تفریحات خاص و لوکس برای علاقه‌مندان هیجان در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تفریحات خاص و لوکس برای علاقه‌مندان هیجان در دبی

دبی یکی از شهرهایی است که دارای مراکز خرید، رستوران‌ها، امکانات رفاهی و تفریحات بسیاری است که به راحتی گردشگران را برای سفر با تور دبی ترغیب می‌کند. انواع تفریحات آبی، کویری، هوایی، طبیعی و ساخته شده به دست انسان را به شکل‌های مختلف می‌توانید در این شهر بیابید. با هر سلیقه‌ای که باشید در این شهر به شما خوش می‌گذرد، فقط کافی است بدانید می‌خواهید چه تفریحاتی انجام دهید.

در اینجا چند نمونه از تفریحات گران، متفاوت و هیجان‌انگیز را برایتان معرفی می‌کنیم که اگر با جیبی پر پول به قدم به این شهر می‌گذارید، این تفریحات را از دست ندهید تا خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود ثبت کنید

 

ماشین سواری


اگر شما هم جزو علاقه‌مندان ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت هستید و همیشه آرزوی خرید یک ماشین متفاوت با مشخصات خاص داشتید، در شهر دبی می‌توانید برای هر چند روز که شده یکی از آنها را اجاره کرده و از رانندگی با یکی از بهترین ماشین‌های دنیا لذت ببرید. یک ماشین کلاسیک یا حتی دست ساز، لامبورگینی، فراری، بوگاتی یا هر نوع بنز، بی‌ام‌و و پورشه‌ای را که خوشتان می‌آید. در سفر چند روزه خود به دبی این فرصت را دارید تا یک یا چند نوع ماشین مورد علاقه خود را امتحان کنید.
اما برای اجاره هر نوع ماشینی، قبل از سفر خود، گواهینامه‌تان را بین‌المللی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی کشور امارات را مطالعه کنید. موقع اجاره ماشین از سلامت آن کاملا مطمئن شوید. همچنین به خاطر داشته باشید اجاره این خودروها به صورت روزانه است و علاوه بر پرداختی شما، ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز به آن اضافه خواهد شد.

 

راهنمای سفر ۴ روزه به دبی؛ شهر هیجان تفریح در شن‌های صحرا و آبی دریا

 

تفریحات لوکس دبی

 

 

سافاری


بیابان‌های دبی با شن‌های داغ و طلایی خود میزبان ماشین‌های آفرودی مثل رنج روور، کاپرا، لندکروز هستند که هیجان ماشین سواری با سرعت زیاد بر روی شن را به همراه دارد. بعضی از تورهای آفرود دبی شبانه روزی هستند و شما می‌توانید شب را در بیابان به همراه امکانات مجلل بگذرانید و از خدمات مختلف تورها از جمله ناهار، نمایش عروسکی یا آتش بازی استفاده کنید. سافاری صحرای دبی یکی از مشهورترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات مناطق کویری است و در دبی نیز می‌توانید با خرید تورهای مختلف، یک بیابان‌گردی خاطره‌انگیز داشته باشید. به یاد داشته باشید در صورتی که در این تورها شرکت می‌کنید، وسایل شخصی، لباس مناسب، کرم ضد آفتاب و دوربین عکاسی را فراموش نکنید تا پس از توقف ماشین در بیابان بتوانید از منظره متفاوت آن عکس گرفته و خاطرات خود را ثبت کنید.

 

بهترین نقاط دبی برای کمپ زدن زیر آسمان زیبای صحرا

 

تفریحات لوکس دبی

 

 

پرش از ارتفاعات یا اسکای دایوینگ


برای انجام پرش یا اسکای دایوینگ، شما را به ارتفاعات شهر برده و توسط یک مربی سقوطی هیجان انگیز و سفری کوتاه را بر فراز آسمان دبی تجربه می‌کنید. معمولا این ورزش را در اطراف پالم جمیرا انجام می‌دهند که باید از قبل آموزش کوتاهی ببینید. برای پرش از ارتفاع سن شما حداقل می‌بایست ۱۸ سال و وزن شما حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم برای آقایان و ۹۰ کیلوگرم برای خانم‌ها باشد.

 

همه چیز در مورد تجربه‌ی سقوط آزاد در دبی

 

تفریحات لوکس دبی

 

 

هلیکوپتر سواری


یکی از تفریحات لوکس و گرانی که در دبی می‌توانید تجربه کنید سوار شدن به هلیکوپتر و پرواز بر بالای شهر دبی است. معمولا هلیکوپترها از کنار برج العرب عبور کرده و راه خود را از جزایر نخل ، خط ساحلی، ساحل جمیرا و برج خلیفه ادامه می‌دهند. برای ثبت نام به سوار شدن هلیکوپتر باید گذرنامه به همراه داشته باشید. مدت سفرتان حدود ۱۵ دقیقه خواهد بود.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید

 

تفریحات لوکس دبی

 

 

سفر دریایی با کروز


در صورتی که در تور کشتی کروز ثبت نام می‌کنید، آرامش و هیجان را با یکدیگر تجربه خواهید کرد. آرامش دریا را می‌توانید از روی عرشه کشتی تماشا کنید و به صدای امواج گوش دهید. همچنین در کروز با ویوی دریا به همراه موسیقی می‌توانید یک وعده شام خوب و لوکس میل کنید. مدت زمان سواری بر کشتی کروز ۳ ساعت است. سرو شام معمولا به صورت بوفه می‌باشد. گاهی به هنگام فستیوال‌ها می‌توانید از روی عرشه آتش بازی را نیز تماشا کنید.

 

ویلاهای لوکس دبی و تجربه زندگی لاکچری

 

تفریحات لوکس دبی

 

 

باشگاه گلف


برای بازی گلف، به اولین زمین بازی و مجلل‌ترین باشگاه گلف خاورمیانه در دبی بروید. در این مجموعه ۲ زمین چمن استاندارد وجود دارد که هر کدام دارای ۱۸ حفره می‌باشد. در باشگاه گلف امارات، علاوه بر این دو زمین چمن، زمین بازی تنیس، رستوران، سالن بدنسازی، اسکواش و فروشگاه لوازم ورزشی وجود دارد.

 

 

تفریحات لوکس دبی

۰۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران