۸ دلیل که چرا باید به شانگهای سفر کنید

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
۸ دلیل که چرا باید به شانگهای سفر کنید

شانگهای یکی از برترین شهرهای مدرن دنیا به حساب می‌آید که با پکن در جذب مسافر رقابت دارد. شهری که برای توریستی بودن تمامی امکانات لازم رفاهی و اقامتی را دارد. شهری با هتل‌های لوکس ۵ ستاره و همینطور هاستل‌های ارزان قیمت. شهری با جاذبه‌های تفریحی مدرن و همینطور محله‌های سنتی و تاریخی باشکوه. شهری با روزهای پرجنب و جوش و شب‌های پرشور. اگر در تعطیلات پیش رویتان به دنبال یک مکان جذاب برای گشت و گذار می‌گردید همراه ما باشید تا در سفری با تور چین به شرق آسیا شما را با ۸ دلیل متقاعد کنیم چرا سفر به شانگهای یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.


۱- ارزانی و گرانی


شانگهای یکی از شهرهای عالی توریستی دنیا به حساب می‎آید که بهترین امکانات و خدمات با هزینه‌های مختلف به گردشگران ارائه می‌شود. بنابراین در این شهر شما می‌توانید همه‌ی چیزهای گران را در کنار چیزهای ارازن با یکدیگر داشته باشید. بنابراین همانطور که می‌توانید رستوران‌هایی گران قیمت بیابید، رستوران‌های ارزان قیمت نیز می‌توانید در شهر زیاد مشاهده کنید. البته رستوران‌هایی ارزان قیمتی که کیفیت غذایشان خوب می‌باشد. همین امر درباره هتل‌ها نیز صادق است.

 

۱۰ مرکزخرید معروف شهر شانگهای که می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین سوغاتی‌ها را از آنها بخرید

 

شانگهای

 


۲- چند ستاره و بی‌ستاره


شانگهای را هتل‌های پرستاره پر کرده‌اند اما در جای‌جای آن هستند هتل‌های آپارتمانی و یا هاستل‌های ارزان قیمت که هم تمیز می‌باشند و هم به نسبت هزینه‌ای که دریافت می‌کنند خدمات خوبی ارائه می‌دهند. بنابراین برای سفر به این شهر اگر بودجه‌ی زیادی در اختیار ندارید زیاد نگران نباشید. چرا که امکانات سفر ارزان در این شهر برای مسافران فراهم آمده است.

 

معرفی برترین هتل‌های لاکچری شانگهای برای سفری لوکس به چین

 

شانگهای

 


۳- شهر خرید


شانگهای پر از مرکزخریدهای بزرگ و مجلل است که با مراجعه به آنها می‎‌توانید انواع سوغاتی‌های با کیفیت را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. مرکزخریدهایی که در برخی روزهای سال در آنها انواع جشنواره‌های خرید و تخفیف برگزار می‌شوند. مرکزخریدهایی که در آنها می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، لوازم تزئینی، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم الکترونیکی، تلفن همراه و تبلت و لپ تاپ و ... را بیابید. بیشتر برندهای موجود در فروشگاه‌های این شهر برندهای چینی می‌باشند اما فراموش نکنید چین برندهای برتری دارد که کیفیت‌شان بسیار عالی هستند.

 

بهترین بازارهای محلی شانگهای برای خریدی آسان

 

شانگهای

 


۴- شانگهای شهر آسمانخراش‌هاست


شاید برایتان جالب باشد بدانید در سال ۲۰۱۶ در این شهر برجی با نام برج شانگهای افتتاح شده است که ۶۲۳ متر ارتفاع دارد و دومین سازه بلند جهان به حساب می‌آید. این برج در خود دومین آسانسور پرسرعت دنیا را جای داده است که با سرعت ۲۰.۵ متر بر ثانیه مسافران را از زمین با آسمان منتقل می‌کند. این آسمانخراش در ارتفاع ۵۶۱ متری خود دارای یک سکوی تماشای عالی است که زیباترین چشم‌اندازها از شهر را به بازدیدکنندگانش ارائه می‌کند.

 

 

شانگهای

 


۵- سرگرمی‌های هیجان‌انگیز


اگر اهل هیجان هستید و می‌خواهید به جایی سفر کنید که بهترین تفریحات هیجان‌‌انگیز را به شما ارائه می‌کنند به شما توصیه می‌کنیم شانگهای را جدی از نظر بگذرانید. شهری که شهربازی‌های عالی در خود دارد و در این شهربازی‌ها آدرنالین خون شما را به میزان بی‌نهایت افزایش می‌دهد. دیزنی‌لند این شهر یکی از دیزنی لندهای معروف دنیا به حساب می‌آید که هم برای تفریحات هیجان‌انگیز خانوادگی مناسب است و هم برای تفریحات هیجان‌انگیز مجردی.

 

با معروف‌ترین غذاهای خیابانی شانگهای آشنا شوید

 

شانگهای

 


۶- شانگهای شهر شب‌های روشن زیر لامپ‌های نئونی


شانگهای یکی از بهترین شهرهای شرق آسیا است که می‌توانید به آن سفر کنید و شب‌های خاطره‌انگیزی در آن پشت سر بگذارید. جاییکه درهای واحدهای تجاری و تفریحی‌اش تا آخرین ساعات شب به روی مراجعه‌کنندگانشان باز هستند و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کنند. روزها این شهر زیر نور خورشید روشن است و شب‌ها زیر نور رنگی لامپ‌های نئونی قرمز و سبز و آبی.

 

معرفی دیزنی لند شانگهای یکی از هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های چین

 

شانگهای

 


۷- شانگهای شهر رستوران‌های متنوع


هستند در دنیا برخی افراد که به غذاهای چینی علاقه‌ای ندارند. این افراد باید بدانند که شانگهای شهری با رستوران‌های متنوع است که در سفر به آن می‌توانند انواع مختلفی از غذاها را سفارش بدهند و نوش جان کنند. رستوران‌هایی که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند و همچنین رستوران‌هایی که انواع برگرها و پیتزاها در آنها سرو می‌شوند. رستوران‌هایی در سطح شهر یا در فود کورت مرکزخریدهای بزرگ و مجلل.

 

 

شانگهای

 


۸- دهکده کیبائو


کیبائو یکی از دهکده‌های جذاب جهانی می‌باشد که در نزدیکی شانگهای واقع شده است. این دهکده بر روی آب قرار دارد و همین امر سبب شده است در شرق آسیا و در چین بسیار معروف باشد. دهکده‌ای همچون ونیز که رفتن به آن حال و هوای شما را حسابی عوض می‌کند. این دهکده در فاصله‌ی نزدیکی از شانگهای قرار گرفته است که با یک خط متروی این شهر می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. دهکده‌ای با یک معماری منحصر به فرد و ویژه.

۱۲ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران