۶ تفریح هیجان انگیز فیلیپین برای عاشقان آدرنالین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۶ تفریح هیجان انگیز فیلیپین برای عاشقان آدرنالین

فیلیپین یکی از رویایی‌ترین مقاصد جهان است که می‌شود به آن سفر کرد و صاحب تجربیات خاص و تازه شد. کشوری سبز از جنگ‌های انبوه و آبی از دریایی آرام. کشوری پر از مزارع کشاورزی و پر از برکت. کشوری با مردمان روستایی و خونگرم. کشوری پر از نقاط بکر و ناب. نقاطی دست نخورده که شگفت‌انگیزند. کشوری که پر از جاذبه‌های طبیعی گردشگری است و در دل جاذبه‌های طبیعی پر از تفریحات مدرن است. کشوری که در لوکس‌ترین اقامتگاه‌های ساحلی از مهمانانش میزبانی می‌کند. در سفرتان با تور فیلیپین اگر به دنبال هیجان‌انگیزترین تفریحات هستید همراه ما باشید تا ۶ تفریحی که قادر هستند آدرنالین خونتان را بالا ببرند یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- غواصی در کنار پیکر کشتی‌های غرق شده پالاوان


غواصی در آبهای شفاف و زلال یکی از موهبت‌هایی است که سفر به فیلیپین برای شما به ارمغان می‌آورد. به جای جای این کشور اگر سر بزنید، مراکز مختلفی را خواهید یافت که برای شما امکانات غواصی را فراهم می‌آورند. امکاناتی اعم از تجهیزات، آموزش و همراهی مربی. در این کشور برای تمامی سنین و در سطوح مختلف؛ از مبتدی تا پیشرفته امکان غواصی فراهم آمده است. غواصی کردن در جایی که کشتی‌های غرق شده مربوط به جنگ جهانی دوم وجود دارند اما یک حال و هوایی دیگر با خود به ارمغان می‌آورد. بعضی از مراکز غواصی این جزیره شما را به جایی می‌برند که با یک فانوس باید بزنید به دل کشتی‌های غرق شده و ماجراجویی کنید. یک ماجراجویی هیجان‌انگیز. چرا که موجودات آبزی خاصی در این بخش از فیلیپین زندگی می‌کنند که در آبهای دیگر این کشور نمی‌توانید آنها را بیابید. این سطح از غواصی برای افراد با تجربه است که سطح شنا و غواصی‌شان مبتدی نباشد.

 

 زیباترین نقاط فیلیپین برای غواصی در آب‌های بی‌کران اقیانوسی 

 

 پالاوان

 


۲- ترن سواری بر لبه‌ی پرتگاه


اگر از ارتفاع وحشت ندارید ولی از بودن در آن به هیجان می‌آیید به شما توصیه می‌کنیم به برج Crown Regency این کشور بروید تا از طبقه‌ی سی و هفتم آن بتوانید ترن سواری بر لبه‌ی پرتگاه را تجربه کنید. ترن‌هایی که کابین‌هایشان دو نفره است و قادرند هیجان را به اوج خودش برسانند.

 

 

ترن سواری

 


۳- راه رفتن روی آسمان


احتمالا تاکنون قطعه‌های تصویری زیادی نگاه کرده‌اید که طی آن افراد درحالیکه زیر پایشان شیشه است و می‌توانند به پایین نگاه کنند از پل‌های مختلفی عبور می‌کنند. اگر دوست دارید در سفر با تور فیلیپین این تجربه را امتحان کنید می‌توانید به برج Crown Regency بروید تا از ارتفاع ۱۲۶ متری از لبه‌ی شیشه‌ای ساختمان راه بروید و به هیجان بیایید.

 

 معرفی ۸ پارک و مرکز تفریحی برتر فیلیپین 

 

Crown Regency

 


۴- کوه پیمایی در پولاگ


به فیلیپین اگر بروید متوجه می‌شوید این کشور پر از مسیرهایی جادویی و بی‌نظیر برای ماجراجویی است. مسیرهایی که برخی‌هاشان ساحلی، برخی‌ جنگلی و برخی‌های دیگر نیز کوهستانی هستند. مسیرهایی که با دوچرخه و پیاده می‌توانید در طول آنها ماجراجویی کنید. مسیرهایی که کشف برخی‌هاشان یک روزه میسر است و برخی‌های دیگر چند روزه. یکی از جذاب‌ترین مسیرهای ماجراجویی این کشور کوه پیمایی پولاگ است. جاییکه برای رفتن به آن باید قوای جسمانی مناسبی داشته باشید. اگر آماده‌ی رفتن به مسیرهایی که با توجه به ارتفاع و سختی‌هایی که دارند شما را به هیجان بیاورد هستید در سفر به فیلیپین حتما در تورهایی که این راهپیمایی را برگزار می‌کنند ثبت نام کنید.

 

راهنمای وضعیت آب و هوایی فیلیپین در شهرهای گردشگرپذیر این کشور

 

  پولاگ

 


۵- دریانوردی


فیلیپین یک کشور دریایی و ساحلی است. بنابراین شنا و دریانوردی از تفریحات همیشگی آن به حساب می‌آیند. در جای‌جای این کشور می‌توانید در تورهایی ثبت نام کنید که با آنها بزنید به آب و دریانوردی را تجربه کنید. یکی از هیجان‌انگیزترین دریانوردی‌های این جزیره اما زدن به دل آبها به صورت انفرادی و با قایق‌های تکنفره است. اگر از اصول قایقرانی مطلع هستید و سرتان درد می‌کند برای ماجراجویی، در فیلیپین می‌توانید قایق‌های با کیفیت اجاره کنید و تنهایی بزنید به دل‌ آبها تا دریانوردی را تجربه کنید. این تفریح از آن دسته از ماجراجویی‌ها می‌شد که حسابی شما را به هیجان می‌آورد. تنهایی و آب و آسمان زیباترین تصاویری هستند که این تفریح به شما ارائه می‌دهد.

 

 

دریانوردی 

 


۶- پریدن از صخره بروآنگا


جای‌جای فیلیپین پر از صخره‌هایی است که با شرکت در تورهای مختلف می‌توانید صخره‌نوردی را در آنها امتحان کنید. یکی از صخره‌های جذاب این کشور اما بروآنگاست. صخره‌ای که چندان ارتفاع ندارد و برای بالا رفتن از آن نیاز نیست تجهیزات خاص به همراه داشته باشید. این صخره که مجاور یک برگه‌ی شفاف آب واقع شده است یکی از برترین بلندی‌های فیلیپین برای پریدن به حساب می‌آید. در این صخره می‌توانید از ارتفاع ۱۰ متری به داخل آب بپرید و به هیجان بیایید.

 

سوغاتی‌هایی که روح مانیل را به شما نشان می‌دهند

 

پریدن از صخره بروآنگا

۲۲ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران