۶ اقامتگاه جادویی و رویایی در جنگل‌های بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۶ اقامتگاه جادویی و رویایی در جنگل‌های بالی

بالی یکی از زیباترین و رنگین‌ترین جزیره‌های جهان برای سفر به حساب می‌آید. جاییکه در تمامی روزهای سال میزبان هزاران هزار گردشگر از سراسر دنیاست. جاییکه یکی از بهترین نقاط دنیا برای گذراندن روزهای عاشقانه‌ی عمر به حساب می‌آید. جاییکه جذاب‌ترین جنگل‌ها و سرسبزی‌های دنیا را در خود دارد. در سفرتان با تور بالی به این جزیره اگر به دنبال یک اقامت فراموش نشدنی و خاص هستید همراه ما باشید تا ۶ اقامتگاه جادویی و رویایی این شهر که در اعماق جنگل‌های پیچ در پیچ واقع شده‌اند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Firefly eco lodge


این اقامتگاه یکی از جذاب‌ترین‌ها در تمام بالی به حساب می‌آید. جاییکه در دل یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های این جزیره ساخته شده است. جاییکه بیشتر طبیعت‌گردان برای اقامت به آن مراجعه می‌کنند. طبیعت گردانی که البته وضع مالی خوبی دارند و در سفر به بالی نگران بودجه‌ی سفرشان نیستند. مصالح تمامی خانه‌های این اقامتگاه از چوب‌هاب بامبو است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که خوابگاه‌‌های شما در این اقامتگاه یک خانه‌ی درختی است که در بالاتر نقطه درختان ساخته شده‌اند. چرا که از آن بالا می‌توانید چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به جنگل داشته باشید. چشم‌اندازی که زیباترین طلوع‌ها و غروب‌های خورشید را به شما نشان می‌دهد.

 

  چیزهایی که در اولین سفر به بالی شما را شگفت‌زده می‌کند 

 

Firefly eco

 


۲- Menjangan Dynasty Resort


در سفرتان به بالی اگر می‌خواهید در کلبه‌های خصوصی که برترین امکانات را دارند اقامت کنید باید به این اقامتگاه تشریف ببرید. جایی در دل یک جنگل توریستی که چندیدن کلبه با فاصله‌های قابل توجه از هم ساخته شده‌اند تا شما را به قلب طبیعت ببرند و از زندگی شهری دور کنند. کلبه‌هایی که هرکدام در خود یک استخر روباز دارند. کلبه‌هایی که یکی از بهترین اقامتگاه‌های بالی برای زوج‌های جوان، در سفر ماه عسل به حساب می‌آیند. اگر عاشق جنگل و طبیعت هستید، اگر می‌خواهید جدای از سرسبزی‌ها با آب و آبی آسمان نیز یگانه شوید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به بالی این اقامتگاه را برای ساکن شدن انتخاب کنید.

 

  کارهای رمانتیکی که نباید در سفر به بالی از دست بدهید 

 

Menjangan Dynasty

 


۳- Zen Hideaway


در فاصله بیست دقیقه‌ای از شهر اوبود، در جایی پر از زیبایی و شگفتی، در جنگلی که کهن‌ سال‌ترین درختان بالی را دارد، اقامتگاهی واقع شده است پر از کلبه‌های درختی. اقامتگا‌هی که هرکدام از کلبه‌هایش برای یکی شدن با طبیعت و غرق شدن در سکوت و آرامش بهترین هستند. اقامتگا‌هی که توسط یک معمار ژاپنی از چوب درختان ۱۵۰ ساله طراحی شده‌ است. جنگلی که این اقامتگاه در آن قرار دارد یکی از زیباترین جنگل‌های بالی به حساب می‌آید و جایی می‌باشد که در خود یک آبشار دارد و یک رودخانه نیز از پایین آن می‌گذرد. اگر اهل سکوت و آرامش هستید در سفرتان با تور بالی به شما توصیه می‌کنیم این اقامتگاه را برای ساکن شدن انتخاب کنید.

 

 

Zen Hideaway

 


۴- Four seasons sayan


در سفرتان به بالی اگر دوست دارید در دل سرسبزی‌ها باشید اما همزمان از امکانات لوکس نیز بهره‌مند شوید به شما توصیه می‌کنیم به این هتل برای اقامت تشریف ببرید. جاییکه در خود تمامی امکانات مربوط به یک هتل ۵ ستاره را دارد و در عین حال در دل یک جنگل واقع شده است. جنگلی که صدای آب از آن روان است. جنگلی پر سکوت که نوای پرندگان صدای آن است. این اقامتگاه در هرکدام از ویلاهای خود یک استخر عالی دارد که بسیار مورد علاقه گردشگران این جزیره می‌باشند. در سفرتان به بالی اگر مشکل بودجه ندارید و می‌توانید برای محل اقامتتان هزینه کنید به شما توصیه می‌کنیم هتل چهارفصل را برای ساکن شدن انتخاب کنید.

 

 با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید 

 

Four seasons sayan

 


۵- Sunday Rain tented villas


در سفرتان به بالی اگر دوست دارید در چادر اقامت کنید و اگر جزو کوله‌گردان هستید به شما توصیه می‌کنیم به این اقامتگاه تشریف ببرید. جاییکه در یک باغ کوچک در نزدیکی ساحل موج‌سواری این جزیره واقع شده است. جاییکه بسیاری از مسافران آزاد و رها و بیشتر آنهایی که بودجه‌های کمی برای سفر به بالی در اختیار دارند آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. جاییکه سایه‌بان چادرهایش چوب‌های بامبو هستند. جایی پر سکوت و دنج که جان می‌دهد برای آنهایی که می‌خواهند از فضاهای شلوغ دوری کنند.

 

 تجربه آرامش در بهترین استراحتگاه‌های بالی

 

Sunday Rain tented

 


۶- De Moksha Boutique Resort


یک اقامتگاه بسیار لوکس برای آنهایی که عاشق طبیعت هستند و در عین حال لذت می‌برند در طبیعت جلوه‌های مدرن زندگی نیز حضور داشته باشد. اقامتگاهی که ویلاهای بسیار لاکچری دارد. اقامتگاهی که استخرهایش از جذاب‌ترین استخرهای بالی به حساب می‌آیند. اقامتگاهی که در سکوت و آرامش جنگل همه روزه کلاس یوگا برگزار می‌کند. در سفرتان به بالی اگر مشکل بودجه ندارید و می‌خواهید در یک جدید عالی اقامت کنید به شما توصیه می‌کنیم این اقامتگاه را انتخاب کنید.

 

  بهترین ویلاهای منطقه سمینیاک بالی با استخر اختصاصی و قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار 

 

De Moksha Boutique

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران