اقامتگاه صحرایی المحا، یک مقصد لوکس برای مسافران دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
اقامتگاه صحرایی المحا، یک مقصد لوکس برای مسافران دبی

اقامتگاه صحرایی المحا، یک استراحتگاه صحرایی لوکس و همچنین یک مجموعه اسپای بی‌نظیر است که در نزدیکی شهر دبی واقع شده است. اگر مسافر تور دبی هستید و قصد دارید تعطیلات نوروزی خود را در این شهر توریستی بگذرانید، می‌توانید به این اقامتگاه هم سری بزنید چراکه فاصله آن با دبی، تنها ۴۵ دقیقه است. شاید برای‌تان سوال باشد که یک اقامتگاه صحرایی لوکس، چه ویژگی‌هایی دارد و اصلا چرا باید یک اقامتگاه لوکس در دل صحرا ساخته شود. با ما همراه شوید تا سفر کوتاهی به این اقامتگاه و اسپای ویژه صحرایی داشته باشیم:

 

 

۱- پیش به سوی دامان صحرا

با نزدیک شدن به مجموعه، تابلوهای راهنما و نشانه‌هایی را خواهید دید که شما را به سمت المحا راهنمایی می‌کنند. پس از ورود به دروازه اصلی، یک جاده شنی خواهید دید که با پشت سر گذاشتن ۸ کیلومتر، تازه به ساختمان اصلی خواهید رسید.این استراحتگاه منحصربه‌فرد دارای حیات وحش اختصاصی با بازدید رایگان، تفرجگاه‌های صحرایی اختصاصی و امن و ۴۲ سوئیت خصوصی است. از تفریحات و سرگرمی‌های این مجموعه می‌توان به شترسواری در منطقه بکر کویر اشاره کرد.

 

تور یک روزه سافاری صحرای دبی تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دل صحرا

 

 

اقامتگاه صحرایی المحا

 

 

اگر به دنبال ماجراجویی هستید، می‌توانید با حضور در این اقامتگاه، با سافاری به کویر بروید و چند ساعت بی‌نظیر در دل طبیعت کویر و شن‌زار را تجربه کنید و از چشم‌انداز فوق‌العاده آنجا لذت ببرید.

 

 

۲- معماری و دکوراسیون ویژه

یک اقامتگاه بیابانی لوکس را تصور کنید که برای ثروتمندترین افراد دنیا برپا شده است. ساختمان اصلی پذیرش که لابی و رستوران در آن قرار دارند، بر پایه طرحی از یک قلعه قدیمی طراحی شده است که با پرده‌های موج‌دار، صندلی‌های ضیافتی کوچک، فرش‌های سنتی و صنایع دستی قدیمی و تزئینی بادیه‌نشین‌ها از تفنگ‌های عتیقه گرفته تا ظرف‌های مسی مخصوص قهوه، دکور شده است.

 

 

اقامتگاه صحرایی المحا

 

 

طراح این مجموعه، اتاق‌های اقامتگاه المحا را با چادرهای سبک و شکیل به شیوه بادیه‌نشین‌ها و الهام از فرهنگ مردمان سرزمین‌های عربی و سبک زندگی پر زرق و برق آن‌ها ترکیب کرده و مجموعه‌ای لوکس و بی‌نظیری را ساخته است. این استراحتگاه صحرایی، ۴۲ سوئیت کاملا جداگانه با امکانات و تجهیزات مجزا و شخصی دارد.

 

 

۳- میزبانی گرم به سبک بادیه‌نشین‌ها

کارکنان هتل با روی باز، به گرمی و دوستانه تلاش می‌کنند تا سنت مهمان‌نوازی عرب را که در منطقه مشهور است، به اشتراک بگذارند و در عین حال سعی می‌کنند برای راحتی مهمانان بسیار با احتیاط برخورد کنند.افرادی هستند که اطمینان حاصل می‌کنند فعالیت‌های این مرکز به صورت منظم و طبق برنامه و درخواست مهمانان انجام شود که این خود امتیاز مثبتی برای این استراحتگاه لوکس به حساب می‌آید.

 

بهترین نقاط دبی برای کمپ زدن زیر آسمان زیبای صحرا

 

 

اقامتگاه صحرایی المحا

 

 

هر یک از چادرها مجهز به لوازمی چون کنترل دمای استخر خصوصی، تخت حمام آفتاب اختصاصی، حمام بزرگ و وان، لوازم تهیه قهوه و بسیاری امکانات دیگر است.این مجموعه همچنین داراری یک سالن بدن‌سازی بسیار مجهز، مرکز تخصصی اسپا، رستوران و استخر بزرگ است. خبر خوب اینکه در سراسر این مجموعه می‌توانید به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید.

 

 

۴- رستوران و کافه تراس با چشم‌انداز کویر طلایی

رستوران الدیوان، انتخاب‌های فراوانی پیشِ‌روی ساکنان این اقامتگاه می‌گذارد. از وعده‌های صبحانه هیجان‌انگیز بدون محدودیت، نهار و شام گرفته تا وعده‌های سفارشی که کاملا مطابق با ذائقه مهمانان، تهیه می‌شود.الدیوان مانند بسیاری از رستوران‌های بین‌المللی دنیا، دارای دو بخش سروپوشیده و فضای آزاد است. اگر آب‌وهوا یاری کند، سرو یک وعده غذایی در فضای بی‌نظیر روباز با منظره وسیعی از کویر طلایی، یک تجربه دلچسب خواهد بود.

 

 

اقامتگاه صحرایی المحا

 

 

در طول روز ساکنان این اقامتگاه می‌توانند از انواع شیرینی‌ها و میوه‌ها، میان‌وعده‌های چای و قهوه عربی میل کنند. درست یک طبقه بالاتر از رستوران الدیوان، یک کافه تراس به نام هاجر قرار گرفته است که انواع بی‌نظیری از نوشیدنی‌ها و کوکتل‌ها را در چشم‌اندازی بی‌نظیر از کویر بی‌پایان و باشکوه در اختیار مهمان‌ها قرار می‌دهد.

 

 

۵- خدمات اسپا و ماساژدرمانی حرفه‌ای

برای تجربه یک سفر آرامش‌بخش و رویایی، می‌توانید به مرکز اسپای هتل المحا بروید، محلی که متخصصان مجرب می‌توانند بهترین ماساژهای ریلکسی و درمانی را پیشنهاد بدهند.مهمان‌های این مرکز اقامتی می‌توانند در یک سالن مجهز و لوکس تمام استرس‌های خود را فراموش کنند و این سفر را به رویایی‌ترین سفر خود تبدیل کنند.

 

۶ هتل جذابی که قرار است سال ۲۰۱۹ در دبی بازگشایی شوند

 

 

اقامتگاه صحرایی المحا

 

 

خدمات شامل ماساژهای زیبایی صورت، ماساژهای درمانی، اسکراب بدن و ماساژهای آرامش است. این مرکز مجهز به سونا و حمام آبگرم است. همچنین درمان‌های مختلف شامل آروماتراپی و هیدروتراپی(آب درمانی) در این مجموعه انجام می‌شود.

۱۸ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران