فستیوال قهوه و دسر پنانگ در سال 2019

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
فستیوال قهوه و دسر پنانگ در سال 2019

همه می‌دانیم که پنانگ برای دوست داران خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های عالی، بهشتی به تمام معناست. پس اصلا عجیب نیست که این جزیره‌ی دیدنی در طول سال میزبان فستیوال‌هایی در زمینه انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها باشد و سپتامبر هر سال نیز نوبت به فستیوال قهوه و دسر می‌رسد که در مرکز خرید Gurney Paragon به انجام می‌رسد. پس اگر با تور مالزی سفر می کنید حتما در این فستیوال هیجان‌انگیز شرکت کنید.


فستیوال قهوه و دسر پنانگ


این فستیوال در روز ۲۰ سپتامبر شروع به کار می‌کند و تا ۲۲ سپتامبر طی سه روز ادامه خواهد داشت و این ششمین دوره از این فستیوال است که میزبانی مرکز خرید Gurney Paragon انجام می‌شود. در این همایش بزرگ و جذاب مجموعه‌ای متنوع از قهوه‌ها و انواع دسرها در کافه‌ها و رستوران‌های مختلف این مرکز خرید ارائه شده و هنرمندان این عرصه با ارائه قهوه‌های خاص و همچنین انداختن طرح و نقش‌های متنوع به پیشواز شما می‌روند. همچنین نباید فراموش کرد که بهترین‌های پنانگ و بعضی نقاط مختلف مالزی و حتی چند سرآشپز بین‌المللی برای پخت بهترین دسرها به این مرکز خرید دعوت می‌شوند. اگر در این تاریخ ن در پنانگ هستید، فراموش نکنید که حتما یک روز خود را به بودن در این فستیوال عالی اختصاص دهید.

 ۸ مکان عالی برای لذت بردن از طبیعت در پنانگ 

 

فستیوال قهوه و دسر پنانگ


برنامه‌های فستیوال قهوه و دسر پنانگ در سال 2019


بخشی از برنامه‌های این فستیوال در سالن اصلی مرکز خرید Gurney Paragon پنانگ برگزار می‌شود. این برنامه‌ها شامل مراسم افتتاحیه است که از ساعت ۱۱ صبح روز اول برگزار می‌شود. سرآشپزهای معروفی برای سخنرانی و ارائه دست‌آوردهای خود به روی این سن می‌آیند که سرآشپزان معروف ژاپنی نیز جزو آن‌ها هستند. در بخش فعالیت‌های این مرکز خرید نیز برنامه‌هایی اجرا خواهد شد که کارهای هنری سه بعدی با مضمون غذا، کارگاه ساخت شیرینی‌های مختلف، باریستایی برای کودکان، پخت کیک‌هایی با شکل‌های مختلف و ... بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود. در نظر داشته باشید که تمامی این برنامه‌ها رایگان است اما باید زودتر برای ثبت نام در آن‌ها اقدام کنید تا بتوانید یکی از شرکت کنندگان در آن‌ها باشید، در غیر این صورت باز هم نگران نباشید، در همه حال می‌توانید تماشاگر آن‌ها بوده یا اینکه هنوز در کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید برای خوردن کلی چیز خوشمزه اقدام کنید.

معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ

 

فستیوال قهوه و دسر پنانگ

 


برنامه‌های دیگری که در خلال این همایش می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید


گردهمایی ون‌های غذا


ون‌های غذا در پنانگ از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و با توجه به محبوبیتی که این فستیوال در دوره‌های قبلی داشته، حالا جلوی این مرکز خرید یک گردهمایی از ون‌های غذا به وجود خواهد آمد تا این سرآشپزان غذاهای خیابانی هم دسرهای مختلف خود را در خلال فستیوال برای مردم سرو کنند. این ون‌ها تنها به سرآشپزان محلی مربوط نمی‌شود و در میان آن‌ها می‌توانید دسرهای ژاپنی، کره‌ای و از دیگر کشورهای دنیا پیدا کنید. این برنامه یکی از بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های فستیوال قهوه و دسر سال ۲۰۱۹ در پنانگ خواهد بود.

 برترین غذاهای خیابانی جورج تاون، پایتخت غذای مالزی

 

فستیوال قهوه و دسر پنانگ


فستیوال بوبا


وقتی مسئولان پنانگ موفقیت فستیوال قهوه و دسر را دیدند، امسال برای اولین بار و در روزهای ۴ تا ۶ اکتبر، فستیوال دیگری این بار برای نوشیدنی محلی و معروف مالزیایی، بوبا درست کردند. این نوشیدنی مدل‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید در این روزها تنها از ساعت ۵ تا ۱۰ بعد از ظهر در همین مرکز خرید، در فستیوال بوبا شرکت کنید.

 

فستیوال قهوه و دسر پنانگ


The Coffee Lab


با توجه به اینکه بسیاری در فستیوال قهوه و دسر شرکت می‌کنند، دیگر نقاط شهر نیز از این فرصت استفاده کرده و برنامه‌هایی در همین رابطه برگزار می‌کنند تا بتوانند آن‌ها نیز بخشی از این شرکت کنندگان را به سمت خودشان بکشانند. یکی از این برنامه‌ها "آزمایشگاه قهوه" است که در مرکز خرید Sunway Carnival برگزار می‌شود. البته تفاوت‌های زیادی میان این دو برنامه وجود دارد و The Coffee Lab بیشتر مربوط به کارگاه‌های آموزشی برای دم کردن مدل‌های مختلف نوشیدنی‌های بر پایه قهوه است. این برنامه روزهای ۲۸ و ۲۹ سپتامبر برگزار می‌شود.

 شب‌گردی در پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی جهان

 

فستیوال قهوه و دسر پنانگ


When Coffee Meets Art


درست در همان روزهای ۲۸ و۲۹ سپتامبر و در راستای برنامه‌های مربوط به قهوه، یک برنامه‌ی دیگر در موزه‌ی پنانگ برگزار می‌شود با عنوان "وقتی هنر با قهوه مواجه می‌شود". در این برنامه دستگاه‌های قدیمی مربوط به تولید و دم کردن قهوه به نمایش در آمده و چند هنرمند معروف نیز با استفاده از قهوه به نقاشی‌ خواهند پرداخت.

۳۰ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران