اقامتگاه‌هایی منحصر به فرد در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
اقامتگاه‌هایی منحصر به فرد در بالی

وقتی به تور بالی می‌روید، جاهایی را می‌بینید و فعالیت‌هایی را خواهید داشت که بعضی‌ها را در هیچ کجای دنیا تجربه نمی‌کنید. اما دیدن معابد خارق‌العاده یا شنا در ساحلی استثنایی و حتی بازدید از آبشارهایی خاص، شاید برای بسیاری توریست‌ها کافی نبوده و آن‌ها برای اقامت نیز به یک جای منحصر به فرد و متفاوت احتیاج دارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، نوشته‌ی امروز ما را دنبال کنید چون قرار است هتل‌هایی را به شما معرفی کنیم که با ایده‌هایی متفاوت و با ظاهری متمایز ساخته شده‌اند.

 

ریزورت جنگلی کایون (The Kayon Jungle Resort)

کسانی که تنها به فضای ساحلی بالی بسنده می‌کنند و از جنگل‌های بارانی و جذاب این جزیره‌ی زیبا بازدید به عمل نمی‌آورند، تجربه واقعی و کامل از سفر با تور بالی را نداشته‌اند. اما ریزورتی که در اول مقاله به شما معرفی می‌کنیم، پا را فراتر گذاشته و شما را در دل یکی از این جنگل‌ها و در ویلاهایی لاکچری و عالی میزبانی می‌کند. ویلاهایی که دارای استخر اختصاصی بوده، امکانات فوق‌العاده‌ای دارند و منظره‌ی بی‌نظیر را برایتان به تصویر می‌کشند. کلاس‌های یوگای صبحگاهی، رستوران‌های متفاوت که شبیه به لانه‌ی پرندگان هستند، سالن ورزشی، تورهای طبیعت گردی و غذاهای محلی بسیار خوشمزه از مواد اولیه‌ای که در همان حوالی کشت می‌شوند، از دیگر امتیازات این هتل به شمار می‌رود.

 

تماشای زیباترین غروب آفتاب در بالی

محل: اوبود   /   بازه‌ی قیمتی: گران   /  مناسب برای ۲ نفر

 

ویلاهای ساحلی کلود یونیک (Cloud Unique Beachfront Villa)

چیزی که باعث شده ما این ویلاهای گران قیمت و لاکچری را در لیستمان بیاوریم، ظهر عجیب و در عین حال زیبای این واحدهای اقامتی است. طراحی اولیه‌ی این واحدها یک ظاهر مینیمالیستی و مدرن را تصور می‌کرد که در نهایت به مکان‌های عجیب و جذاب بدل شدند. تمامی این ویلاها دارای امکانات کامل و لوکس بوده، دارای استخر و فضای سبز هستند و در نزدیکی ساحل پاسوت واقع شده‌اند. جاذبه‌های گردشگری خیلی خوبی در نزدیکی این مجموعه واقع شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به معبد تانا لات اشاره کرد. کلود یونیک در کانگو واقع شده و تفریحات شبانه نیز در این منطقه، همیشه به راه است.

محل: کانگو   /   بازه‌ی قیمتی: گران   /  مناسب برای ۴ تا ۷ نفر

 

اقامتگاه جنگلی بابِل لادج (Jungle Bubble Lodge)

از این چادرهای حبابی در جاهای مختلف بالی وجود دارد. نمونه‌های آن را می‌توانید در نزدیکی دریا زیاد پیدا کنید. اما Jungle Bubble Lodge کمی متمایز نسبت به بقیه آن‌ها بوده، در فضای جنگلی قرار گرفته است و برای زوج‌های جوان که به دنبال جایی متفاوت و البته ارزان برای اقامت در تور بالی هستند، گزینه‌ای عالی به حساب می‌آید. دیواره‌های شیشه‌ای این چادرهای حبابی، این احساس را در شما به وجود می‌آورد که گویی در دل طبیعت خوابیده‌اید و البته همین دیواره‌ها، شما را از دست پشه‌ها و حشرات در امان می‌دارند. Jungle Bubble Lodge در نزدیکی یک مزرعه برنج و چسبیده به درختان جنگلی بالارنی واقع شده و حدودا نیم ساعت از اوبود بالی دور است.

 

۷ منطقه مهم بالی را بهتر بشناسیم

محل: گیانیار   /   بازه‌ی قیمتی: ارزان   /  مناسب برای ۲ نفر

 

سوارگا پادانگ پادانگ (Suarga Padang Padang)

پادانگ پادانگ یکی از سواحل بسیار محبوب در جنوب بالی به حساب می‌آید که آبی آرام و کریستالی دارد. این بوتیک هتل زیبا روی صخره‌های مشرف به این ساحل و در مکانی استثنایی واقع شده است و با استخرهای بزرگ، ویلاهایی به شکل خانه‌های قدیمی بالی و امکانات گسترده‌، اقامتگاهی ایده‌آل محسوب می‌شود. این محل در عین این که سعی کرده تا یک هتل لاکچری باشد، طراحی متفاوتی دارد و منظره‌ای فوق‌العاده را برایتان به تصویر می‌کشد. در عین حال در تمامی زمینه‌ها دوستدار طبیعت بوده و تا حد زیادی، انرژی مصرفی خود را از منابع تجدیدپذیر به دست می‌آورد.

محل: اولواتو   /   بازه‌ی قیمتی: گران   /  مناسب برای ۲ تا ۸ نفر

 

موندوک مودینگ پلنتیشنز (Munduk Moding Plantations)

در بالی، همیشه می‌گویند که اگر می‌خواهید از مراکز توریستی فاصله بگیرید، به سمت کوهستان بروید. موندوک هم یکی از جاهای عالی برای اقامت در محیط کوهستانی محسوب می‌شود و این هتل، از جمله جاهای متفاوت و فوق‌العاده زیبا در دل طبیعتی شگفت‌انگیز است. این هتل بی‌نظیر در دل مزارع قهوه قرار گرفته و مناظری بسیار جذاب در کنار محیطی خصوصی و آرام با امکانات لوکس و مجلل را برایتان پدید آورده است. جدا از تمام این‌ها، با اقامت در موندوک مودینگ پلنتیشنر، می‌توانید از بسیاری مراکز گردشگری موندوک بالی دیدن کنید و اگر نیاز بود، شاتل‌های اختصاصی هتل، شما را به رایگان به ساحل زیبای لووینا برای تفریح و آبتنی خواهند برد.

 

بهترین هتل‌های ساحلی بالی

محل: موندوک   /   بازه‌ی قیمتی: گران   /  مناسب برای ۲ تا ۴ نفر

 

زن هایدوی (Zen Hideaway)

این مکان یکی از منحصر به فردترین اقامتگاه‌های بالی به حساب می‌آید. جایی که "تاب بالی" واقع شده و شما می‌توانید در ویلاهای درختی آن که با بامبو ساخته شده اقامت داشته باشید و هر روز صبح که از خواب بلند می‌شوید، منظره‌ی فوق‌العاده‌ زیبای جنگل را تماشا کنید. فضای هتل آرامش بخش و بسیار جذاب است و امکانات آن شبیه به هیچ جای دیگر نیست. تخت‌های آویز، رستورانی منحصر به فرد، کلاس‌های یوگای صبح‌گاهی بر روی تراس چوبی بزرگ و خیلی چیزهای دیگر هستند که در کنار معماری کلی این بنا، آن‌جا را به اقامتگاهی خاص و منحصر به فرد بدل می‌کند. در کنار همه‌ی این‌ها، زن هایدوی رو به رودخانه‌ای زیبا واقع شده و همچنین با توجه به این که در اوبود قرار دارد، خیلی راحت به بسیاری از مراکز تفریحی نیز دسترسی خواهید داشت. مشکل اساسی این است که زن هایدوی به قدری محبوب بوده که باید از ماه‌ها قبل، یکی از اقامتگاه‌های آن را رزرو کنید تا بتوانید در سفر با تور بالی، در آن‌جا اقامت داشته باشید.

محل: اوبود   /   بازه‌ی قیمتی: متوسط   /  مناسب برای ۲ نفر

 

کوروای (Korowai)

کوروای نیز به خاطر موقعیت جغرافیایی، واحدهای اقامتی منحصر به فرد و فرم کلی فضای آن، هتلی خاص و متفاوت به حساب می‌آید. این هتل اتاق‌های نسبتا کمی دارد و در اولواتو روی یک صخره آهکی مشرف به دریا واقع شده که پشت سر خود، جنگلی بارانی و بزرگ را می‌بیند. تمامی بناهای هتل از رستوران‌ها تا اتاق‌ها، همه به شکل کلاسیک طراحی شده و بخش زیادی از متریال به کار رفته در ساختشان، بامبو هستند. این اتاق‌ها نیز همگی از سمتی منظره‌ی دریا را برایتان به همراه خواهند داشت و از سمتی دیگر نمای جنگل را می‌بینید. با اقامت در کوروای به خیلی از سواحل عالی بالی دسترسی خواهید داشت و کلاب‌های متعددی برای پارتی‌های شبانه در دسترستان خواهد بود.

 

عجیب‌ترین غذاهای بالی

محل: اولواتو /   بازه‌ی قیمتی: گران   /  مناسب برای ۲ تا ۴ نفر

 

مارا ریور سافاری لادج (Mara River Safari Lodge)

همانطور که از اسم این هتل معلوم است، این مکان برای سافاری تهیه دیده شده و حدودا ۴۰ دقیقه از اوبود و یک ساعت از فرودگاه بالی فاصله دارد. وقتی در این مکان اقامت داشته باشید، می‌توانید از پنجره‌های اتاق‌ها و ویلاهای آن‌جا، حیوانات مختلف را ببینید که در حال رفت و آمد هستند. یکی از جاذبه‌های این هتل، رستوران Tsavo Lion بوده که دیواره‌های شیشه‌ای دارد و شما درست در نزدیکی شیرها، به صرف غذا می‌پردازید. این مجموعه امکانات خیلی خوبی دارد و محبوبیت بالایی نیز نزد گردشگران پیدا کرده است.

 محل: کِراماس /   بازه‌ی قیمتی: متوسط   /  مناسب برای ۲ تا ۴ نفر

 

هایداوت بالی (Hideout Bali)

این ریزورت خاص و فوق‌‌العاده زیبا در کوهستان آتشفشانی گونونگ آگونگ واقع شده و ویلاهای آن از بامبو و درست در کنار یک رودخانه قرار گرفته‌اند. رودخانه‌ای که حتی اگر بخواهید، می‌توانید در آن‌ آبتنی کنید. طرفی جنگل و طرفی دیگر مزارع برنج قرار دارند و صدای پرندگان از هر سمتی از این محل به گوش می‌رسد. ترکیب ویلاهای چوبی، محیط سرسبز و امکانات خیلی خوب در کنار رودخانه است که این محل را جایی متفاوت برای اقامت کرده است. تمامی ویلاهای هایداوت بالی از دو طبقه درست شده که طبقه‌ی اول محیط استراحت و آشپزخانه با امکانات کامل است و طبقه‌ی بالا اتاق خواب خواهد بود.

 

نکاتی برای انتخاب هتل در بالی (بخش اول)

محل: سیدمان /   بازه‌ی قیمتی: متوسط   /  مناسب برای ۲ نفر

 

استون هاوس بالی (Stone House Bali)

استورن هاوس از آن هتل‌هایی در بالی است که حتی رسانه‌های بزرگ در موردش نوشته‌اند. این مجموعه لاکچری و بسیار گران‌قیمت مجموعه‌ای از ویلاها را در خود دارد که همه به سبک کلاسیک ساخته شده‌اند. بعضی از این ویلاها از چوب بامبو ساخته شده و بعضی دیگر خانه‌های قدیمی به جا مانده از زمان استعمار محسوب می‌شوند که سنگی بوده و فضایی متفاوت دارند. البته بر خلاف این خانه‌های قدیمی، محیط کلی هتل بسیار لوکس و مدرن است، دارای استخرهای کوچک سنگی و زیبا در دل یک محیط جنگلی بوده و فضای آن برای یک سفره دو نفره، کم‌نظیر است. نکات جالب زیادی در مورد این هتل وجود دارد که گفتن از همه‌ی آن‌ها در حوصله‌ی این نوشته نمی‌گنجد. اما از چیزهای مهم می‌توان به محیط کاملا خصوصی برای هر ویلا، باغ اختصاصی و امکانات بسیار خوب واحدها اشاره کرد.

محل: اوبود /   بازه‌ی قیمتی: گران   /  مناسب برای ۲ نفر

 

بوتیک هتل سنسیشن (Boutique Hotel Sensation)

این هتل مدرن و فوق‌العاده جذاب در ساحل پاسوت واقع شده و شامل تعداد کمی ویلا می‌شود که هر کدام طراحی بی‌نظیری دارند. از نظر ظاهر این ویلاها خیلی شبیه به کلود یونیک هستند اما بزرگ‌تر بوده و استخر وسیع نیز به صورت اختصاصی برای هر کدام از آن‌ها در نظر گرفته شده است. این مجموعه در یک محیط خصوصی و آرام در دل جنگل‌های نخل واقع شده و با این که در نزدیکی کانگو واقع شده است، با این حال اصلا شلوغی‌های این منطقه از بالی را در هنگام اقامت در بوتیک هتل سنیسشن حس نخواهید کرد. این مکان یک اقامتگاه بسیار مجلل و در عین حال زیباست و با اقامت در آن‌جا، می‌توانید عکس‌هایی منحصر به فرد و خاص را از سفرتان با تور بالی ثبت کنید. همچنین گفتن این نکته نیز ضروری است که هتل از نظر موقعیت مکانی نیز در جایی بسیار خوب واقع شده و در فاصله‌ی چند دقیقه‌ای از آن‌جا، بسیاری از مراکز تفریحی و کلاب‌ها را پیدا می‌کنید.

 

زیباترین نقاط بالی برای کمپ زدن

محل: ساحل پاسوت /   بازه‌ی قیمتی: گران   /  مناسب برای ۲ تا ۴ نفر

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران