تفریح و گردش در پارک الوصل دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تفریح و گردش در پارک الوصل دبی

دبی به عنوان یکی از مدرن‌ترین شهرهای امارات متحده عربی و البته کل دنیا موفق شده محبوبیت بالایی بین گردشگران پیدا کند. به طوری که سالانه افراد بسیاری برای سفر مسیر این مقصد گردشگری را در پیش می‌گیرند. تور دبی بیشتر با تفریحات مدرن و آسمان‌ خراش‌های خود توانسته شهرت زیادی پیدا کند. البته در این میان می‌توان از مکان‌های تفریحی دلباز و خوش‌آیندی نیز دیدن کرد. یکی از این مکان‌ها که گزینه‌ای ایده‌آل برای تفریح و خوشگذرانی کودکان و بزرگسالان می‌باشد، پارک الوصل نام دارد. این پارک زیبا با داشتن فضایی سرسبز و دوست داشتنی قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با پارک الوصل شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم.

 

آشنایی با پارک الوصل دبی

پارک الوصل مکانی بی‌نظیر برای تفریح و رسیدن به آرامش در تور دبی است. البته این پارک وسعت چندان زیادی ندارد؛ اما با این حال توانسته توریست‌های بسیاری را از سرتاسر دنیا مجذوب خود کند. به خصوص در سال‌های اخیر علاقه گردشگران ایرانی به بازدید از پارک الوصل و لذت بردن از طبیعت زیبای آن بیشتر شده است. به خصوص کسانی که به همراه خانواده و کودکان برنامه سفر به دبی را در سر دارند بهتر است در بین برنامه‌های گردشگری خود زمانی را نیز برای بازدید از این پارک در نظر بگیرند. پارک الوصل با داشتن طبیعت دلچسب و محیط دنج مکانی مناسب برای استراحت و دوری از زندگی شلوغ و پرتلاطم شما خواهد بود.

 

تجربه رفتن بر فراز برج خلیفه در دبی

 

امکانات پارک الوصل دبی

پارک الوصل دبی بیشتر از هر چیز دیگری با طبیعت فوق‌العاده خود مورد پسند گردشگران و حتی بومیان دبی واقع شده است. این پارک دارای درختان انبوه نخل بوده و رفتن به آن قطعا ارزش یک بار دیدن را دارد. به خصوص در سفر به شهر دبی که حالتی کویری دارد بازدید از پارک الوصل ایده جالبی خواهد بود. به خصوص در روزهای گرم تابستان برای فرار از گرمای شهر فضای پارک الوصل به دلیل درختان و فضای سرسبزی که دارند کمی خنک‌تر بوده و می‌توانید ساعاتی را بدون احساس گرمای شدید شهر در این پارک سپری کنید.

علاوه بر طبیعت بکر و زیبای پارک الوصل، وجود زمین‌های بازی متنوع در ایجاد لحظات به یاد ماندنی برای شما و خانواده نقش به سزایی خواهند داشت. با رفتن به این پارک شما فرصت بازی کردن در زمین تنیس، والیبال را خواهید داشت. همچنین نیمکت‌هایی در فضای پارک تعبیه شده‌اند تا گردشگران در حین بازدید بر روی آن‌ها نشسته و خستگی خود را برطرف کنند. از بزرگترین مزایای پارک الوصل می‌توان به فضای امن و شاد آن برای کودکان اشاره کرد. به طوری که شما می‌توانید با خیال راحت کودکان را برای تفریح و بازی به این پارک برده و خودتان نیز در کنار آن‌ها از زیبایی‌های پارک نهایت لذت را ببرید.

 

مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

 

مسیر دستیابی به پارک الوصل دبی

همان طور که گفته شد پارک الوصل این روزها به یک مکان محبوب برای تفریح بومیان دبی و همچنین توریست‌ها تبدیل شده است. بنابراین از شهرت بالایی در این شهر برخوردار بوده و تقریبا تمامی افراد شهر آن را می‌شناسند. در نتیجه علاقه‌مندان به بازدید از این پارک می‌توانند از تاکسی‌های درون شهری برای رفتن به‌ آن استفاده کنند. آدرس دقیق پارک الوصل برای دسترسی آسان‌تر در زیر آورده شده است:

67F8+48G - Al Bada'a - Dubai - United Arab Emirates

خبر خوب در مورد پارک الوصل اینکه تمامی افراد می‌توانند بدون نیاز به تهیه بلیط ورودی و پرداخت هزینه از آن دیدن کنند. البته ساعات کاری برای بازدید از این پارک از ۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ خواهد بود. البته ساعات مجاز برای وارد شدن به این پارک در روزهای تعطیل تا ساعت ۱:۳۰ بامداد است. بنابراین می‌توانید تا دیروقت در آن حضور داشته و روزی فوق‌العاده برای خود رقم بزنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما همراه خانواده در سفر به دبی از این پارک دیدن کنید و بدون محدودیت از تمامی امکانات و وسایل بازی آن استفاده کنید.

 

تنها چند روز تا آغاز اکسپو دبی

این پارک به دلیل قرار گرفتن در خیابانی به نام الوصل در دبی با این نام نامیده می‌شود. همچنین جاذبه‌های گردشگری متنوعی در حوالی این پارک وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند در یک روز از تمامی آن‌ها دیدن کنند. از جمله معروف‌ترین مکان‌های واقع در نزدیکی پارک الوصل عبارتند از:

  • مرکز خرید مرکاتو دبی در فاصله ۲ کیلومتری از پارک
  • مسجد جمیرا در فاصله ۲ کیلومتری از پارک
  • باغ وحش دبی در فاصله ۳ کیلومتری از پارک
  • پارک سگا دبی در فاصله ۴ کیلومتری از پارک
  • دبی مال در فاصله ۴ کیلومتری از پارک
  • برج خلیفه، آکواریوم دبی و آب‌ نمای دبی در فاصله ۵ کیلومتری از پارک
۱۵ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران