۳ تفریح زمستانی در نزدیکی سال نو در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۳ تفریح زمستانی در نزدیکی سال نو در دبی

یکی از پر گردشگرترین شهرهای دنیا دبی است. اگر قصد دارید با تور دبی سفری فوق‌العاده داشته باشید، زمستان فصل بسیار مناسبی است. آب و هوای دبی در این فصل عالی است و شما تقریبا می‌توانید هر تفریحی که دلتان خواست بدون آنکه گرمتان شود انجام دهید. در صورتی که در این فصل عازم دبی هستید، سه سرگرمی به یادماندنی را معرفی می‌کنیم تا همراه با خانواده یا دوستانتان تجربه‌ای جدید برای خود بیندوزید.

مردم دبی از ماه‌ها قبل برای فصل زمستان برنامه‌ریزی می‌کنند. دبی در این فصل چهره دیگری به خود می‌گیرد و به همین دلیل مردم در این روزها از هر فرصتی برای بیرون آمدن از خانه و انجام تفریحات مورد علاقه خود استفاده می‌کنند. شما نیز در صورتی که در نزدیکی سال نوی میلادی به دبی رفته‌اید، بازدید از باغ درخشان دبی و پیست اسکی آن را فراموش نکنید.

 

گاردن گلوی دبی Dubai Garden Glow

Garden Glow دبی بزرگترین باغ نور دنیا که زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد در دبی واقع شده است. مجسمه‌های نورانی ماهی‌ها، پنگوئن‌های ماداگاسکار تا فانوس‌های رنگارنگ شما را هیجان‌زده خواهد کرد. علاوه بر اشکال نورانی این باغ، شما می‌توانید از اجرای موسیقی و نمایش‌هایی که به صورت زنده در باغ اجرا می‌شوند نیز لذت ببرید. این باغ در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده است و دارای ۹ بخش است. پارک نور (Glow Park)، پارک دایناسورها (Dinosaur Park) که برای کودکان امروزی بسیار جذاب است، پارک یخی (Ice Park)، شب‌های جادویی (Magical Nights)، دنیای رنگارنگ (Colorful World)، خیابان شادی (Happiness Street)، موزه‌ای مجازی به نام هشتگ دبی من (#MyDubai)، دنیای دریایی (Sea World) و جنگل خوشحال (Happy Forest) که هر کدام زیبایی‌ها و جذابیت‌های منحصر به خود را دارند.

هزینه‌ی سفر به دبی چقدر خواهد بود؟

 Dubai Garden Glow

 

اسکی روی برف و یخ

یکی از مشهورترین جاهای دیدنی و تفریحی پیست اسکی دبی است. شما می‌توانید همراه با فرزندان یا دوستانتان به این مکان یخی بروید و مهارت‌های خود را در اولین پیست اسکی بلند سرپوشیده جهان امتحان کنید. اگر اسکی‌باز حرفه‌ای هستید و به اسنو‌بورد علاقه‌مندید، در هر سطح مهارتی که هستید از شیب‌های‌ مختلف این پیست لذت خواهید برد. به طور مثال طولانی‌ترین دور آن ۴۰۰ متر با ارتفاع ۶۰ متر است که سقوطی هیجان‌انگیز در پیش دارد. در پیست اسکی دبی، همه چیز از جمله لباس زمستانی و مخصوص مورد نیاز برای کودکان و بزرگسالان و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد برای میهمانان وجود دارد. همچنین تله‌کابین چهارگانه‌ای در پیست وجود دارد که میهمانان را برای دور بعدی به بالا انتقال می‌دهند. در نظر داشته باشید که دما در این مکان حدود ۱ درجه سانتی‌گراد است و دارای یک پارک برفی با یک غار بزرگ برفی و یک رستوران می‌باشد. مربیان و راهنمایان نیز برای آموزش و هدایت افراد وجود دارد. همچنین اتاق‌های مخصوص برای میهمانی برای کودکان، فروشگاه اسنو‌ پرو و کافه سنت‌ موریتس‌ را نیز می‌توانید در این مجموعه بیابید.

 

تجربه ۷ تفریح لاکچری در سفر به دبی

 دبی

 

جشن سال نو در دبی

برگزاری بهترین جشن‌های سال نو در دبی در کل دنیا شناخته شده است. یک شهر زنده، چراغانی و پرشور برای تماشای آتش‌بازی و فستیوال‌های مختلف در سطح شهر و حتی دیدن جشن به صورت زیباتر و لوکس‌تر و از روی برج خلیفه است. می‌توان گفت تمامی سواحل دبی از گردشگران برای دیدن آتش‌بازی استقبال می‌کنند. ساحل سان‌سن (Sunset Beach) در نزدیکی هتل برج العرب یکی از بهترین و زیباترین نمایش‌های آتش‌بازی در دبی را اجرا می‌کند که شهرتی جهانی دارد و هر ساله عکاس‌ها و فیلمبرداران زیادی برای گرفتن عکس‌های فوق‌العاده و ویدیوهای زیبا به این ساحل می‌آیند. و به اعتقاد برخی از گردشگران برای حضور در جشن سال نو میلادی در دبی، جایی بهتر از ساحل سان ست وجود ندارد.

 

هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

دبی

 

ساحل دیگری نیز به نام (Al Sufouh Beach) وجود دارد که از آنجا می‌توانید هم آتش‌بازی برج‌العرب را تماشا کنید و هم پالم جمیرا را. این ساحل در میان این دو جاذبه مشهور واقع شده است که باعث می‌شود هر دو مراسم را به طور همزمان ببینید. این ساحل در زمان سال نوی میلادی به روی عموم باز است. در حالتی دیگر ممکن است بخواهید به جای گذراندن وقت خود در یکی از سواحل، در یکی از هتل‌ها ساکن شوید و در همان جا سال نوی خود را جشن بگیرید. در این صورت هتل جمیرا (Jumeirah Beach) یکی از بهترین گزینه‌هاست. رستوران‌های هتل غذاها و نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای را به مناسبت سال نو سرو می‌کنند.

۰۷ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران