معرفی پارک آبی هیجان انگیز و جذاب لاگونا در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی پارک آبی هیجان انگیز و جذاب لاگونا در دبی

دبی در کنار اینکه یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگرپذیر جهان است، اما از طرفی منطقه‌ای گرم نیز محسوب می‌شود که گردشگران در آن با دل زدن به دریا و پارک‌های آبی، خود را خنک کرده و از جاذبه‌های این چنینی شهر نیز لذت می‌برند. تعداد پارک‌های آبی دبی کم نیستند و لاگونا نیز از جدید‌ترین این پارک‌هاست که با داشتن امکانات عالی و بازی‌های متعدد، می‌تواند ساعت‌های فوق‌العاده دلپذیری را با تور دبی برایتان رقم بزند.

 


معرفی کوتاهی از پارک آبی لاگونا


این پارک در La Mer دبی قرار گرفته است و دارای بیش از ۱۰ سواری بزرگ و هیجان انگیز در کنار چندین و چند فعالیت دیگر است. پارکی دارای بخش موج سواری بسیار عالی که از جمله برتری‌های آن نسبت به دیگر رقبایش است و امکانات بسیار خوبی نیز برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است. همه از بودن در این مکان لذت می‌برند، چه آن‌ها که به دنبال هیجان انگیز‌ترین بازی‌های آبی هستند و چه آن‌هایی که می‌خواهند در محیطی آرام سر کنند. پارک آبی لاگونا مناسب برای جمع‌های مجردی و خانواده‌هاست، پس با معرفی بخش‌های مختلف آن در ادامه همراه ما باشید.

 

پارک آبی دریم لند، سرزمین رویایی امارات برای گردشگران تور دبی

 

 

  پارک آبی لاگونا

 


سواری‌ها و بخش‌های مختلف پارک آبی لاگونا


موج سواری: یکی از بخش‌های هیجان انگیز پارک، بخش موج سواری آن است که سه قسمت داشته و هم می‌توانید برای لحظاتی آن را امتحان کنید و هم اگر وارد هستید به موج بزرگ رفته و در آن به شکلی حرفه‌ای به موج سواری بپردازید. همچنین کلاس‌های آموزش موج سواری به دست قهرمان سه دوره مسابقات جهانی نیز در این پارک آبی برگزار می‌شود.

 

 

 پارک آبی لاگونا

 


سرسره‌ها و تونل‌های آبی: در این بخش چندین و چند بازی عالی خواهید داشت که هیجان‌انگیز‌ترین آن‌ها Free Fall است. سرسره‌ای با شیب بسیار بالا و هیجان انگیز که شما را با سرعت به استخر می‌رساند. Mad Racer نیز از دیگر بازی‌های هیجان انگیز پارک آبی لاگونا است که سرسره‌ای در دو لاین بوده و دو نفر با سرعت مسیر را طی می‌کنند.

 

معرفی پارک ساحلی جمیرا برای مسافران تور دبی

 

 

 پارک آبی لاگونا

 


رودخانه آرام: تفریح خانوادگی دلچسبی که در یک محیط آرام و لذت‌بخش انجام می‌شود و در محیطش بازی‌های ساده بچه‌گانه، تجهیزات مناسب برای بازی خانواده‌ها و همچنین آب پاش‌های متعدد قرار دارد.
Aqua Play: این بخش هم برای بچه‌های کم سن و سال عالی است و خانواده‌ها نیز می‌توانند در کنار آن‌ها به تفریح مشغول شوند. این بخش از پارک به خاطر دکور زیبایش، بسیار جالب و هیجان انگیز است.همانطور که گفتیم بازی‌ها و بخش‌های مختلفی در این پارک وجود دارد و این تنها بخش کوچکی از آن بود که ما به شما معرفی کردیم.

 


شب‌های مختص بانوان


این برنامه از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۲ شب یک روز در هفته است که در حال حاضر پنج‌شنبه‌ها برای این کار در نظر گرفته شده. در این ساعات تمامی کارکنان پارک آبی خانم بوده و هیچ آقایی اجازه‌ی ورود به مجموعه را ندارد. بانوان می‌توانند تا ساعت دو شب در بخش‌هایی از پارک بمانند و به بازی و تفریح مشغول باشند. این یکی از مزیت‌های عالی پارک آبی لاگونا است که البته در چند مرکز دیگر دبی نیز شاهد آن هستیم.

 

۸ بازی‌ خاص و جذاب خانوادگی که باید در پارک‌های دبی تجربه کنید

 

 

 پارک آبی لاگونا

 


بخش ساحلی


بخش ساحلی این پارک آبی برای شنا در نظر گرفته نشده و از چندین و چند کابین تشکیل شده که برای اجاره‌ی آن‌ها باید بهایی مجزا پرداخت کنید. این بخش یک استخر مخصوص به خود، یک کافه‌ و همچنین فضای سبز دارد.

 

 

  پارک آبی لاگونا

 


رستوران و کافه


این مجموعه دارای یک کافه‌ی عالی برای ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از جمله مجموعه‌ای بسیار جذاب از آبمیوه‌ها هست. همچنین یک رستوران بسیار خوب نیز بالای سقف دارد که از دستگاه‌های سرد کننده بهره برده و در آب و هوایی عالی و منظره‌ای بسیار جذاب، یک منوی خوب برای انتخاب غذای مورد علاقه پیش پایتان خواهد گذاشت.

 

۵ رستوران ساحلی در دبی با چشم‌اندازی خاص و خیره کننده

 

 

  پارک آبی لاگونا

 


بلیط و هزینه‌های ورود به پارک آبی لاگونا


بلیط‌های این مجموعه شامل چند حالت مختلف می‌شود که البته ما تنها مواردی که به درد مسافران می‌خورد را برایتان شرح می‌دهیم. ابتدا اینکه اگر بخواهید در کلاس‌های آموزشی موج سواری ثبت نام کنید، دو روز کلاس بین ساعت‌های ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب، ۴۹ درهم خواهد بود. بلیط یک روز کامل ورود به پارک و استفاده از امکانات ۱۲۵ درهم بوده و کودکان زیر دو سال رایگان وارد می‌شوند. بلیط شب‌های زنانه نیز ۱۲۵ درهم برای همان ساعات به خصوص بوده و بلیط روزانه شامل آن نمی‌شود.

 

 

 پارک آبی لاگونا

 

 

Exclusive Cabana Experience نیز شامل یک کابین اختصاصی در بخش ساحلی، استفاده از برخی وسایل بدون صف، ورودی چهار نفر و چند امکان دیگر است که مجموعا ۹۹۵ درهم هزینه در پی دارد. تمام این هزینه برای پرداخت آنلاین بوده و پرداخت حضوری قیمت بیشتری دارد. بلیط را نیز باید در هر صورت قبل از ساعت ۱۱ صبح تهیه کنید.

۲۹ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران