عالی هستند و هم با فضای کلی این کارناوال همخوانی دارند. فیلم‌ها ساعت‌های ۸ و ۱۰ شب نمایش داده می‌شود و قبل از آن شما می‌توانید غذا میل کنید، تنقلات خریداری کنید و بعد از پخش فیلم مستقیما به سراغ موسیقی و جشن‌های شبانه بروید. و در آخر دوباره تاکید می‌کنیم که همه چیز در این مکان رایگان بوده و برای دیدن فیلم‌ها هیچ هزینه‌ای نباید پرداخت کنید.

 

  در کوالالامپور حتما یک فیلم را در این سینماهای سه‌بعدی تماشا کنید

کارناوال Genting Starlight


موسیقی و رقص

کارناوال رنگارنگی مثل Genting Starlight بدون موسیقی، رقصیدن تا دم صبح و جشن‌های بی‌پایان معنی پیدا نمی‌کند. مخصوصا اینکه بعد از تماشای فیلم زیر ستاره‌ها، زمان آن می‌رسد تا در این محل زیبا در کوالالامپور کمی خوش بگذرانید. اگر نگران جای خواب هستید و نمی‌دانید چطور دم صبح به هتل باز گردید، ابتدا باید بگوییم که تاکسی‌های اینترنتی و تاکسی‌های معمولی در تمام طول روز در این شهر کار می‌کنند و مضاف بر آن، بساط کوله به پشت‌ها و زدن چادر در اطراف کارناوال کاملا به راه است. اما نکته بسیار مهم حضور گروه بسیار پرطرفدار جیپسی کینگ در این کارناوال است که می‌توانند ستاره‌ی Genting Starlight باشند.

 

 ۷ کافه‌رستوران جذاب در کوالالامپور که عاشقانه موسیقی را شیفته خود می‌کند

کارناوال Genting Starlight


خوراکی‌های خوشمزه

در حال حاضر ۵ ون غذا و دسر برای حضور در این کارناوال تایید شده است، اما زمان کارناوال به تعداد این مکان‌ها اضافه می‌شود. FUHU by Zouk که در این مکان خود رستورانی بزرگ دارد به ارائه غذاهای ترکیبی می‌پردازد، Harry Ramsden ماهی و چیپس معروف انگلیسی را به مالزی می‌آورد، Il Lago فست فودهایی مثل پیتزا و انواع ساندویچ‌ها را دارد، Cosmic Cafe بستنی‌هایی به شما عرضه می‌کند که در کم‌تر جایی نظیرش را پیدا می‌کنید و La Cremeria and Sjora نیز قرار است دسرهای خوشمزه‌ی دیگری را به شما ارائه کند. غذاها عموما قیمتی معادل ۱۰ تا ۵۱ رینگیت دارند و نوشیدنی‌ها را نیز با قیمت ۵ تا ۱۵ رینگیت می‌توانید تهیه کنید.

 

  بهترین رستوران‌های محلی و بین‌المللی کوالالامپور مالزی 

 کارناوال Genting Starlight


تهیه بلیط و شرکت در کارناوال Genting Starlight

غیر از پخش فیلم، بخش‌های دیگر کارناوال تنها در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه در بازه‌ی زمانی که عرض کردیم خواهد بود. شما برای شرکت در کارناوال تنها باید مبلغ ۲۴ رینگیت پرداخت کنید و غیر از غذا و نوشیدنی، دیگر بخش‌های آن با همان بلیط کاملا رایگان خواهد بود و افراد زیر ۱۲ سال نیز به رایگان می‌توانند در Genting Starlight شرکت کنند. با توجه به این که این کارناوال در محیط اقامتگاه World Genting برگزار می‌شود، امکان بودن در این هتل نیز برای شما فراهم خواهد بود اما باید از قبل اتاق خود را رزرو کنید چون در بیشتر روزهای کارناوال، پیدا کردن اتاق خالی در این هتل کار سختی خواهد بود.

۰۹ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران