جشنواره‌های هیجان‌انگیز دبی در ماه اکتبر

جاذبه‌های گردشگری دبی
جشنواره‌های هیجان‌انگیز دبی در ماه اکتبر

مثل هر ماه، دبیِ پر جنب و جوش در ماه اکتبر نیز میزبان برنامه‌های متنوع و زیادی است که ما سعی کرده‌ایم آن‌هایی که بیش از بقیه اهمیت دارند را در یک لیست به شما معرفی کنیم تا در صورتی که ماه اکتبر به سفر با تور دبی می‌روید، بتوانید در برخی از آن‌ها که با سلایقتان جور است، شرکت کنید.

 

فستیوال بازی‌های کامپیوتری Insomnia

قدیمی‌ترین فستیوال و مسابقات بازی‌های کامپیوتری انگلستان امسال به دبی می‌آید تا یک همایش بزرگ با جایزه‌های عالی را برگزار کند. این برنامه در سالن کنفرانس Meydan Grandstand برگزار شده و بخش‌های زیادی از جمله بازی‌های آنلاین، ای اسپورتز، بازی‌های کلاسیک، واقعیت مجازی، بازی‌های ایندی و البته برنامه‌های مختلف برای لباس‌های مبدل و جشن‌های بزرگ را شامل می‌شود. این همایش از ۱۷ اکتبر آغاز شده و در ۱۹ اکتبر به پایان می‌رسد.

 

بهترین مکان‌ها برای بازی‌های دیجیتال و دستگاه‌های آرکید در دبی

Insomnia

 

جشنواره فروش کتاب Big Bad Wolf

این جشنواره‌ی بزرگ فروش کتاب در کشورهای مختلفی برگزار شده و در دبی نیز امسال در دبی استدیو سیتی برگزار خواهد شد. طی ۱۰ روز برگزاری این جشنواره که از ۱۰ اکتبر آغاز می‌شود، محل فروش کتاب‌ها که با تخفیف‌های سنگین همراه است، به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند. کتاب‌های شامل زبان‌های مختلف دسته‌بندی‌های متفاوت و در مجموع هر آن چیزی که بخواهید خواهد شد.البته روز ۹ اکتبر قبل از بازگشایی، اگر کارت VIP خرداری کرده باشید، می‌توانید جزو اولین نفرهایی باشید که به مجموعه‌ی کتاب‌های این جشنواره دسترسی خواهند داشت.

 

Big Bad Wolf 

 

نمایش موزیکال The Wind in The Willows

این نمایش زیبا و موزیکال که روایتی از ماجراجویی و پیوند دوستی است، یک داستان کودکانه را روایت کرده و برای تمامی اعضای خانواده مناسب خواهد . نمایشی بسیار زیبا که روزهای ۱۱، ۱۲، ۱۸ و ۱۹ اکتبر از ساعت ۱ تا ۲:۳۰ بعد از ظهر در سالن کویین الیزابت دوم آن را تماشا کنید. بلیط این نمایش موزیکال برای بزرگسالان ۱۳۵ درهم و برای کودکان ۶۵ درهم است.

 

 به تماشای مسابقات مشهور و سنتی در دبی بنشینید 

 The Wind in The Willows

 

بازی‌های بسکتبال اتحادیه فیلیپین در کوکاکولا آرنا

مرحله نهایی این مسابقات به سالن ورزشی مدرن و تازه تاسیس کوکاکولا آرنا خواهد آمد. بازی‌های فیلیپین از ستارگان زیادی برخوردار بوده و از لیگ‌های جذاب آسیاست و با توجه به اینکه امسال هزینه‌ی برگزاری و جوایز آن را دبی به عهده گرفته، مرحله نهایی این مسابقات ۴ و ۵ اکتبر در این شهر برگزار می‌شود و شما نیز می‌توانید با خرید بلیط‌هایی که از قیمت ۱۰۰ درهم آغاز می‌شود به دیدنشان بروید.

 

  راهنمای گرفتن تاکسی در دبی 

 کوکاکولا آرنا

 

نمایشگاه ساعت و زیور آلات خاورمیانه

این نمایشگاه در واقع در دبی برگزار نشده و محل برگزاری آن در شارجه است، اما با توجه به جذابیت نمایشگاه و فاصله‌ی اندکی که تا دبی دارد، آن را در لیستمان قرار دادیم. نمایشگاه جذابی که در آن آخرین طراحی‌های برندهای مختلف و معروف در زمینه‌ی ساعت، جواهرات، طلا، الماس و دیگر سنگ‌های قیمتی به نمایش در خواهد آمد. این برنامه ۱ تا ۵ اکتبر بوده و در اکسپو سنتر شارجه برگزار می‌شود.

 

 بازدید از بازار طلای دبی، یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای جواهرات

 زیور آلات خاورمیانه

 

برنامه‌های جذاب موسیقی

برنامه‌های موسیقی جذابی نیز دبی در این ماه به خود خواهد دید. یکی از مهم‌ترین آن‌ها جسنواره بائو خواهد بود که مربوط به موسیقی شاد الکترونیک است و امسال دبی شاهد یکی از بهترین‌های این نوع موسیقی، Steve Aoki خواهد بود. البته هنرمندان بیشتری در این فستیوال شرکت خواهند کرد که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به گروه Fall Out Boy و Iggy Azalea اشاره کرد. این برنامه ۴ اکتبر برگزار می‌شود و بلیط آن بین ۲۳۰ تا ۱۲۵۰ درهم قیمت خواهد داشت.

 

 ۶ فستیوال موسیقی معروف که شهر دبی میزبان آنهاست 

برنامه‌های برتر موسیقیایی

 

طرفداران موسیقی کلاسیک می‌توانند  World Classical Music Series Presents Sandrine Catoreggi مراجعه کنند که در ۱۲ اکتبر برگزار می‌شود و دو نفر از هنرمندان موسیقی کلاسیک در آن به نواختن آثار شوپن، موتزارت و چند موزیسین مطرح آثار کلاسیک خواهند پرداخت. برای طرفداران موسیقی پاپ نیز اوضاع بر وفق مراد خواهد بود و هنرمندان زیادی در روزهای مختلف به دبی می‌آیند. از طرفی فستیوال Wake-Up Call نیز بین روزهای ۱۰ تا ۱۲ اکتبر در جزیره نخل برگزار می‌شود که هنرمندان زیادی از جمله ریتا اورا در آن به اجرای زنده می‌پردازند که برای طرفداران موسیقی پاپ و الکترونیک روزی بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای شرکت در این برنامه نیز بلیط‌هایی با قیمت ۱۵۰ درهم باید تهیه کنید.

۰۶ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران