جشنواره‌های زمستانی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
جشنواره‌های زمستانی در دبی

دبی یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی جهان است که در جنوب ایران قرار گرفته و سالانه افراد بسیاری برای گردش، کار و تفریح به این شهر ساحلی می‌روند. برخی از گردشگران همیشه به دنبال خرید در مقاصدی هستند که به آن سفر می‌کنند. به همین دلیل چند جشنواره خوب که در زمستان را به افرادی که قصد سفر با تور دبی را دارند معرفی می‌کنیم تا علاوه بر تفریحات متنوعی که در این شهر انجام می‌دهند، از شرکت در جشنواره‌ها نیز نفع ببرند.


جشنواره‌ها

جشنواره‌های دبی از محبوب‌ترین و اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر دبی محسوب می‌شوند. به همین دلیل معمولا محل برگزاری آنها را در کنار بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و مراکز خرید دبی در نظر می‌گیرند. این عامل باعث می‌شود دبی برای تفریح و سفر یک انتخاب ایده‌آل به شمار برود. همچنین این جشنواره‌ها بهترین مکان و زمان برای آشنایی و لمس فرهنگ مردم و آداب و رسوم دبی نیز است. با توجه به توسعه دبی در چند سال اخیر و رشد روز افزون این شهر، سرمایه‌گذاری بسیاری برای زیرساخت‌ها و در عین حال پیشرفت آن صورت می‌پذیرد که این موضوع باعث شده است تا این شهر بسیار مدرن و امروزی ساخته شود. بنابراین فستیوال‌های این شهر یک نقطه قوت محسوب شده و آن را به صنعت گردشگری منطقه تبدیل کرده است.

 

جشنواره‌های هیجان‌انگیز دبی در ماه اکتبر

زمان برگزاری جشنواره‌ها در دبی

جشنواره‌ها در دبی معمولا هر سال در دو فصل زمستان و تابستان برگزار می‌شوند و جشنواره حراج تابستانه دبی به اندازه جشنواره زمستانی محبوب است. محبوب‌ترین آنها فستیوال‌های خرید است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ میلادی برگزار شده و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کرد. در این متن به جشنواره‌های زمستانی می‌پردازیم که معمولا به مدت یک ماه به طول می‌انجامند. برای شرکت در جشنواره‌های دبی بهتر است در طول هفته به این مراکز مراجعه کنید، چرا که ممکن است در آخر هفته بسیار شلوغ باشد. اما اگر قصد دارید جمعه یا شنبه به مراکز خرید و یا جشنواره‌ای بروید، صبح اقدام کنید.

جشنواره های خرید در زمستان

جشنواره‌های دبی هر ساله می‌توانند افراد بی‌شماری را از سایر کشورها به سمت هزاران فروشگاه شرکت کننده در فستیوال خرید جذب کنند. از ویژگی چشمگیر جشنواره‌های خرید دبی این است که افراد با قیمت مناسب می‌توانند از بهترین برندهای معروف دنیا خرید کنند. همچنین در این فستیوال‌ها می‌توانند علاوه بر خرید، از انواع کنسرت‌ها، نمایش‌ها، فعالیت‌های تفریحی و زمین‌های بازی هم لذت ببرید و از فضای پر انرژی آنها نهایت استفاده را کنند.
اغلب جشنواره‌های خرید دبی حدودا در ماه فوریه مصادف با بهمن آغاز می‌شوند. سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلات خود در زمستان به این شهر سفر می‌کنند. در طول جشنواره خرید دبی فروشگاه‌ها و مراکز خرید به نسبت دیگر روزها، زمان بیشتری باز هستند و خدمات خوبی را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌کنند. در روزهای پایانی هر هفته در مکان‌های مختلفی از شهر آتش بازی و رقص و شادی بر پا می‌شود. دقت کنید برای خرید اجناس مورد نظر خود، فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که حراج باشد. این فستیوال‌ها حدود ۵ هفته طول می کشند. بنابراین با صبر و حوصله خریدهای خود را انجام دهید.

 

۳ جشنواره‌ی جذاب و خوشمزه‌ی کریسمسی در دبی

جشنواره عروس

متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین جشنواره‌ای که زمستان هر سال در کشور امارات برگزار می‌شود، فستیوال عروس دبی است. اگر در بهمن ماه در شهر دبی باشید، به احتمال زیاد، فرصت آن را پیدا می‌کنید که در این جشنواره شرکت کنید. این نمایشگاه، یک روز سرگرم کننده و هیجان‌انگیز را برای شما در بر خواهد داشت. فردی که در آینده نزدیک عروسی می‌کند و یا اشخاصی که به مد علاقه بسیاری دارند را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نمایشگاه عروس دبی با حضور طراحان مشهور و برندهای تجاری خاص، رویدادی است که می‌توانید در آن به آرزوهای خود تحقق ببخشید. نمایشگاه عروس دبی، شکوه و جلال، عظمت و زیبایی را یکجا زیر یک سقف گرد هم می‌آورد و شامل طرح‌هایی الهام بخش از لباس و لوازم مورد نیاز عروس می‌شود. این رویداد تجاری و هنری، همه چیز را اعم از جدیدترین لباس‌های شب و لباس‌های سنتی تا دیزاین محل برگزاری مراسم عروسی و حتی مقاصد زیبا و خوش منظره سفرهای ماه عسل را به نمایش می گذارد.

 

Gulfood؛ بزرگ‌ترین جشنواره غذایی دنیا در دبی

۰۳ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران