معرفی پارک بازی هیجان انگیز Aventura در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی پارک بازی هیجان انگیز Aventura در دبی

شما در تور دبی می‌توانید به سراغ پارک‌های بازی و آبی فراوانی بروید که هر کدامشان ویژگی‌های خاص به خود را دارند. اما هیچ کدام از این پارک‌های بزرگ و مدرن شبیه به Aventura نیستند. یک پارک استثنایی و خاص که آدرنالین را در خون شما به حداکثر می‌رساند و در یک محیط روباز و عالی، ساعاتی شاد و در عین حال هیجان انگیز برایتان رقم خواهد زد.

 

پارک Aventura چه طور جایی است؟

این پارک در یک محیط طبیعی و روباز ساخته شده و در آن شما فعالیت‌های مختلف و هیجان انگیزی همچون زیپلاین، راه رفتن روی نرده‌های چوبی، بازی‌های خاص در ارتفاع بالا و ... را تجربه خواهید کرد. البته کارگاه‌های آموزشی فراوانی نیز در زمینه‌ی بانجی جامپینگ و ورزش‌های اینچنین برگزار می‌شود که البته بیشتر برای افراد محلی است و گردشگران به همان محیط پارک و بازی‌ها بسنده می‌کنند.

 

بهترین پارک‌های آبی دبی (قسمت اول)

Aventura

مجموعه‌ی بازی‌ها و فعالیت‌های پارک Aventura به ۸۵ مورد می‌رسد که در ۵ سطح مختلف تدارک دیده شده است. در نظر گرفتن سطح برای فعالیت‌ها، کمک می‌کند تا هر کس با هر سنی و هر میزان آمادگی بدنی، بتواند از این مکان جذاب لذت ببرد. در میان این بازی‌ها، بلندترین زیپلاین درختی کل امارات و همچنین پرش تارزان از فاصله ۲۵ متری شاید جذاب‌ترینشان باشد.  همچنین در محیط مجموعه کافه-رستوران و محلی برای استراحت نیز در نظر گرفته شده است.

 

تجربه‌ی شما در پارک Aventura

در نظر داشته باشید که همیشه قبل از مراجعه، باید بلیط خود را برای حضور در پارک رزرو کنید. برای این مهم می‌توانید از هتل محل اقامت خود کمک بگیرید. ۲۰ دقیقه قبل از شروع زمان بازی نیز باید به محل پارک برسید تا پیش‌نیازها انجام شود. کل زمان شما در محیط بازی پارک ۳ ساعت خواهد بود که نیم ساعت آن صرف آموزشی می‌شود که مربی به شما می‌دهد. سپس شما می‌توانید ۲ ساعت و نیم به انواع بازی‌ها بپردازید. با توجه به آمادگی بدنی و همچنین سنی که در آن قرار دارید، دستبند‌هایی با رنگ‌های مختلف از جمله سبز، آبی، قرمز، سیاه و سفید به شما داده می‌شود، که نشانگر سطح بازی‌های مختلفی است که شما اجازه‌ی استفاده از آن‌ها را خواهید داشت.

 

بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول)

Aventura

فراموش نکنید که در همه‌ی امور، امنیت به بهترین شکل ممکن رعایت شده و همه چیز در بالاترین استاندارد قرار گرفته است. این پارک تا به حال هیچ گونه اتفاقی به خود ندیده و به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید در آن به هیجان‌انگیز‌ترین کارها بپردازید.

 

انواع بازی‌هایی که در پارک Aventura تجربه خواهید کرد

همانطور که گفتیم بازی‌ها در Aventura به ۵ سطح تقسیم می‌شوند که هر کدام از این سطح‌ها اسمی برای خود دارند.

  • RANGERS: این بازی‌ها عموما برای سنین پایین تهیه دیده شده و در ارتفاع کم انجام می‌شوند و چالش‌های ساده‌ای دارند. اما والدین می‌توانند در این بازی‌ها بچه‌ها را همراهی کنند. از جمله بازی‌هایی که در این سطح می‌توانید تجربه کنید، زیپلاین کوتاه و بازی‌های چند بخشی هستند.
  • EXPLORADOR: این بازی‌ بیشتر به درد والدینی می‌خورد که همراه نوجوانان خود به پارک آمده می‌خواهند بازی‌های ترکیبی را همراه هم تجربه کنند. زیپلاین‌ها و چالش‌های این سطح نیز سخت نیستند اما در ارتفاع نسبتا خوب و با هیجان بیشتری نسبت به سطح RANGERS برگزار می‌شوند.
  • AVENTURA: از این سطح است که واقعا آدرنالین در خون شما ترشح می‌شود. بازی‌ها مخصوص جوانان و بزرگسالان هستند و هم از سختی متوسطی برخوردارند و هم پیچیدگی‌های بیشتری دارند. مثل یک بازی خاص که شامل ۳ زیپلاین پشت هم در شکل‌های متفاوت می‌شود.
  • EXTREME: کم کم از این بخش دیگر باید دل و جرعت به خرج دهید تا در بازی‌ها شرکت کنید. سطحی که بالاخره می‌توانید در آن بازی هیجان انگیز پرش تارزان را تجربه کنید که از فاصله ۲۵ متری انجام می‌شود.
  • THRILLER: این بالاترین سطح پارک است که شامل ۱۶۰ متر زیپلاین درختی و بازی‌های خاصی می‌شود که بانجی جامپینگ نیز در میان آن‌هاست.

 

تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

Aventura

استراحت بعد از چند ساعت هیجان

مجموعه Aventura شامل یک سالن بزرگ است که هم قبل و هم بعد از بازی در پارک می‌توانید کمی در آن استراحت کنید. همچنین دارای حمام بوده که می‌توانید بعد از بازی با توجه به گرمای هوا و تعرق، دوش بگیرید و لباس‌های خود را عوض کنید. در نهایت کافه‌-رستوران این محل را برای خوردن غذا، دسر و سفارش انواع نوشیدنی‌ها انتخاب نمایید.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران