آشنایی با هتل هنگینگ گاردنز بالی، یکی از جادویی‌ترین اقامتگاه‌های دنیا

جاذبه‌های گردشگری بالی
آشنایی با هتل هنگینگ گاردنز بالی، یکی از جادویی‌ترین اقامتگاه‌های دنیا

بالی یکی از ویژه‌ترین نقاط دنیا برای عاشقان طبیعت است. جاییکه با جنگل‌های جادویی و پیچ در پیچش آدمی را از زندگی شهری و تکراری دور می‌کند و می‌برد به بهشت. بهشتی که امروز گم شده است روی زمین و خیلی‌ها چراغ به دست دنبالش می‌گردند. در سفرتان با تور بالی به این نقطه از جهان که یکی از رمانتیک‌ترین نقاط برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید اگر به دنبال یک هتل رویایی برای اقامت هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا هتل هنگینگ گاردنز، یکی از شگفت‌انگیزترین هتل‌های دنیا را خدمتتان معرفی کنیم.

 


هنگینگ گاردنز


در سال ۲۰۰۳ بر روی دره‌ای عظیم که یک رود از آن عبور می‌کرد تصمیم به ساخت یک هتل شگفت‌انگیز گرفته شد و در سال ۲۰۰۵ این هتل ساخته شده بود. جاییکه در انحصار درختان و درختچه‌ها بود و هست و جوایز معماری وسیعی برای طراحی اجزایش برده است. از جمله آنکه استخرهای این هتل جزو ۴۰ استخر برتر دنیا به حساب می‌آیند و در سال ۲۰۱۵ جایزه‌ی بهترین طراحی و معماری استخرهای جهان را ازان خود کرده‌اند. این هتل در شهر اوبود واقع شده و از ۴۴ ویلای خصوصی تشکیل شده است که در ادامه به معرفی بیشتر و جزئی‌تر بخش‌های مختلف آن خواهیم پرداخت. هتلی پر سکوت و دنج برای پشت سر گذاشتن روزهای رمانتیک و عاشقانه‌ی عمر. هتلی که با فضاهای منحصر به فردش می‌تواند خاطره‌های ماندگار برای مهمانانش خلق کند.

 

بهترین ویلاهای منطقه سمینیاک بالی با استخر اختصاصی و قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار

 

 

 هنگینگ گاردنز

 


انواع ویلاهای هنگینگ گاردنز


این هتل در مجموع دارای ۵ گونه ویلا است که متناسب با روحیاتتان و هزینه‌ای که می‌خواهید برای اقامت در بالی صرف کنید می‌توانید هرکدام از آنها را که در ادامه خدمتتان معرفی خواهد شد را انتخاب کنید.

 


۱- ویلاهای پانوراما


این ویلاها که مساحت‌شان به ۱۰۰ متر می‌رسد چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به جنگل دارند و مهمانانشان را غرق می‌کنند در جادوی جنگل. ویلاهایی که اقامت کودکان زیر سه سال در آن رایگان است و یک تراس بزرگ خصوصی دارند. ویلاهایی که یک فضای باز برای ناهارخوری دارند و حمام‌هایشان که به سنگ مرمر تزئین شده‌اند از محبوب‌ترین بخش‌های آن هستند. حداکثر ظرفیت این ویلاها دو بزرگسال به همراه یک کودک است.

 

 

هنگینگ گاردنز

 


۲- ویلاهای کنار رودخانه


اگر از شنیدن صدای آب و آبشار لذت می‌برید و دوست دارید درحالیکه پرندگان روی شاخه‌ی درختان می‌زنند زیر آواز در پس زمینه‌ی صدایشان، صدای روان آب را نیز بشنوید این ویلاها بهترین انتخاب برای اقامت شما هستند. ویلاهایی که از امکانات ویژه‌ی آنها می‌توان به تراس خصوصی، فضای آزاد برای ناهار میل کردن و تلوزیون LED ۴۵ اینچی اشاره کرد. مساحت این ویلاها ۱۰۰ متر مربع است و حداکثر دو بزرگسال و یک خردسال امکان اقامت در آن را دارند.

 

Hidden Hills Villas، اقامتگاهی لاکچری بر فراز تپه‌های بالی

 

 

هنگینگ گاردنز

 


۳- ویلاهای سوئیت


ویلاهایی که صبحانه‌ی رایگان در اختیار مهمانانشان قرار می‌دهند و امکانات ویژه‌ای از جمله حمام لوکس با دوش باران، تراس خصوصی، تراس باز ناهار خوری، نقطه دید پانورما به دره، تخت بزرگ و راحت، تلویزیون ۴۷ اینچی، سرویس خواب ابریشم و پشم طبیعی و مواردی از این دسته دارد. مساحت این ویلاها ۱۶۰ متر مربع است.

 

 

هنگینگ گاردنز

 


۴- ویلاهای خانوادگی


این ویلاها جزو جذاب‌ترین ویلاهای هتل هنگینگ گاردنز به حساب می‌آیند. ویلاهایی که یک اتاق مستر، حمام در فضای باز به صورت ایستاده و وان، استخر اختصاصی، یک اتاق خواب در سطحی پایین‌تر از اتاق مستر دارند. از امکانات ویژه‌ی دیگر این ویلاها می‌توان به تراس خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی لوکی اشاره کرد. مساحت این ویلاها ۱۶۰ متر مربع است و اقامت کودکان زیر ۳ سال در آن رایگان می‌باشد.

 

با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید

 

 

هنگینگ گاردنز

 


۵- اتاق‌های پنهان


ویلا‌هایی که برای اقامت افراد خاص نظیر رئیس جمهورها و افراد مشهور و ثروتمند جهان است. ویلا‌هایی که نظیر قصرهای پادشاهان طراحی و تزئین شده‌اند. ویلاهایی که هزینه‌ی اقامت در آن بسیار گران و متغیر است.

 

امکانات ویژه هنگینگ گاردنز


این هتل امکانات ویژه‌ی زیادی را برای مهمانانش تدارک دیده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


۱- سالن مراقبت از زیبایی و ماساژ


یکی از دنج‌ترین و رویایی‌ترین سالن‌های مراقبت از سلامتی و زیبایی و همینطور ماساژ بالی در این هتل واقع شده است. جاییکه هم به لحاظ طراحی درجه یک و منحصر به فرد است و به لحاظ ماساژورهایی که در آن مشغل به کار هستند.

 

بهترین هتل‌های بالی برای یک سفر لذت‌بخش به همراه کودکان

 

 

هنگینگ گاردنز

 


۲- صرف شام در استخرهای رویایی


استخرهای دو طبقه‌ی این هتل از شگفت‌انگیزترین بخش‌های آن به حساب می‌آیند که بیشتر مهمانان هتل ترجیح می‌دهند وقت زیادی از خود را در آن صرف کنند. از جمله امکاناتی که این هتل برای مهمانانش فراهم آورده است ایجاد فضایی عالی برای نوش جان کردن وعده‌ی غذایی شام در این استخرها می‌باشد.

 

 

هنگینگ گاردنز

 


۳- غذاخوری باستانی


اگر علاقه‌مند به نوش جان کردن غذا در فضایی متفاوت و رویایی هستید این هتل امکانی را برای همانانش فراهم آورده است که طی آن مهمانانش می‌توانند در یک معبد باستانی و تاریخی به نام دالم سگرا غذایشان را نوش جان کنند و برای خود خاطره‌های فراموش ناشدنی بسازند.

 

معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند

 

 

هنگینگ گاردنز

 


۴- کتابخانه


آنهایی که علاقه‌مند خواندن کتاب در فضایی سرشار از سکوت و سرسبزی هستند باید بدانند این هتل امکانی را برای مسافرانش فراهم آورده است که بتوانند در یک فضای فوق‌العاده دنج ساعاتی را کتاب بخوانند، قهوه بنوشند و لذت ببرند.

 

۲۶ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران