معرفی اقامتگاه لاکچری یاسمین در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی اقامتگاه لاکچری یاسمین در بدروم

بدروم همچون چند شهر ساحلی دیگر ترکیه، مقصدی مملو از سواحل دیدنی و اقامتگاه‌های لوکس است. جایی که سفری مفرح و عالی را زیر نور آفتاب گرم تابستانی برایتان رقم می‌زند. اما چه چیزی می‌تواند جذابیتی دو چندان به تور بدروم بدهد؟ یک اقامتگاه لوکس و زیبای ساحلی با ساحل اختصاصی. اقامتگاه لاکچری یاسمین نیز یکی از همین موارد است که امروز در مقاله‌ی جدیدمان قصد معرفی آن را به شما داریم.

 


اقامتگاه یاسمین در بدروم


یک کیلومتر ساحل اختصاصی در یکی از بهترین جاهای بدروم، طبیعت زیبا در محیط اصلی هتل، انتخاب‌های متنوع با قیمت‌های متفاوت، چندین استخر و یک پارک بازی کوچک و امکاناتی که تمامی ندارند از این اقامتگاه بزرگ جایی بسیار هیجان انگیز برای ماندن در بدروم ساخته است. این مکان با داشتن اسپا، حمام ترکی و تمامی چیزهایی که از یک جای لوکس در نظر دارید در قالبی مجلل و زیبا، یکی از بهترین انتخاب‌ها در سواحل دریای اژه برای اقامت و لذت بردن از سفر به ترکیه است.

 

 ۵ جاذبه دیدنی و زیبای بدروم، شهر رویایی ترکیه

 

اقامتگاه یاسمین در بدروم 

 


اتاق‌ها و امکانات رفاهی


چیزی که در ابتدا باید در مورد اتاق‌های این هتل بدانید این است که همگی آن‌ها فضایی بزرگ و زیبا دارند، طراحی آن‌ها مدرن و چشم‌گیر است و سعی شده از رنگ‌های دلباز از آن‌ها استفاده شود و همگی حداقل گنجایش سه نفر را دارند. ۴ دسته اتاق در این هتل در نظر گرفته شده که مکان آن‌ها در محیط هتل نیز متفاوت است. ارزان‌ترین آن‌ها اتاق‌های بزرگی هستند دارای بالکن، منظره‌ی دریا و باغ، تلوزیون بزرگ، حمام و سرویس بهداشتی عالی و ... هستند و علاوه بر یک تخت بزرگ، مبلمان آن نیز به تخت تبدیل شده و امکان اضافه کردن یک نفر دیگر به اتاق علاوه بر سه نفر اولیه وجود دارد.

 

 معرفی هتل ۴ ستاره ساحلی جازمین یکی از بهترین هتل‌های بدروم

 

اقامتگاه یاسمین در بدروم

 


اتاق دیگر که استاندارد دبل نام دارد دو اتاق داشته کمی بزرگ‌تر است و تمامی امکاناتی که گفته شد را داراست. دو سری اتاق دیگر هم اندازه و بزرگ‌تر از دو مورد دیگر هستند و یک اتاق اضافه به علاوه امکانات بیشتر در زمینه پخت و پز و مبلمان دارند که به همین خاطر اتاق‌های خانوادگی محسوب می‌شوند. تمامی امکانات هتل از جمله وعده‌های غذایی در قیمت اتاق‌ها لحاظ شده و از بدو ورود دیگر نباید هزینه‌ای کنید. تنها بخشی از نوشیدنی‌ها و بعضی فعالیت‌های آبی برای شما هزینه در بر خواهند داشت.

 


استخرها و امکانات تفریحی


۳ استخر بیرونی و ۲ استخر سرپوشیده، ۵ استخر این مجموعه را می‌سازند که اغلب آن‌ها بزرگ بوده تا بتواند تعداد نفراتی که به این هتل وارد می‌شوند را پوشش دهد. در کنار این استخرها امکانات رفاهی کامل در نظر گرفته شده و نوشیدنی نیز سرو می‌شود. از طرفی یک پارک آبی نسبتا کوچک با چند سرسره بزرگ نیز در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تفریح و خوشگذرانی در خود هتل استفاده کنید.

 

 ۸ مرکز ماساژ بدروم که آرامش را به شما هدیه می‌دهند

 

اقامتگاه یاسمین در بدروم

 


کمی در زمینه زمین‌ها یا امکانات بازی کم‌کاری شده در هتل، اما یک اسکله اختصاصی در ساحل آن وجود دارد که به راحتی می‌‌توانید در آب دریا شنا کنید و از امکانات هتل برای انجام ورزش‌های آبی نیز بهره ببرید. این فعالیت‌های آبی شامل وسایل موتوری و غیر موتوری هستند و بخش زیادی از آن‌ها به راگیان در اختیار شما قرار می‌گیرند. چند زمین بازی‌های ساحلی و یک زمین تنیس نیز در مجموعه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز برای تفریح و ورزش بهره ببرید.

 


غذا و نوشیدنی


۴ رستوران و ۴ مرکز نوشیدنی در اقامتگاه یاسمین در نظر گرفته شده و علاوه بر آن در بخش‌هایی از مجموعه نوشیدنی به وسیله‌ی خدمه نیز برایتان سرو می‌شود و غذا را نیز می‌توانید سفارش داده و در اتاق میل کنید. رستوران اصلی مجموعه گنجایش ۱۰۰۰ نفری دارد اما برای دیگر رستوران‌ها آن باید از قبل میز رزرو کنید تا به شما جایی برای خوردن غذا در مکانی عالی با منظره‌ی دریا تعلق گیرد. منوی این رستوران‌ها شامل انواع غذاها از کشورهای مختلف، غذاهای گوشتی و گیاهی و غذاهای دریایی می‌شود.

 

 ۷ رستوران درجه یک ساحلی در بدروم 

 

 اقامتگاه یاسمین در بدروم

 

اسپا و حمام ترکی


در مجموع این اقامتگاه در داخل و خارج از طراحی بسیار مجللی برخوردار است و این تجمل در اسپا و حمام ترک آن نیز کاملا مشهود است. جدا از این طراحی زیبا، امکانات و سرویس دهی بسیار مطلوب در اقامتگاه یاسمین، لذت و آرامش بودن در این هتل جذاب را دو چندان می‌کند.

 

 

اقامتگاه یاسمین در بدروم

 


دیگر امکانات


در نهایت باید به چند امکان دیگر از جمله کلاب اختصاصی ساحلی یاسمین در ساحل این اقامتگاه، مرکز تفریحی کودکان با برنامه‌های مختلف در صبح و بعد از ظهر، باغ مخصوص بازی کودکان و همچنین اتاق نمایش انیمیشن و چند امکان اینچنین اشاره کرد که از اقامتگاه یاسمین، مکانی عالی و جذاب برای سفر با تور بدروم می‌سازد.

۲۳ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران