معرفی بوتیک هتل فولتون قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی بوتیک هتل فولتون قشم

هتل‌های زیادی در قشم هستند  که می‌توانید در آن‌ها ساکن شوید، اما پیدا کردن جایی متفاوت که خود بتواند ماهیت سفر شما را تغییر دهد و دلیلی برای بهتر شدن روزهای شما در قشم باشد، نکته بسیار مهمی در برنامه‌ریزی سفر با تور قشم محسوب می‌شود. ما امروز مکانی را به شما معرفی خواهیم کرد که تنها یک هتل معمولی نیست، مجموعه‌ای تفریحی است که در کنار اقامتی جذاب در این جزیره، از نظر رفاهی و تفریحی، مکانی عالی برای اقامت شما خواهد بود. با ما همراه باشید با معرفی بوتیک هتل فولتون.

 

بوتیک هتل فولتون قشم

مجموعه‌ی بوتیک هتل فولتون شامل چند بخش می‌شود که در زمینی به وسعت ۳ هزار متر بنا شده است. بخش اقامتی این هتل شامل هتل آپارتمان، هتل و ویلا بوده که در شرق حوضچه هامون واقع شده است. این هتل به واسطه مکان خوبی که دارد، به بسیاری از نقاط دیدنی جزیره نزدیک بوده و با توجه به چسبیده بوده به دریا و داشتن یک اسکله‌ی اختصاصی عالی، فرصت‌های متنوعی برای تفریحات آبی در خود دارد. همچنین خود بنا دارای بخش‌های تفریحی و رستوران و کافی شاپ است که باعث می‌شود شما با هتلی فوق‌العاده مواجه باشید که روزهای خوشی را در هنگام سفر به قشم برایتان می‌سازد.

 

بهترین گردش‌های یک روزه به اطراف قشم را بشناسید

 

بوتیک هتل فولتون قشم

 

 

محل‌های اقامتی

در بخش هتل، این مکان دارای ۱۰ واحد اتاق دبل، ۶ واحد اتاق توییت و ۶ واحد سوییت یک خوابه است. تمامی اتاق‌ها دو نفره بوده و امکان اضافه کردن تخت برای نفر سوم وجود ندارد، به همین خاطر شما برای نفرات بیشتر از ۲ نفر باید یکی از سوییت‌ها را اجاره کنید که به صورت پیش فرض ۴ نفر گنجایش داشته و می‌توان تخت بیشتر برای نفرات بیشتر نیز درخواست کرد. تمامی اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی کامل از جمله تلوزیون، سرویس بهداشتی، یخچال، میز نهار خوری و ... بوده و همچنین سرویس صبحانه نیز برایشان رایگان است.

در بخش دیگری از این مکان ساختمان مجزایی است که دو هتل آپارتمان در آن تعبیه شده. این آپارتمان‌ها ۲ خوابه و ۴ خوابه هستند که در اولی ۴ تخت و در دومی ۸ تخت تعبیه شده و در صورت نیاز امکان اضافه کردن تخت نیز وجود دارد. این هتل آپارتمان‌ها سرویس رایگان صبحانه دریافت نمی‌کنند اما امکانات کاملی در آشپزخانه خود داشته و می‌توانید موقع سفرهای دسته جمعی به راحتی در آن‌ها به پخت و پز مشغول شوید.

 

۴ جزیره زیبای اطراف قشم

 

بوتیک هتل فولتون قشم

 

 

و در آخر به بخش جذاب اقامت در بوتیک هتل فولتون می‌رسیم که ویلاهای این مجموعه است. این مکان دارای دو ویلای بسیار عالی و مجز است که یکی ۴ و دیگری ۷ خوابه هستند. منظره رو به دریا، دکور بسیار عالی و ... از این ویلاها فرصتی عالی برای اقامتی دلچسب در قشم خواهد ساخت.

 

بخش‌های تفریحی

همانطور که گفتیم این بوتیک هتل دارای یک اسکله‌ی اختصاصی است و با توجه به اینکه هتل امکاناتی برای هماهنگی تورهای دریایی در خود دارد، می‌توانید به راحتی به چنین گردش‌هایی در قشم بروید. یک زمین والیبال ساحلی نیز در فولتون در نظر گرفته شده که خود بخش جذابی به شمار می‌رود. یک استخر روباز تمیز و بسیار خوب نیز در هتل وجود دارد که هر روز از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح و ۱۸ الی ۲۳ شب در اختیار آقایان بوده و خانم‌ها در ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ می‌توانند از آن استفاده کنند و همچنین در هر دو سانس امکان سفرش تنقلات و نوشیدنی در کنار استخر نیز مهیا است. فراموش نکنید که امکان کرایه دوچرخه و دوچرخه سواری در مسیر مخصوص نیز برای شما مهیاست و برای تورها و فعالیت‌های مختلف تفریحی نیز می‌توانید از هتل کمک بگیرید.

 

۸ کافه‌ی عالی برای لذت بردن از غروب زیبای قشم

 

بوتیک هتل فولتون قشم

 

 

رستوران و کافی شاپ

کافی شاپ بوتیک هتل فولتون با دکور سنتی و زیبا و منظره‌ی رو به دریا جایی عالی هم برای شروع روز و هم برای استراحت میان روز است. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، دسرهای مختلف و ... به  فروش می‌رسد. رستوران هتل نیز غذاهای بسیار با کیفتی به فروش می‌رساند، مخصوصا در زمینه‌ی غذاهای دریایی که از صید روز استفاده می‌شود، اما برای غذا خوردن در این رستوران شیک حتما باید ساعاتی قبل از صرف، غذای خود را سفارش دهید.

 

۷ رستوران عالی قشم که می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین غذاها را در آنها نوش جان کنید

 

بوتیک هتل فولتون قشم

 

 

دیگر امکانات

همانطور که گفتیم برای تفریحات و تورهای مختلف هتل به شما کمک کرده و از پیش پکیج‌هایی را نیز برایتان در نظر گرفته است. از طرفی در اتاق‌ها مختلف اینترن پر سرعت به صورت نا محدود در دسترستان است، می‌توانید از سالن اسپا و سرویس ماساژ استفاده کنید و فراموش نکنید که اکثر بخش‌های هتل همگی رو به دریا بوده و محدوده آن نیز دارای باغی نسبتا زیبا است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران