تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

جاذبه‌های گردشگری دبی
تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

امارات متحده در چند سال اخیر در هر چیزی که اسمش به گوش می‌رسد پیشرو است. سازه‌های عظیم، آسمان‌خراش‌های زیبا، مراکز خرید، هتل‌ها و مراکز تفریحی بسیاری در دبی وجود دارد که در دنیا بهترین هستند. اگر با تور دبی به این شهر مدرن سفر کنید، می‌توانید هم به صورت لوکس با مخارج بسیار روزها تجربه‌های عجیب و متفاوت کسب کنید و هم به کم‌خرج‌ترین صورت ممکن از گشت و گذار در شهر از لحظات خود لذت ببرید. در این متن تفریحاتی که به صورت رایگان می‌توانید در دبی انجام دهید را نام می‌بریم.

 

قدم زدن در سواحل زیبای خلیج فارس و تماشای غروب آفتاب

اگر به آفتاب گرفتن یا قدم زدن در کنار دریا علاقه دارید، دبی بهترین سواحل را با امکانات تفریحی دارد. بسیاری از گردشگران بیشتر به خاطر سواحل کم‌نظیرش به این شهر سفر می‌کنند. بهترین زمان برای سفر به این شهر داغ، فصل زمستان است. مردم این شهر و همه افرادی که برای کار یا تفریح به دبی می‌آیند، عاشق خوردن و نوشیدن، قدم زدن و استراحت کردن در ساحل در این فصل هستند. شما بدون هیچگونه زحمت یا هزینه‌ای می‌توانید به بهترین سواحل شهر بروید و از سمتی دیگر به آب‌های خلیج فارس بنگرید. دریای زیبا با امواج آرام و نیلگونش همیشه اغوا کننده است. چه از جنوب ایران و چه از سواحل دبی. یکی دیگر از کارهایی که بی‌نهایت لذت‌بخش است تماشای غروب خورشید به هنگامی است که به آرامی بر روی شن و ماسه‌های کنار دریا نشسته‌اید و تغییر رنگ و پایین آمدن خورشید را در افق شاهد هستید. هر چند ممکن است گاهی دلگیر به نظر برسد اما زیبایی آن وصف‌ناپذیر است. هر چند که اگر یارتان در کنارتان باشد، این لحظه می‌توانید یکی از رمانتیک‌ترین لحظات سفرتان باشد.

 

 برترین رستوران‌های فضای باز دبی با دورنمایی بی‌نظیر از شهر و ساحل

دبی


اگر هم هتلتان به ساحل نزدیک است، هر صبح می‌توانید قبل از صرف صبحانه به کنار دریا رفته و کمی بدوید. سپس سرزنده و سرحال به محل اقامتتان بازگشته و روزی پر انرژی را آغاز کنید. در ساعاتی از روز که آفتاب مستقیم به زمین نمی‌تابد نیز بهترین فرصت برای آفتاب گرفتن و کسب ویتامین دی است.
در حالی که جزو افرادی باشید که از عکس گرفتن از سوژه‌های آزاد لذت می‌برند، می‌توانید دوربین خود را بردارید و در سطح شهر یا سواحل از رهگذران و یا طبیعت عکاسی کنید.

 

گشت و گذار در مراکز خرید مدرن دبی

بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید در منطقه را می‌توانید در دبی بیابید. بسیاری از آنها انقدر سازه‌های دیدنی دارند که اگر نخواهید خرید کنید هم باز می‌توانید به عنوان تفریح در آنها بگردید و خوراکی بخورید. تفریح کنید. از مغاره‌ها دیدن کنید. از مراکز خرید مشهور دبی می‌توان به مرکز خرید دی تو دی، البسام سنتر، اوت لت مال ، اوت لت ویلیج ، دراگون مارت که یک فروشگاه چینی است، مرکز خرید بورجومان، مرکز خرید ابن‌بطوطه، دبی مال که پر از مغازه‌های باشکوه، برندهای مختلف، فواره‌های موزیکال و آکواریوم است و بسیاری دیگر اشاره کرد.
مراکز خرید لوکس و جذاب که می‌توانید از اجناس مجموعه‌ای از بهترین برندهای روز دنیا دیدن کنید و هر آنچه نیاز داشتید یا خوشتان آمد بخرید. اکثر این مال‌ها تا ساعت ۱۱، ۱۲ شب باز هستند.

 

 مکان‌هایی جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز 

 دبی

 

تماشای آبنمای موزیکال برج خلیفه

یکی از جذاب‌ترین و شادی‌آورترین و در عین حال آرامبخش‌ترین کارهایی که می‌توانید در دبی انجام دهید تماشای فواره‌های موزیکالی است که در نزدیکی برج خلیفه واقع شده‌اند. این آبنما همه روزه از بعد از ظهر تا ۱۱ شب تقریبا هر نیم ساعت یک بار به همراه موسیقی، رقص و نورپردازی دارد. ورود به محوطه و تماشای این فواره‌ها هزینه‌ای ندارد و هر گاه دلتان گرفت می‌توانید بروید و این آب‌های رقصان را نگاه کنید و از هوای مطبوع حاصل از قطرات آب لذت ببرید. دسترسی به آن ساده است. این آبنما هم به دبی‌مال نزدیک است و هم به برج خلیفه. اگر از مترو استفاده می‌کنید کافی است به خط قرمز رنگ بروید و در ایستگاه برج خلیفه از قطار پیاده شوید.

 

 نوای موسیقی ایرانی در بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال جهان در دبی 

 دبی

 

کمپینگ در دبی

طبیعت‌گردان بسیاری در دنیا هستند که علاقه‌ای به اقامت در هتل‌ها ندارند و از کمپ کردن در میان طبیعت بکر بیشتر لذت می‌برند. اگر جزو افراد ماجراجو و طبیعت دوست هستید، باز هم دبی جاهای دیدنی بسیاری برای کمپ کردن دارد. مخصوصا کویر وسیع با ماسه‌های نرمی که شب‌مانی شما را آسان‌تر می‌کند.

 

 بهترین نقاط دبی برای کمپ زدن زیر آسمان زیبای صحرا 

 دبی

۰۲ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران