۸ دلیل قانع‌کننده که چرا باید به گوانجو سفر کنید

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
۸ دلیل قانع‌کننده که چرا باید به گوانجو سفر کنید

اینکه در تعطیلات و یا در هر فرصت پیش رو باید به کجا سفر کرد یکی از سردرگمی‌های مهم میان گردشگران به حساب می‌آید. پاسخ به این سردرگمی نیاز به پرسش‌های زیادی دارد. از جمله مهمترین‌ آنها اینکه برای سفر چند روز فرصت دارید؟ چه مقدار بودجه در اختیار دارید و روحیه شما مناسب سفر به کدام نقاط دنیاست. در این مطلب ما بدون در نظر گرفتن بودجه و زمانی که شما برای سفر کردن در اختیار دارید می‌خواهیم شما را با یکی از نقاط شگفت‌انگیز شرق آسیا آشنا کنیم تا اگر سلیقه شما نزدیک به این نقطه از جهان است هرچه سریعتر مقدمات سفر خود را آغاز کنید. در این مطلب ۸ دلیل قانع کننده برای شما می‌آوریم که چرا باید با تور چین به گوانجو سفر کنید.

 


۱- پارک آبی چیملونگ در گوانجو


اگر علاقه‌مند به تفریحات آبی هستید و می‌خواهید به یکی از برترین پارک‌های آبی جهان بروید باید بدانید چیملونگ یکی از بزرگترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی جهان است که در این شهر واقع شده. پارکی که سرسره‌های معروفی دارد و در جهان به استخرهای لوکسش شناخته می‌شود. پارکی که در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شده و از آن روز تاکنون به عنوان یکی از برترین پارک‌های آبی جهان به حساب می‌آید.

 

معرفی ۵ تفریح مهیج که باید همراه فرزندانتان در گوانجو تجربه کنید

 

 

پارک آبی چیملونگ در گوانجو

 


۲- سیرک بین‌المللی چیملونگ در گوانجو 


چیملونگ یکی از بزرگترین سیرک‌های دائمی جهان است که شهرتش نه تنها در شرق آسیا بلکه در تمام جهان پیچیده است. سیرکی که ظرفیت 8 هزار نفر را دارد و هرشب در آن برنامه‌های بزرگی برگزار می‌شود. اگر به این مدل از هنرهای نمایشی علاقه‌مند هستید باید بدانید گوانجو یکی از برترین شهرهای جهان برای تجربه‌ی این نوع تفریحات به حساب می‌آید.

 

 

سیرک بین‌المللی چیملونگ در گوانجو

 


۳- گوانجو شهر ترن‌ هوایی‌هاست


اگر به ترن‌های هوایی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید تفریحاتی انجام بدهید که آدرنالین خونتان بالا برود باید بدانید گوانجو شهر ترن هوایی هاست. در شهر بازی چیملونگ این شهر که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است ۷۰ ترن هوایی وجود دارد که شما متناسب با سن و درجه‌ی هیجانی که می‌خواهید تجربه کنید می‌توانید یکی از آنها را برای تفریح برگزینید. یکی تز ترن‌های هوایی این پارک قادر است شما را در نود درجه به زمین حرکت دهد و هیجانی متفوق تصور را برایتان بیافریند.

 

دیدنی‌های گوانجو که در اولین سفر باید ببینید

 

 

گوانجو شهر ترن‌ هوایی‌

 


۴- برترین سافاری پارک‌های جهان در گوانجو


اگر اهل کمپ زدن و طبیعت گردی هستید و اگر می‌خواهید حسی از کشف کردن و ماجراجویی را در سفرهایتان داشته باشید باید بدانید گوانجو صاحب یکی از برترین سافاری پارک‌های جهان است. پارکی به نام Xianjiang که پانصد گونه از حیوانات مختلف در آن زندگی می‌کنند. در بازدید از این پارک شما به وسیله‌ی قطارهای ویژه به بخش‌های مختلف این پارک دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید حیوانات وحشی را در محیطی مشابه زیستگاه‌های واقعی آنها مشاهده کنید. در بازدید از برخی بخش‌های این پارک شما احساس می‌کنید در قلب آفریقا بوده و در حال تماشای دشت‌های طبیعی این قاره هستنید.

 

 

سافاری پارک‌

 


۵- تماشای تاریخ فرهنگ و هنر معاصر چین


اگر علاقه‌مند به تاریخ هنری و فرهنگی شرق آسیا به ویژه چین هستید باید بدانید در این شهر یکی از مهمرین موزه‌ها و آکادمی‌ها واقع شده است که شما را به دیدن چیزهای جذاب و خاص می‌برد. مرکز Chen Clan Academy که در سال ۱۸۹۳ میلادی تاسیس شده است یکی از مکان‌های ناب برای تماشای هنر خراطی و تراش روی چوب در جهان به حساب می‌آید که شما با سفر به گوانجو می‌توانید به بازدید آن بروید.

 

چند اپلیکیشن کاربردی که هنگام سفر به چین باید نصب داشته باشید

 

 

Chen Clan Academy

 


۶- از ارتفاع ۴۵۰ متری به تماشای شهر بروید


در سال ۲۰۱۰ میلادی برجی به نام کانتون در این شهر تاسیس شده است که ۶۰۰ متر ارتفاع دارد. برجی دیدنی و زیبا که در ارتفاع ۴۵۰ متری آن می‌توانید به تماشای شهر و زیبایی‌هایش بنشینید. برجی که چشم‌انداز زیبایی به شما ارائه می‌دهد و سبب می‌شود گوانجو به زیباترین شکل ممکن در نظرتان نقش ببندد. اگر به ارتفاع و تماشای دیدنی‌ها از ارتفاع علاقه‌مند هستید، سفر به گوانجو و بازدید از این برج این امکان را برای شما فراهم می‌آورد.

 

 

گوانجو

 


۷- یکی از بزرگترین مرکزخریدهای جهان در گوانجو 


اگر از خرید کردن لذت می‌برید و اهل گشت و گذار زیاد برای خرید کردن هستید باید بدانید این شهر یکی از بزرگترین مرکزخریدهای دنیا را در خود دارد. مرکزی خریدی در مرکز تجارت بین‌المللی که امکان خرید انواع برندهای معتبر دنیا در زمینه‌های مختلف در آن فراهم آمده است.

 

راهنمای حمل و نقل عمومی در چین

 

 

گوانجو

 


۸- گوانجو خانه‌ی رودخانه‌ی مروارید


این شهر در خود یک رودخانه‌ی جذاب دارد که آن را در نظر همگان بی‌بدیل جلوه می‌دهد. رودخانه‌ای به نام مروارید که نگین این شهر است و یکی از مناطق زیبای آن چه در شب‌ها با نورپردازی ویژه‌اش و چه در روزها زیر درخشش نور خورشید به حساب می‎آید.

۱۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران