تور یک روزه به مناظر زیبای trang an ، ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
تور یک روزه به مناظر زیبای trang an ، ویتنام

خلیج معروف ویتنام ها لانگ، شامل حدود ۱۵۰ کیلومتر مسیر ساحلی با صدها جزیره کوچک و بزرگ و مناظر فوق‌العاده دیدنی و زیبا است. یکی از معروف‌ترین قسمت‌های آن که ابدا هم به ساحل نزدیک نیست ترانگ آن است. این منطقه زیبا که با کوهستان سرسبز و بلند، و تراس‌های برنج پر شده یکی از قسمت‌های جذابی‌ست که از تیررس گردشگران خارجی دور مانده است. اگر اهل طبیعت‌گردی و عاشق فرهنگ بومی هستید شک نداشته باشید تور ویتنام و قایق‌سواری در این منطقه را تا عمر دارید هرگز فراموش نخواهید کرد.

ترانگ آن در نین بین واقع شده و به راحتی از هانوی قابل دسترسی است. در واقع این منطقه بر روی رشته کوه‌های بزرگ آهکی با شیب‌های تند قرار گرفته که با درختان و گیاهان پوشیده شده‌اند. در اینجا شما رشته کوه‌هایی را می‌بینید که برخلاف حالت سنتی (کوه‌هایی دنباله‌دار که شیب هر کدام به دیگری متصل شده) کوه‌هایی بلند و تنها هستند. در واقع چون این قله‌ها به صورت تکی دیده می‌شوند مناظری خیره‌کننده از خودشان به نمایش می‌گذارند.

 

۱۰ دلیل برای سفر به جزیره‌ی زیبای Phu Quoc در ویتنام

 

ویتنام

 

 

زمین‌های مسطحی که بین کوه‌ها قرار دارند و به نظر شیب دامنه هستند در واقع فضای خالی بین کوه‌ها نیستند. آن زمین‌ها شالیزارهای برنج و زمین‌های حاصل‌خیز زراعی هستند که مردم محلی روی آن‌ها کشت و زرع می‌کنند. حتی بسیاری از آن‌ها برای شهرک‌سازی مناسبند.

بخش‌های زیبای زیادی هم در زیر آب واقع شده‌اند که تضمین کننده صنعت توریسم این منطقه هستند. در اینجا شما با مردمی روبرو می‌شوید که با قایق این طرف و آن طرف می‌روند در حالی که امکان رانندگی و دوچرخه سواری بین کوه‌ها وجود دارد. در واقع زیبایی منطقه به حدی‌ست که هواداران مسیر دریایی به مراتب خیلی بیشتر از جاده‌های زمینی است.

شما می‌توانید سوار قایق‌های کوچک شش نفره شوید و برای گشت و گذار در مناظر دیدنی اطراف راهی شوید. این قایق‌ها چون کوچک هستند سریع پر می‌شوند و نیازی نیست زمانی زیادی را منتظر بمانید. به علاوه اگرتعدادتان زیاد است می‌توانید به کل یک قایق را کامل اجازه کنید.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در Ninh Binh ویتنام انجام دهید

 

ویتنام

 

 

جالب است بدانید که اکثر گردشگرانی که آنجا می‌بینید ویتنامی هستند زیرا ترانگ آن به اندازه ها لانگ بی معروف و شناخته شده نیست. اگر در هانوی مستقر هستید می‌توانید طی سفری روزانه خودتان را به ترانگ آن برسانید و از زیبایی‌های طبیعی و بهشتی‌اش دیدن کنید. راننده قایق عقب قایق می‌نشیند و شما را به سمت برخی از زیباترین قله‌ها و مناظر دیدنی هدایت می‌کند. وقتی در حال تماشای مناظر چنین جادویی هستید اصلا هیچ ایده‌ای نخواهید داشت که چه مدتی باید آنجا بمانید. توصیه می‌کنیم خارج از هر فکری فق از تماشای مناظر جادویی لذت ببرید.

سفر با قایق احتمالا بیشتر از آنچه که انتظارش را دارید طول می‌کشد. گشت و گذار با قایق بیش از دوساعت طول می‌کشد اما در منطقه‌ای چنین جادویی که جریان زمان بی‌معنیست متوجه گذر آن نخواهید شد. در امتداد رودخانه شما با غارهای کوچکی روبرو می‌شوید که همچون دالانی در دل بهشت از میان کوه‌‌ها عبور کرده‌اند. اگر ترس از فضای بسته ندارید و می‌توانید عبور از این تونل‌ها را تحمل کنید از راهنما بخواهید که شما را به داخل ببرد و از سمتی دیگر رو به مناظر بی‌نهایت زیبا بیرون بیاورد.

 

بازدید از خلیج زیبای هالونگ در ویتنام

 

trang an

 

 

چیزی که در مورد ترانگ آن بسیار برجسته است همنششینی زیبای خطه ساحلی، در کنار کوه‌های بلند و منزوی آهکی و جنگل‌های سرسبز بی‌حد چشمگیر است. صدای آب، پرندگان وحشی و آزاد و طبیعت بکر و دست نخورده روح و روان هر بازدیدکننده‌ای را جلایی تازه خواهد داد که قطعا درمانی‌ست روحانی.

در کل این منطقه بین ۳۰ تا ۵۰ غار مختلف وجود دارد که قطعا بازدید از همه آن‌ها برای شما امکان‌پذیر نیست اما در نهایت تماشای چنین مناظری بزرگی خالق قادر را بر هر کسی اثبات خواهد کرد. در حالی که همچنان مشغول گشت و گذار هستید گذر زمان اصلا حس نخواهد شد انگار که در دنیایی موازی و بی‌دغدغه قرار دارید.

 

 

trang an

 

 

اگر سفرتان طولانی شد و حس کردید قایقران کمی خسته شده. برای تنوع هم که شده یکی از پاروها را بگیرید و با کمک هم از رودخانه عبور کنید. به علاوه فعالیت‌های بدنی شما را از خلسه‌ای که در آن فرو رفته‌اید بیرون می‌آورند. اگر اهل شبکه‌های اجتماعی هستید و یا عکاسی می‌کنید اینجا با مناظر نفسگیر و باورنکردنی‌اش برای شما جایی بی‌تکرار است. نه تنها عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌توانید بگیرید بلکه حال و هوای اینستاگرام‌تان هم با عکس‌های ترانگ آن به کل عوض شده و بازخوردهای زیادی از سمت دوستان‌تان دریافت خواهید کرد.

۰۹ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران