بهترین مراکز مراقبت از زیبای و حمام‌های گل ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین مراکز مراقبت از زیبای و حمام‌های گل ویتنام

ویتنام یکی از رویایی‌ترین و شگفت‌انگیزترین کشورهای جهان به دلیل جاذبه‌‎های طبیعی بکر و اعجاب‌انگیز سالانه پر از مسافر و گردشگر است. جاییکه بهترین و لوکس‌ترین امکانات اقامتی و تفریحی را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و در همه حال مراقب آنهاست تا خاطره‌ای ماندگار از این کشور برایشان بسازد. در سفرتان با تور ویتنام به این کشور اگر به دنبال جذاب‌ترین تجربیات هستید. همراه ما باشید تا بهترین مراکز مراقبت از زیبایی و حمام‌های گِل این کشور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Thap ba spa


یک مکان عالی و قدیمی در ویتنام که تاریخ ساختش بازمی‌گردد به سال ۱۹۹۹ میلادی. جاییکه یکی از زیباترین استخرهای این کشور در آن واقع شده است و به همین خاطر جدای از امکانات مراقبت از سلامتی و بهداشت، مورد استقبال گردشگران نیز می‌باشد. این مرکز همچنین یکی از ارزان‌ترین مراکز مراقبت از زیبایی ویتنام به حساب می‌آید. شاید برایتان جالب باشد وقتیکه بدانید از تمامی امکانات موجود در این مجموعه با هزینه‌ای کمتر از ۸ دلار می‌توانید استفاده کنید. یکی از مهیج‌ترین امکانات این مرکز حمام گِل آن است. جاییکه هم حوضچه‌های عمومی دارد و هم خصوصی و در حوضچه‌های آن می‌توانید بسیاری از حساسیت‌ها و بیماری‌های پوستی خود را درمان کنید.

 

 جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت 

 

 

Thap ba spa

 


از دیگر امکانات این مرکز می‌توان به حوضچه‌ی آب معدنی، استخر شنا و اتاق‌های ماساژ اشاره کرد. اتاق‌هایی که بهترین ماساژورهای این شهر در آن با دست‌های پرتوان‌شان خدمات ارائه می‌کنند. خدماتی ارزان قیمت اما. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به ویتنام به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روزتان را برای بودن در این مکان صرف کنید. مطمئن باشید پشیمان نمی‌شوید. چرا که جدای از خدماتی که این مرکز به شما ارائه می‌دهد، یکی از مکان‌های دیدنی این کشور که برای بازدیدش باید زمان صرف کنید نیز به حساب می‌آید.


نشانی: نها ترانگ، نگوس هیئپ، سوی خوآنگ

 


۲- 100 eggs mud bath


در یک فضای خارج از شهر که البته چندان هم از مرکز شهر دور نیست (۸ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد) مرکزی تاسیس شده است که یکی از بهترین مراکز مراقبت از زیبایی و تفریحی کشور ویتنام به حساب می‌آید. جاییکه همه روزه درهایش از صبح اول وقت تا آخرین ساعات روز به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. جاییکه در یک فضای کوهستانی واقع شده است و در انحصار سرسبزی‌ها قرار دارد. با رفتن به این مرکز می‌توانید از استخرهای خصوصی و عمومی که به حمام گِل معروف هستند استفاده کنید و بعد بروید به انواع سوناها و استخرهای جکوزی‌ که آب گرم با دماهای متفاوت دارند. همچنین می‌توانید از استخر خوب و لوکس این مجموعه برای یک شنای به یادماندنی استفاده کنید. اگر به همراه خانواده به ویتنام رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از این مرکز بازدید کنید و برای خود و خانواد‌ه‌تان یک روز به یادماندنی بسازید.

 

 

 eggs mud bath

 


نشانی: نها ترانگ، کوه دو لیچ

 


۳- I resort spa


یک مرکز عالی برای آنهایی که می‌خواهند یک حمام و یک تفریح آبی شاهانه را تجربه کنند. جاییکه از صبح علی طلوع تا آخرهای شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. جایی لوکس که چند سال است در ویتنام تاسیس شده و یکی از مراکز مراقبت از زیبایی و سلامتی گران این کشور به حساب می‌آید. جاییکه برای استفاده از بیشتر امکانات آن باید بیش از ۱۰۰ دلار هزینه کنید. البته هزینه‌هایی خاطره‌انگیز. چرا که در مقابل هرکدام از هزینه‌هایی که در این مرکز می‌کنید خدماتی ویژه به شما ارائه می‌شود. شاید جالب باشد بدانید در این مرکز می‌توانید وعده‌های غذایی شاهانه و خاطره‌انگیز نوش جان کنید.

 

  بهترین فعالیت‌های شبانه در هانویی ویتنام

 

 

I resort spa

 


نشانی: خانح هوآ، نها ترانگ، وینح نگوس

 


۴- Galina hotel & spa


در طبقه‌ی سوم و چهارم هتل ۴ ستاره گالینای کشور ویتنام مرکزی برای مراقبت از زیبایی و سلامتی واقع شده است که یکی از مراکز لوکس و کوچک ویتنام به حساب می‌آید. مرکزی نه چندان ارزان که بیشتر مسافران اروپایی این کشور از آن استفاده می‌کنند. مرکزی که حتی برای مهمانان هتل رایگان نیست و مهمانان نیز برای رفتن به آن باید هزینه پرداخت کنند. البته هزینه‌ای کمتر از افرادی که در سفر به ویتنام ساکن این هتل هستند.

 

 

 Galina hotel & spa

 


نشانی: خانح هوآ، نها ترانگ، لوک تو، هونگ وونگ

۰۲ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران