۷ تفریح به همراه کودکان در بوراکای فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۷ تفریح به همراه کودکان در بوراکای فیلیپین

بوراکای یکی از نقاط توریستی و تفریحی فیلیپین است که به دلیل زیبایی‌های بهشتی و تفریحاتی ساحلی و شبانه‌اش شهرت زیادی دارد. با این وجود بوراکای امکانات زیادی برای کودکان هم دارد که از آن مقصدی مناسب برای خانواده‌های با با تور فیلیپین سفر کرده‌اند می‌سازد. سواحل تمیز، آب‌های کریستالی و شفاف و همچنین طیف وسیعی از حیوانات محلی و همچنین فعالیت‌های متنوعی مثل غواصی، شنا، قایق‌سواری و غیره که تعطیلاتی فوق‌العاده برای خانواده‌های دارای فرزند رقم می‌زنند. ما در اینجا بهترین کارهایی که می‌توانید با فرزندان‌تان انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

 

تفریحات جزیره‌ای

تفریحات جزیره‌ای در بوراکای بخش مهم و اعظم فعالیت‌هایی که می‌توانید در این جزیره انجام دهید. از جزیره تمساح گرفته تا پانای و کارابائو که از جاذبه‌های زیبای فیلیپین است، بوراکای با جزایر شگفت‌انگیز زیادی محاصره شده که می‌توان سفرهای روزانه برای بازدید از آنان برنامه‌ریزی کرد. فرزندان در کنار شما از قایق‌سواری، دیدن سرزمین‌های بهشتی جدید، غواصی در آب‌های شفاف و شیشه‌ای، بازدید از غارها و پیک‌نیک ساحلی لذت خواهند برد.

 

 ۷ مکان کم‌تر شناخته شده در فیلیپین

 

پارک آبی Slides N’ Splash

پارک آبی Slides N’ Splash در واقع پارکی شناور است که وسایل و بازی‌های بادی آن روی آب انواع فعالیت‌ها را به چالش می‌کشد و از پارک‌های جذاب فیلیپین است که هیجان را به لحظات شما تزریق می‌کند. از ایستگاه شماره ۱ در ساحل وایت تنها با قایق‌سواری ۱۵ دقیقه‌ای می‌توانید به این پارک آبی جذاب برسید. گول اسمش را نخورید این پارک حتی برای شناگران غیرحرفه‌ای و تازه کارها هم مناسب است. به علاوه جلیقه نجات از کودک و بزرگسال محافظت می‌کند. از ترامپولین‌ها گرفته تا نردبان‌های لغزان، با انواع بازی‌هایی که وجود دارد شما و فرزندتان می‌توانید روزی شاد و هیجانی را زیر نظر تیمی مجرب و کارآزموده تجربه کنید.

 

 

آدرس: 0107 Manggayad, Barangay Balabag Boracay, Malay, Aklan 5606, Philippines

 

آکواریوم بوراکای

آکواریوم بوراکای از جاذبه‌های مدرن و خانوادگی این جزیره است که در طبقه زیرین اقامتگاه کرون ریجنسی و کانونشن سنتر واقع شده است. این مجموعه از دو بخش جذاب و چشمگیر آکواریوم و اوشن‌بار تشکیل شده است. در واقع شما می‌توانید همراه خانواده در تونل دیسکاوری انواع و اقسام ماهی‌های اقیانوسی را مشاهده کنید و اطلاعاتی درباره آن‌ها به دست بیاورید. فیلیپین خانه برخی از ماهی‌های منحصر به فرد اقیانوسی است. در حالی که اوشن‌بار قسمتی رستوران مانند است که می‌توانید از اجرای نمایش پری دریایی و غذا دادن به ماهی‌ها لذت ببرید.

 

 کارهایی که نباید در سفر به فیلیپین انجام دهید

 

آدرس: Crown Regency Resort and Convention Center, Boracay Island, Caticlan, Malay, Aklan, Philippines

 

قایق بنانا برانید

قایق موزی یا بانانا بوت نوعی از قایق‌سواری هیجان‌انگیز و تفریحی در بوراکای است که طرفداران بسیاری دارد. با این که برای این تفریح برای بچه‌های زیر ۶ سال مجاز شناخته نمی‌شوند اما نمی‌توان از هیجان و آدرنالینی که به وجودتان تزریق می‌کند چشم پوشاند. این قایق جذاب چیزی شبیه قایق‌های موتوری است که با مسافت کمی از ساحل بوراکای را به داخل اقیانوس طی می‌کند.

 

 

موزه دریم‌لند تریک آرت

این موزه همانند نسخه تایلندی‌اش گالری هوشمندانه‌ای از یک سری عکس و نقاشی توهم‌زاست که به شما امکان عکس‌برداری‌های جالب و خلاقانه را می‌دهد. در این موزه می‌توانید در کلاس انیشتین بنشینید و یا سوار سورتمه بابانوئل شوید. این مجموعه از بخش‌های متنوعی مثل مزرعه پرندگان و اسکای سایکل تشکیل شده است.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

موزه دریم‌لند تریک آرت

 

آدرس: Dream Land Theme Park, Malay, Aklan, Philippines

 

غواصی یاد بگیرید

بوراکای مانند هر مقصد برجسته گرمسیری در جنوب شرقی آسیا برای غواصی جایی فوق‌العاده است. جزیره کروکودیل در فاصله ۵۰۰ متری ساحل جنوب شرقی بوراکای واقع شده، یکی از زیباترین مقاصد غواصی فیلیپین محسوب می‌شود. اغلب موسسات آموزش غواصی در بوراکای دارای دوره‌های مختلف غواصی برای کودکان هستند تا آن‌ها بتوانند با شرکت در کلاس‌ها غواصی یاد بگیرند. BAD Bubblemaker PADI معادل پایه اول غواصی است که می‌توان از ۸ سالگی در آن‌ها شرکت کرد. به علاوه افراد بین ۱۰ تا ۱۵ سال نیز گواهینامه The PADI Junior Open Water Diver دریافت کنند. یعنی فرزند شما می‌تواند در حضور یک بزرگسال مجرب در عمق ۱۲ متری شنا کند.

 

 

غار خفاش

غار خفاش در نزدیکی ساحل ایلیگان در انتهای شمال شرقی جزیره واقع شده و که برای رفتن به آن لازم است حتما راهنما استخدام کنید. این غار یکی از بهترین فعالیت‌های بوراکای است که تقریبا همه انجامش می‌دهند. زیرا برای رسیدن به ورودی غار ابتدا باید از جنگلی گرمسیری و سبز عبور کرد. وقتی به داخل غار قدم برمی‌دارید باید مراقب سطح لغزنده آن باشید. به علاوه داخل غار به شدت بدبو است پس برایش آماده باشید. در اینجا شما می‌توانید از انواع بزرگ جفاش تا گونه‌های کوچک‌تر را مشاهده کنید.

 

 راهنمای گردش در فیلیپین با حمل و نقل عمومی

 

آدرس: Ilig Iligan Beach, Boracay Batcave Beach Road, Malay, Aklan, Philippines

۱۴ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران