هیجان تفریح‌های آبی در پارک آبی آکواونچر دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
هیجان تفریح‌های آبی در پارک آبی آکواونچر دبی

دبی یکی از برترین شهرهای گردشگری جهان به حساب می‌آید که سرشار از امکانات لوکس برای تفریح کردن و خوش گذرانی است. شهری که از یک سو به صحرا و خشکی وصل است و از سوی دیگر به دریا. شهری که بلندترین آسمان خراش‌های دنیا را در خود جای داده است و بهترین رستوران‌های آسیا را. شهری که بیشتر هتل‌هایش از معروف‌ترین هتل‌های سراسر دنیا به حساب می‌آیند. شهری که هرسال پذیرای بیشمار گردشگر تور دبی از سراسر دنیاست. در روزهای تابستانی سال اگر به این شهر می‌روید تفریحات آبی و خنک را نباید فراموش کنید. این شهر صاحب بهترین پارک‌های آبی خاورمیانه است. اگر می‌خواهید با یکی از معروف‌ترین آنها آشنا شوید همراه ما باشید تا پارک آبی آکوآ ونچر این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


آکوآ ونچر شهر آبی و خنک دبی


هتل آتلانتیس دبی که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید در خود پارکی دارد به نام آکوآ ونچر که یکی از بزرگترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی دبی محسوب می‌شود. پارکی که یک تفریحگاه تمام عیار در دبی به حساب می‌آید. پارکی که هم سرزمینی برای کودکان دارد و هم سرزمینی برای بزرگسالان. پارکی که مهیج‌ترین سرسره‌های دبی در آن واقع است و شما می‌توانید یک روز هیجان‌انگیز در آن پشت سر بگذارید. اگر می‌خواهید بیشتر با این پارک و وسایل بازیش آشنا شوید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

 

پارک آبی آکوآ ونچر دبی

 


مهیج‌ترین وسایل بازی آکواونچر


آکوآ ونچر بخش‌های مختلفی دارد تا هم برای کودکان مناسب باشد و هم برای بزرگسالان. بخشی‌هایی متشکل از استخرها و سرسره‌ها که معروف‌ترین آنها موارد زیر می‌باشند.


۱- سرسره آبی آکوآ کوندا


این سرسره یکی از طولانی‌ترین سرسره‌های جهان به حساب می‌آید که ظاهری همچون مار دارد. پیچ در پیچ و مهیب. سرسره‌ای که امنیت بسیار بالایی دارد و از دل همین امنیت شما را با سرعت می‌چرخاند و پایین می‌آورد. سرسره‌ای که شما را مارپیچ می‌چرخاند و بعد با سرعت در یک استخر بزرگ رها می‌کند.

 

۸ بازی‌ خاص و جذاب خانوادگی که باید در پارک‌های دبی تجربه کنید

 

 پارک آبی آکوآ ونچر دبی

 


۲- سرسره زوم رنگو


سرسره‌ای U شکل که با تیوپ باید سوار بر آن شوید. سرسره‌ای که از یک سرش با سرعت لیز می‌خورید و پایین می‌آیید تا از سر دیگرش بالا بروید و این کار آنقدر ادامه می‌یابد تا شما در مرکز این سرسره متوقف شوید.

 

 

 پارک آبی آکوآ ونچر دبی

 


۳- سرسره انتقام خداوند دریا


اگر می‌خواهید سقوط آزاد را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان با تور دبی به آکوآ ونچر بروید و سوار بر سرسره انتقام خداوند دریا شوید. سرسره‌ای که در لوله‌های آن شما با سرعت هرچه تمام به پایین سقوط می‌کنید تا در یک استخر پر آب فرود آیید.

 

معرفی پارک ساحلی جمیرا برای مسافران تور دبی

 

 

 


۴- سرسره ایمان


این سرسره یکی از مهیج‌ترین و ترسناک‌ترین سرسره‌های جهان به حساب می‌آید که حسابی می‌تواند آنهایی که اهل هیجان هستند را سر شوق بیاورد. سرسره‌ای که ابتدا عمودی شما را به پایین سر می‌دهد تا بعد وارد لوله‌ی آن شوید و زیر آب سر بخورید.

 

 

 پارک آبی آکوآ ونچر دبی

 


۵- رپیدز


رپیدز یک رودخانه‌ی خروشان به طول یک و نیم کیلومتر است که برای ورود به آن باید سوار بر تیوپ شوید تا از این رودخانه‌ی خروشان با سرعت و هیجان عبور کنید. این رودخانه یکی از بازی‌های مهیج خانوادگی آکوآ ونچر به حساب می‌آید.

 

 پارک آبی دریم لند، سرزمین رویایی امارات برای گردشگران تور دبی 

 

پارک آبی آکوآ ونچر دبی

 


۶- غواصی


اگر دوست دارید به جهان زیر آبها بروید و نفس بکشید، در سفرتان به دبی می‌توانید به آکوآ ونچر بروید و این تجربه را در آنجا به دست بیاورید. تجربه‌ای که همراه است با شنا کردن در کنار کوسه‌های مهربان و ماهی‌های با نمک. برای این کار تنها باید سر نترسی داشته باشید و اعتماد کنید به یک مربی کارکشته که شما را در این تجربه همراهی و راهنمایی خواهد کرد. همچنین در این تجربه می‌توانید به آبزیان غذا بدهید و لذتی خاص ببرید.

 

 

 پارک آبی آکوآ ونچر دبی

 


۷- بخش تفریحات کودکان


در این پارک علاوه بر بزرگان، استخرها و سرسره‌هایی مخصوص کودکان نیز تدارک دیده شده است تا سفر به دبی برای آنها تبدیل به یک خاطره‌ی جاودان شود. مجموعه‌ی کودکان این پارک یک مجموعه‌ی کامل است که امنیت بسیار بالایی دارد و به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد شادی و هیجان کودکان‌شان را نظاره کنند.

 

معرفی پارک آبی هیجان انگیز و جذاب لاگونا در دبی

 

 پارک آبی آکوآ ونچر دبی

 


۸- رستوران‌ها و کافه‌ها


این مجموعه در کنار تمامی وسایل مهیج و هیجان‌انگیزی که دارد، رستوران‌های درجه‌ یک و کافه‌های مثال زدنی نیز در خود بسیار دارد و همین امر سبب شده است در این پارک آبی هیچگاه احساس گرسنگی نکنید. چرا که به محض گرسنه و یا تشنه شدن می‌توانید به رستوران‌های این پارک مراجعه کنید و لذیذترین فست‌فودها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. پیتزاها، برگرها، مرغ‌های سوخاری و سیب زمینی‌ها تنها تعدادی از بیشمار فست فود خوشمزه‌ی این پارک به حساب می‌آیند.

۰۵ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران